- PRO
Іван
Директор з маркетингу
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6013314/
Досвід роботи
Директор з маркетингу
з 03.2023 по нині
(1 рік 6 місяців)
FADO, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ключові обов'язки та задачі:
Відновлення довоєнних показників реалізації в категорії «інженерна сантехніка».
Збільшення об’ємів продажу та зростання маржинальності.
Участь в побудові франчайзингової моделі бізнесу з реалізації інженерної сантехніки.
Формування команди та системне управління маркетингом компанії.
Побудова широкого знання та пізнаваності бренду на ринку України.
Розробка стратегії комунікацій та її реалізація (управління проектами, медійна підтримка).
Підготовка PR-стратегії, реалізація PR-кампаній, SMM-супровід в каналах social.
Участь у розробці нових продуктів: неймінг, позиціювання, виведення на ринок.
Редизайн корп. стилю та продуктової упаковки з акцентом на створення доданої вартості.
Розробка корпоративних маркетингових продуктів (сайт, ролик, буклет).
Трейд-маркетингова підтримка мережі дистриб'юторів та DIY (Епіцентр, Нова Лінія).
Івент-маркетинг: організація майстер-класів, фестів, виставок, форумів.
Участь в україно-швейцарському проекті EdUp (освітня підтримка молодих спеціалістів).
Бренд-аудит (замір ключових показників), аудит представленості в ТТ (Mister Shopper).
Результати:
Побудована маркетингова стратегія (старт комунікаційної кампанії «На роки»).
Побудована PR-стратегія (залученість в освітній україно-швейцарський проект EdUp, співпраця із Лігою Мастрів, Спілкою Інсталяторів, участь в науковому проекті ANIMA з визначення ментального здоров’я нації, як соціальна відповідальність бізнесу).
Маркетингова підтримка нового напрямку для компанії «кліматичні системи» (виведення на ринок інверторних теплових насосів під брендом Fado).
Реалізовано «рефреш» корпоративного стилю з акцентом на преміальність бренду.
Розроблені корпоративні маркетингові продукти до 15-річчя бренду (сайт, ролик, буклет).
Реалізована ідея об’єднання майстрів (як лояльних клієнтів компанії) в професійну спільноту Fado Profi Club з обґрунтуванням її переваг як для дилера, так і для інсталятора.
Замір ключових метрик (бренд-аудит, NPS, аудит представленості в ТТ Mister Shopper), як точок відліку для аналізу ефективності обраних маркетингових тактик.
Директор з маркетингу
з 06.2020 по 12.2023
(3 роки 6 місяців)
Фомальгаут-Полімін, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Ключові обов'язки та задачі:
Збільшення продажів сухих будівельних сумішей в ключових каналах реалізації.
Трейд-маркетингова підтримка мережі дистриб'юторів і DIY (Епіцентр, Нова Лінія, ОЛДІ).
Побудова та управління маркетингом Групи компанії «Фомальгаут».
Розробка стратегічних задач, їх реалізація, управління проектами, медійна підтримка.
SMM-супровід в каналах social.
Розробка нових продуктів: неймінг, позиціювання, виведення на ринок.
Редизайн корпоративного стилю та продуктової упаковки бренду.
Розробка корпоративних маркетингових продуктів (сайт, презентація, відео).
Івент-маркетинг: організація майстер-класів, фестів, виставок, форумів.
Супровід освітнього проекту Fomalgaut Building University (підтримка та відкриття нових HUBs на базі регіональних технічних училищ).
Системний аудит клієнтського сервісу: програма моніторингу Mister Shopper.
Маркетингова підтримка і діджитал-супровід «Першого Гіпермаркету Дверей»
E-соmmеrce: побудова інтернет-продажів для суміжних бізнесів Групи «Фомальгаут» (реалізація промислового обладнання підприємства «Будмаш»).
Результати:
Розроблені та затверджені стратегічні завдання у короткій і довгостроковій перспективі.
Сформовано маркетингову команду з чітким функціоналом, встановлені KPIs.
Систематизовано асортимент, побудовані продуктові матриці аналогів конкурентів.
Повний редизайн стилю та упаковки з акцентом на уніфікацію різноформатних лінійок.
Реалізовано сайт polimin.ua з відповідним налаштуванням просування в діджитал.
Створено PR-напрямок, що забезпечив систематичну комунікацію компанії із ЗМІ та клієнтами.
Впроваджено випуск корпоративного видання Polimin Expert, як інструмент зовнішньої і внутрішньої корпоративної комунікації.
Виконано бренд-аудит, як аналіз стану бренду на ринку і клієнтської прихильності до нього.
Виконано аудит асортименту, який дозволив визначити ряд продуктів-субститутів з метою оптимізації виробничого навантаження і визначення доцільності розширення складу SKU.
Виконано репозиціювання «дешевих» і «дорогих» продуктів (World Serias, Eco Shtuk).
Реалізована перша і єдина на будівельному ринку України програма лояльності PCU із виплатою офіційного кеш-беку на картку клієнтів.
Побудовано системний маркетинг для ключових каналів реалізації: мережі партнерів та DIY.
E-соmmеrce: успішний запуск двох start up із асортиментом ТМ «Торгбуд» та «Будмаш».
Директор з маркетингу
з 06.2015 по 06.2020
(5 років)
Промислово-будівельна Група "Ковальська", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ключові обов'язки та задачі:
Збільшення долі ринку, виконання планів продажу.
Приріст нових клієнтів, контроль їх утримання (ключові показники СR).
Бренд-аудит клієнтської прихильності (ключові показники NPS).
Розробка маркетинг-орієнтації зонтичних брендів компанії.
Селекція, створення, просування брендів нових бізнесів.
Побудова маркетингового плану комунікацій, управління проектами.
Бюджетування за періодами і проектами, аналіз маркетингових витрат.
Цифрова «уніфікація» маркетингової підтримки (з off-line в оn-line).
Full-маркетинг напрямку девелопмент: виконання плану продажів,
розробка споживчих переваг, побудова репутації надійного забудовника.
Зовнішній/внутрішній PR: бізнес-ланчі, бізнес-форуми, road show, виставки,
комунікації із ЗМІ, формування «адвокатів» брендів.
Систематичний аудит клієнтського сервісу Mister Shopper / Mystery Calling.
Аналіз конкурентної активності, розробка сервіс-продуктів.
Реновація фірмових точок продажу на підприємствах компанії.
E-соmmеrce: побудова інтернет-продажів на базі shop.kovalska.com.
Управління компанією з централізації маркетингових задач в структурі корпорації.
Організація роботи відділу, контроль виконання KPI.
Результати:
Доля ринку 63%. Річний приріст – 9-24% (залежно від товарного напрямку).
TOP-5 серед забудовників Києва за рівнем знання і розгляду для інвестицій.
Єдиний девелопер з позитивним NPS серед тих, хто купив або планує купити нерухомість.
Маркетинг 15 підприємств корпорації підпорядковано єдиному центру управління.
Нова маркетинг-структура дозволила зростити КPI відділу на 35-40%, а маркетинг-команду збільшити з 4 до 14 менеджерів (де PR і Digital виведено в окремі підрозділи).
Сервіси: 1. «мобільна» об’єктна експертиза; 2. он-лайн канал скарг і пропозиції esperanza; 3. smart-диспетчер; 4. «стоп фейк-бетон» control.kovalska.com.
Спеціальні програми: споживче кредитування для клієнтів B2C (бетонна продукція).
Фірмові точки продажу трансформовано в мережу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК).
Створено навчальний центр ландшафтного облаштування на власній базі компанії.
Реалізовано маркетинг для 8 житлових комплексів від старту до експлуатації («life cycle»).
Створено і презентовано ринку 4 нових бренди з відповідним позиціюванням.
Реорганізовано «сайтове господарство» (20 сайтів) в ключові лідогенеруючі потоки: kovalska.com, build.kovalska.com, shop.kovalska.com.
Сайт shop.kovalska.com трансформовано на оn-line магазин будівельних матеріалів.
Сформовано пул стратегічних креативних агенцій і базу партнерів диференційованих по задачам.
Реалізовано понад 40 кампанії: «60 років Ковальської», «Люди Ковальської», «Еволюція бетону», «Заливай» тощо.
Керівник відділу маркетингу
з 12.2011 по 06.2015
(3 роки 6 місяців)
Промислово-будівельна Група "Ковальська", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ключові обов'язки та задачі:
Розробка стратегії маркетингових комунікацій.
Управління командою і ключовими брендами компанії.
Реалізація іміджевих та продуктових рекламних кампаній.
Розробка річного бюджету за брендами та каналами комунікації.
Організація роботи маркетингової підтримки у відділах збуту.
Управління сайтами Групи, аудит та адміністрування ТМ і доменів.
Організація участі в національних та міжнародних виставках.
Організація бізнес-форумів та зустрічей офіційних дилерів.
Результати:
Повний рефреш брендів «Бетон від Ковальської», AVENU, SILTEK.
Категорізація товарів продуктових напрямків (бетон, ЗБВ, тротуарна плитка, буд.суміші).
Організація систематичного аудиту Mister Shopper / Mystery Calling.
Реорганізація «Відділів збуту» у «Фірмові магазини» (ФМ).
Cтворена команда маркетингової підтримки фірмових точок.
Організація участі в понад 15 національних та міжнародних експозиціях.
Керівник відділу маркетингу та PR
з 06.2009 по 09.2011
(2 роки 3 місяці)
Українська Гірничо-Металургійна Компанія (УГМК), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
Ключові обов'язки та задачі:
Збільшення об’єму продажів, побудова клієнтської прихильності.
Побудова та реалізація комунікаційної стратегії мережі металоторгових маркетів.
Планування та управління маркетинговими бюджетами.
Організація роботи відділу, контроль виконання KPIs.
Управління командою маркетологів в 30 регіонах України та Європи.
Розробка та реалізація плану заходів в ATL і BTL-каналах.
Розробка плану PR-заходів, побудова діалогу із ЗМІ.
Супровід соціальної відповідальності бізнесу.
Організація участі в міжнародних експозиціях та форумах.
Аналіз конкурентної активності, аналітичні зрізи галузі.
Оцінка ефективності заходів, щомісячна звітність.
Результати:
Впроваджено уніфіковану систему «12 стандартів» обслуговування клієнтів для всієї мережі – єдиного шаблону «скриптів» діалогу з кінцевим споживачем, що суттєво вплинуло на зручність, швидкість та якість купівлі.
E-Соmmеrce. Реалізація довгострокової кампанії на кінцевого споживача «Перший інтернет-супермаркет металу (ugmk.ua) – купувати метал зручно».
Реалізація ряду кампаній з організації соціальної орієнтації бізнесу: КДХ «Щедрик» shchedryk.in-.ua (спонсорінг), Київський міський Будинок Дитини ім. М.М. Городецького nashidity.in.ua (благодійність), інші.
Бренд-менеджер
з 09.2006 по 06.2009
(2 роки 9 місяців)
Українська Гірничо-Металургійна Компанія (УГМК), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
Ключові обов'язки та задачі:
Бюджетування і розробка плану маркетингових заходів.
Розвиток мережі регіональних маркетів металу.
Організація національних та міжнародних виставкових заходів.
Організація корпоративних event-проектів, бізнес-ланчів, форумів.
Розробка та супровід спонсорських і благодійних проектів «під ключ».
Адміністрування корпоративного сайту (новини, релізи).
Облік та аудит ТМ: неймінг, реєстрація, отримання свідоцтв.
Орендна діяльність в межах власної мережі зовнішніх носіїв.
Результати:
Облаштовано та відкрито 14 нових фірмових торгових майданчиків.
Нагороди за кращі міжнародні експозиції.
Апгрейд сайту-візитки в інтернет-супермаркет металу ugmk.ua.
Номінація «Ідея року» за проект «Нас видно з космосу».
Регіональний менеджер з маркетингу
з 12.2005 по 08.2006
(8 місяців)
Lauffer Group, Київ (Харчова промисловість)
Ключові обов'язки та задачі:
Збільшення об’ємів продажу продукції ТМ «Славолія» / «Гайсин» / «Урожай» в мережах продуктового рітейлу.
Розробка графіку промо-активностей, бюджетування.
Підбір та навчання промо-персоналу.
Організація акцій та семплінг-дегустацій, контроль присутності товару в мережах.
Підбір та навчання промо-персоналу, контроль виконання KPIs.
Аналіз ефективності проведення активностей в ТТ.
Моніторинг ціноутворення асортиментного ряду конкурентів-виробників.
Результати:
Створено штат промо-команд, діючий постійно (40 чол.).
Підготовлено понад 100 чол. персоналу для роботи у «полі».
Збільшено частоту промо-активностей в мережах продуктового рітейлу.
Висока представленість продукції в мережах продуктового рітейлу.
Супервайзер
з 07.2005 по 12.2005
(5 місяців)
Авіто Brand Company, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Ключові обов'язки та задачі:
Виконання плану продажів.
Розвиток дистрибуції в мережах retail.
Організація роботи мерчандайзерів, навчання персоналу.
Аналіз діяльності конкурентів, ціновий моніторинг.
Проведення акцій, контроль присутності товару в мережах.
Аналіз ефективності проведення активностей в ТТ.
Освіта
Рівненський Державний Гуманітарний Університет
Біологія, Хімічні технології, Рівне
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Київська школа реклами та PR
2009, 12 місяців
Писемна майстерність. Мала літературна форма (курс Густава Водічки)
2008
Знання і навички
- MS Office
- CRM
- 1С:Бухгалтерія
- Qlik
- Методології Agile і Scrum
- Коучинг та майстер текстів
Знання мов
- Англійська — середній
- Французька — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
2017, Київ, спікер Ukrainian Marketing Forum (кейс «Цифрова монополія», компанія «Ковальська»)
2007, Київ, спікер Kiev PR-festival (кейс «Нас видно з космосу», компанія «УГМК»)
2007, Київ, майстер тексту, Густав Водічка (курс писемної майстерності)
Схожі кандидати
-
CMO
Київ -
Директор з маркетингу
Київ -
Директор з продажів та маркетингу
45000 грн, Київ, Ірпінь , ще 2 міста -
Head of marketing
Київ, Дніпро , ще 7 міст -
Head of PPC (Gambling)
Київ -
Директор з маркетингу
60000 грн, Київ, Полтава, Харків