Резюме від 30 квітня 2024

Наталія

Начальник відділу, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності

з 08.2021 по нині (2 роки 9 місяців)
ДП "Укркомунобслуговування", Київ (Нерухомість)

Ведення розрахунків з покупцями та постачальниками, банк, робота з первинними документами, формування рахунків , актів, податкових накладних, ведення розрахунків по оренді, експлуатації та комунальним платежам, складання калькуляцій на послуги з експлуатації будівель та споруд, формування розрахунків до договорів на експлуатаційні та комунальні послуги для бюджетних організацій, формування звіту про доходи та витрати підприємства, подання статзвітності.

Знання і навички

Стресостійкість

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Федорченко Наталія Анатоліївна
Вік: 43 роки
Місто проживання: м. Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
__________
Досвід роботи
• Філія «Ромодан» ТОВ СП «НІБУЛОН» смт. Ромодан, Полтавська область, головний економіст
13.12.2012р. — 28.12.2018р.
Обов’язки: - фінансово-економічні показники діяльності філії;
- нарахування заробітної плати;
- проведення тендерів на закупівлю продуктів харчування для їдальні;
- облік та списання ПММ;
- розробка та дотримання річних графіки робочого часу ;
- здача статистичної звітності;
- складання калькуляцій на лабораторні дослідження, зважування вагонів та машин;
- на час відпустки інспектора з кадрів та секретаря виконувала їх обов’язки.
• Управління праці та соціального захисту населення Миргородської міської ради . м. Миргород , Полтавська область, начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг
з 21.03.2007р. — 30.11.2011р.
Обов’язки: - дотримання законодавства підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг щодо надання пільг по оплаті за житлово-комунальні послуги пільговими категоріями населення;
- перевірка та контроль за своєчасністю та повнотою надання пільг за ЖКП пільговим категоріям населення;
- перевірка та контроль за використанням субвенції з державного бюджету на оплату ЖКП підприємствам-надавачам послуг;
- дотримання своєчасності взяття на облік отримувачів пільг;
- облік та видача путівок на оздоровлення пільговим категоріям населення;
- видача посвідчень «Учасника війни», «Інваліда війни», «Дитини війни», «Ветерана праці».
• Військова частина А 1356 м. Миргород , Полтавська область, бухгалтер по розрахункам з населенням за воду КЕС
з 22.09.2006р. — 15.03.2007р.
Обов’язки: - нарахування споживачам оплати за воду, рознесення проплачених сум, оформлення актів на повірку лічильників;
- складання оборотно-сальдової відомості по розрахункам;
- складання та подання звітів щодо наданих послуг пільговим категоріям населення до Управління праці та соціального захисту населення.
• ПСК «Корецький хлібокомбінат» м. Корець, Рівненська область, бухгалтер
з 28.03.2005р. — 15.09.2006р.
Обов’язки: - ведення складу виробничих запасів;
- видача шляхових листів на автотранспорт;
- облік та списання ПММ.
• СП «Корецький міськкоопторг» Корецької РСС м. Корець, Рівненська область, головний бухгалтер
з 18.08.1999р. — 10.05.2001р.
Обов’язки: - ведення основних засобів, нарахування амортизації;
- видача шляхових листів на автотранспорт, облік та списання ПММ;
- складання калькуляцій для закладів громадського харчування;
- зведення фінансових результатів по торгівлі, громадському харчуванню та заготівлях;
- ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами;
- складання та подання балансу, звіту про фінансові результати, декларації по ПДВ, декларації по податку на прибуток.
• ГВП « Оранж» Корецької РСС м. Корець, Рівненська область, головний бухгалтер
з 03.08.1998р. — 30.11.1998р.
Обов’язки: - ведення основних засобів, нарахування амортизації;
- видача шляхових листів на автотранспорт, облік та списання ПММ;
- складання калькуляцій;
- нарахування заробітної плати;
- ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами;
- подання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
- ведення кадрової роботи.
__________
Освіта
•Навчально-науковий центр післядипломної освіти НУК ім. Адмірала Макарова, м. Миколаїв
Ступінь: курси підвищення кваліфікації
Спеціальність: облік і оподаткування
Напрямок: сучасні технології бухгалтерського обліку та міжнародні стандарти фінансової звітності
•Міжгалузевий інститут управління, м. Рівне, Україна
Ступінь: кваліфікація економіст
Спеціальність: облік і аудит
• Рівненський кооперативний технікум, м. Рівне, Україна
Ступінь: курси підвищення кваліфікації
Назва спеціальності: облік і аудит
• Рівненський кооперативний технікум, м. Рівне, Україна
Ступінь: бухгалтер
Спеціальність: бухгалтерський облік і аудит
__________
Вміння та навики
•Українською та російською мовами володію вільно.
•Програмний комплекс 1С 8.2; М.e.doc; IT- enterprise
•Досвідчений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet), ABBYY FineReader – на базовому рівні.
•Знання оргтехніки (ксерокс, принтер, сканер).
__________
Додаткова інформація
•Особисті якості: : працелюбна, відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, не конфліктна, привітна, вдумлива, схильна до аналізу, поставлені завдання виконую з найбільшою віддачею, без шкідливих звичок. Готова навчатися, працювати в бізнесі, в якому функціонує фірма і брати участь в її процвітанні.
•Закордонний паспорт є.
•Захоплююся handmade.
__________

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: