• PRO

Іван

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 03.2023 по нині (1 рік 6 місяців)
FADO, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ключові обов'язки та задачі:

Відновлення довоєнних показників реалізації в категорії «інженерна сантехніка».
Збільшення об’ємів продажу та зростання маржинальності.
Участь в побудові франчайзингової моделі бізнесу з реалізації інженерної сантехніки.
Формування команди та системне управління маркетингом компанії.
Побудова широкого знання та пізнаваності бренду на ринку України.
Розробка стратегії комунікацій та її реалізація (управління проектами, медійна підтримка).
Підготовка PR-стратегії, реалізація PR-кампаній, SMM-супровід в каналах social.
Участь у розробці нових продуктів: неймінг, позиціювання, виведення на ринок.
Редизайн корп. стилю та продуктової упаковки з акцентом на створення доданої вартості.
Розробка корпоративних маркетингових продуктів (сайт, ролик, буклет).
Трейд-маркетингова підтримка мережі дистриб'юторів та DIY (Епіцентр, Нова Лінія).
Івент-маркетинг: організація майстер-класів, фестів, виставок, форумів.
Участь в україно-швейцарському проекті EdUp (освітня підтримка молодих спеціалістів).
Бренд-аудит (замір ключових показників), аудит представленості в ТТ (Mister Shopper).

Результати:

Побудована маркетингова стратегія (старт комунікаційної кампанії «На роки»).
Побудована PR-стратегія (залученість в освітній україно-швейцарський проект EdUp, співпраця із Лігою Мастрів, Спілкою Інсталяторів, участь в науковому проекті ANIMA з визначення ментального здоров’я нації, як соціальна відповідальність бізнесу).
Маркетингова підтримка нового напрямку для компанії «кліматичні системи» (виведення на ринок інверторних теплових насосів під брендом Fado).
Реалізовано «рефреш» корпоративного стилю з акцентом на преміальність бренду.
Розроблені корпоративні маркетингові продукти до 15-річчя бренду (сайт, ролик, буклет).
Реалізована ідея об’єднання майстрів (як лояльних клієнтів компанії) в професійну спільноту Fado Profi Club з обґрунтуванням її переваг як для дилера, так і для інсталятора.
Замір ключових метрик (бренд-аудит, NPS, аудит представленості в ТТ Mister Shopper), як точок відліку для аналізу ефективності обраних маркетингових тактик.

Директор з маркетингу

з 06.2020 по 12.2023 (3 роки 6 місяців)
Фомальгаут-Полімін, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Ключові обов'язки та задачі:

Збільшення продажів сухих будівельних сумішей в ключових каналах реалізації.
Трейд-маркетингова підтримка мережі дистриб'юторів і DIY (Епіцентр, Нова Лінія, ОЛДІ).
Побудова та управління маркетингом Групи компанії «Фомальгаут».
Розробка стратегічних задач, їх реалізація, управління проектами, медійна підтримка.
SMM-супровід в каналах social.
Розробка нових продуктів: неймінг, позиціювання, виведення на ринок.
Редизайн корпоративного стилю та продуктової упаковки бренду.
Розробка корпоративних маркетингових продуктів (сайт, презентація, відео).
Івент-маркетинг: організація майстер-класів, фестів, виставок, форумів.
Супровід освітнього проекту Fomalgaut Building University (підтримка та відкриття нових HUBs на базі регіональних технічних училищ).
Системний аудит клієнтського сервісу: програма моніторингу Mister Shopper.
Маркетингова підтримка і діджитал-супровід «Першого Гіпермаркету Дверей»
E-соmmеrce: побудова інтернет-продажів для суміжних бізнесів Групи «Фомальгаут» (реалізація промислового обладнання підприємства «Будмаш»).

Результати:

Розроблені та затверджені стратегічні завдання у короткій і довгостроковій перспективі.
Сформовано маркетингову команду з чітким функціоналом, встановлені KPIs.
Систематизовано асортимент, побудовані продуктові матриці аналогів конкурентів.
Повний редизайн стилю та упаковки з акцентом на уніфікацію різноформатних лінійок.
Реалізовано сайт polimin.ua з відповідним налаштуванням просування в діджитал.
Створено PR-напрямок, що забезпечив систематичну комунікацію компанії із ЗМІ та клієнтами.
Впроваджено випуск корпоративного видання Polimin Expert, як інструмент зовнішньої і внутрішньої корпоративної комунікації.
Виконано бренд-аудит, як аналіз стану бренду на ринку і клієнтської прихильності до нього.
Виконано аудит асортименту, який дозволив визначити ряд продуктів-субститутів з метою оптимізації виробничого навантаження і визначення доцільності розширення складу SKU.
Виконано репозиціювання «дешевих» і «дорогих» продуктів (World Serias, Eco Shtuk).
Реалізована перша і єдина на будівельному ринку України програма лояльності PCU із виплатою офіційного кеш-беку на картку клієнтів.
Побудовано системний маркетинг для ключових каналів реалізації: мережі партнерів та DIY.
E-соmmеrce: успішний запуск двох start up із асортиментом ТМ «Торгбуд» та «Будмаш».

Директор з маркетингу

з 06.2015 по 06.2020 (5 років)
Промислово-будівельна Група "Ковальська", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ключові обов'язки та задачі:

Збільшення долі ринку, виконання планів продажу.
Приріст нових клієнтів, контроль їх утримання (ключові показники СR).
Бренд-аудит клієнтської прихильності (ключові показники NPS).
Розробка маркетинг-орієнтації зонтичних брендів компанії.
Селекція, створення, просування брендів нових бізнесів.
Побудова маркетингового плану комунікацій, управління проектами.
Бюджетування за періодами і проектами, аналіз маркетингових витрат.
Цифрова «уніфікація» маркетингової підтримки (з off-line в оn-line).
Full-маркетинг напрямку девелопмент: виконання плану продажів,
розробка споживчих переваг, побудова репутації надійного забудовника.
Зовнішній/внутрішній PR: бізнес-ланчі, бізнес-форуми, road show, виставки,
комунікації із ЗМІ, формування «адвокатів» брендів.
Систематичний аудит клієнтського сервісу Mister Shopper / Mystery Calling.
Аналіз конкурентної активності, розробка сервіс-продуктів.
Реновація фірмових точок продажу на підприємствах компанії.
E-соmmеrce: побудова інтернет-продажів на базі shop.kovalska.com.
Управління компанією з централізації маркетингових задач в структурі корпорації.
Організація роботи відділу, контроль виконання KPI.

Результати:

Доля ринку 63%. Річний приріст – 9-24% (залежно від товарного напрямку).
TOP-5 серед забудовників Києва за рівнем знання і розгляду для інвестицій.
Єдиний девелопер з позитивним NPS серед тих, хто купив або планує купити нерухомість.
Маркетинг 15 підприємств корпорації підпорядковано єдиному центру управління.
Нова маркетинг-структура дозволила зростити КPI відділу на 35-40%, а маркетинг-команду збільшити з 4 до 14 менеджерів (де PR і Digital виведено в окремі підрозділи).
Сервіси: 1. «мобільна» об’єктна експертиза; 2. он-лайн канал скарг і пропозиції esperanza; 3. smart-диспетчер; 4. «стоп фейк-бетон» control.kovalska.com.
Спеціальні програми: споживче кредитування для клієнтів B2C (бетонна продукція).
Фірмові точки продажу трансформовано в мережу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК).
Створено навчальний центр ландшафтного облаштування на власній базі компанії.
Реалізовано маркетинг для 8 житлових комплексів від старту до експлуатації («life cycle»).
Створено і презентовано ринку 4 нових бренди з відповідним позиціюванням.
Реорганізовано «сайтове господарство» (20 сайтів) в ключові лідогенеруючі потоки: kovalska.com, build.kovalska.com, shop.kovalska.com.
Сайт shop.kovalska.com трансформовано на оn-line магазин будівельних матеріалів.
Сформовано пул стратегічних креативних агенцій і базу партнерів диференційованих по задачам.
Реалізовано понад 40 кампанії: «60 років Ковальської», «Люди Ковальської», «Еволюція бетону», «Заливай» тощо.

Керівник відділу маркетингу

з 12.2011 по 06.2015 (3 роки 6 місяців)
Промислово-будівельна Група "Ковальська", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ключові обов'язки та задачі:

Розробка стратегії маркетингових комунікацій.
Управління командою і ключовими брендами компанії.
Реалізація іміджевих та продуктових рекламних кампаній.
Розробка річного бюджету за брендами та каналами комунікації.
Організація роботи маркетингової підтримки у відділах збуту.
Управління сайтами Групи, аудит та адміністрування ТМ і доменів.
Організація участі в національних та міжнародних виставках.
Організація бізнес-форумів та зустрічей офіційних дилерів.

Результати:

Повний рефреш брендів «Бетон від Ковальської», AVENU, SILTEK.
Категорізація товарів продуктових напрямків (бетон, ЗБВ, тротуарна плитка, буд.суміші).
Організація систематичного аудиту Mister Shopper / Mystery Calling.
Реорганізація «Відділів збуту» у «Фірмові магазини» (ФМ).
Cтворена команда маркетингової підтримки фірмових точок.
Організація участі в понад 15 національних та міжнародних експозиціях.

Керівник відділу маркетингу та PR

з 06.2009 по 09.2011 (2 роки 3 місяці)
Українська Гірничо-Металургійна Компанія (УГМК), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Ключові обов'язки та задачі:

Збільшення об’єму продажів, побудова клієнтської прихильності.
Побудова та реалізація комунікаційної стратегії мережі металоторгових маркетів.
Планування та управління маркетинговими бюджетами.
Організація роботи відділу, контроль виконання KPIs.
Управління командою маркетологів в 30 регіонах України та Європи.
Розробка та реалізація плану заходів в ATL і BTL-каналах.
Розробка плану PR-заходів, побудова діалогу із ЗМІ.
Супровід соціальної відповідальності бізнесу.
Організація участі в міжнародних експозиціях та форумах.
Аналіз конкурентної активності, аналітичні зрізи галузі.
Оцінка ефективності заходів, щомісячна звітність.

Результати:

Впроваджено уніфіковану систему «12 стандартів» обслуговування клієнтів для всієї мережі – єдиного шаблону «скриптів» діалогу з кінцевим споживачем, що суттєво вплинуло на зручність, швидкість та якість купівлі.
E-Соmmеrce. Реалізація довгострокової кампанії на кінцевого споживача «Перший інтернет-супермаркет металу (ugmk.ua) – купувати метал зручно».
Реалізація ряду кампаній з організації соціальної орієнтації бізнесу: КДХ «Щедрик» shchedryk.in-.ua (спонсорінг), Київський міський Будинок Дитини ім. М.М. Городецького nashidity.in.ua (благодійність), інші.

Бренд-менеджер

з 09.2006 по 06.2009 (2 роки 9 місяців)
Українська Гірничо-Металургійна Компанія (УГМК), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Ключові обов'язки та задачі:

Бюджетування і розробка плану маркетингових заходів.
Розвиток мережі регіональних маркетів металу.
Організація національних та міжнародних виставкових заходів.
Організація корпоративних event-проектів, бізнес-ланчів, форумів.
Розробка та супровід спонсорських і благодійних проектів «під ключ».
Адміністрування корпоративного сайту (новини, релізи).
Облік та аудит ТМ: неймінг, реєстрація, отримання свідоцтв.
Орендна діяльність в межах власної мережі зовнішніх носіїв.

Результати:

Облаштовано та відкрито 14 нових фірмових торгових майданчиків.
Нагороди за кращі міжнародні експозиції.
Апгрейд сайту-візитки в інтернет-супермаркет металу ugmk.ua.
Номінація «Ідея року» за проект «Нас видно з космосу».

Регіональний менеджер з маркетингу

з 12.2005 по 08.2006 (8 місяців)
Lauffer Group, Київ (Харчова промисловість)

Ключові обов'язки та задачі:

Збільшення об’ємів продажу продукції ТМ «Славолія» / «Гайсин» / «Урожай» в мережах продуктового рітейлу.
Розробка графіку промо-активностей, бюджетування.
Підбір та навчання промо-персоналу.
Організація акцій та семплінг-дегустацій, контроль присутності товару в мережах.
Підбір та навчання промо-персоналу, контроль виконання KPIs.
Аналіз ефективності проведення активностей в ТТ.
Моніторинг ціноутворення асортиментного ряду конкурентів-виробників.

Результати:

Створено штат промо-команд, діючий постійно (40 чол.).
Підготовлено понад 100 чол. персоналу для роботи у «полі».
Збільшено частоту промо-активностей в мережах продуктового рітейлу.
Висока представленість продукції в мережах продуктового рітейлу.

Супервайзер

з 07.2005 по 12.2005 (5 місяців)
Авіто Brand Company, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Ключові обов'язки та задачі:

Виконання плану продажів.
Розвиток дистрибуції в мережах retail.
Організація роботи мерчандайзерів, навчання персоналу.
Аналіз діяльності конкурентів, ціновий моніторинг.
Проведення акцій, контроль присутності товару в мережах.
Аналіз ефективності проведення активностей в ТТ.

Освіта

Рівненський Державний Гуманітарний Університет

Біологія, Хімічні технології, Рівне
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Київська школа реклами та PR

2009, 12 місяців

Писемна майстерність. Мала літературна форма (курс Густава Водічки)

2008

Знання і навички

  • MS Office
  • CRM
  • 1С:Бухгалтерія
  • Qlik
  • Методології Agile і Scrum
  • Коучинг та майстер текстів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Французька — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

2017, Київ, спікер Ukrainian Marketing Forum (кейс «Цифрова монополія», компанія «Ковальська»)
2007, Київ, спікер Kiev PR-festival (кейс «Нас видно з космосу», компанія «УГМК»)
2007, Київ, майстер тексту, Густав Водічка (курс писемної майстерності)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: