• PRO

Діана

Менеджер з логістики

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з логістики (CSR)

з 10.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
Ravago Chemicals Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Здійснення прийому та обробки замовлень клієнтів на купівлю продукції;
•Інформаційний супровід клієнтів про наявність продукції та строки надходження його на склад відвантаження;
•Організація та контроль доставки товару клієнту (повний супровід);
•Організація внутрішнього переміщення товару між складами (пошук транспорту, переміщення товару в системі 1С та CRM);
•Створення запитів на додавання нових клієнтів та постачальників в CRM системі;
•Прийом та розгляд рекламацій, що надходять від клієнтів компанії;
•Взаємодія з відділом планування, відділом закупівель/продажів, складом;
•Планування та координація поставок товару в Україну (імпорт);
•Отримання та обробка документів та даних щодо постачання;
•Проведення інвентаризацій на складах зберігання товару.

Спеціаліст з логістики (Customer service)

з 02.2020 по 09.2021 (1 рік 7 місяців)
Total Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Прийом та обробка замовлень дистриб'юторів та прямих клієнтів;
•Підготовка всіх необхідних документів для відвантаження товару зі складу;
•Обробка замовлень дистриб'юторів та прямих клієнтів для заводів;
•Обробка рекламних і маркетингових замовлень для клієнтів, а також замовлень на відвантаження для співробітників (оформлення документів на їх відвантаження);
•Детальна перевірка пакета документів для створення нового облікового запису, включення CCF до системи (система 1С/SAP);
•Контроль потоку документації з клієнтами (основний обліковий запис), організація своєчасного повернення документів, що відсутні, від усіх клієнтів (на щомісячній основі);
•Вирішення спірних питань з дистриб'юторами / прямими клієнтами;
•Вирішення спірних питань з логістичним оператором;
•Робота з претензіями/поверненнями клієнтів (дистриб'юторів/прямих клієнтів), оформлення всіх необхідних документів;
•Надсилання звітів про запаси товару та транзити дистриб'юторам / прямим клієнтам (щотижня);
•Контроль виконання плану місяця;
•Підготовка звіту у розрізі: Товари / Дистриб'ютори / Прямий клієнт;
•Підготовка складського замовлення для Дистриб'ютора/прямого клієнта для забезпечення наявності товарів на складі (двічі на місяць);
•Участь в інвентаризації (щоквартально, щорічно тощо)
• Виконання інших завдань, поставлених керівництвом.

Менеджер супроводу продажів

з 01.2016 по 12.2019 (3 роки 11 місяців)
Biologic, Київ (Роздрібна торгівля)

•Розвиток та підтримка існуючої клієнтської бази;
•Укладання договорів та складання комерційних пропозицій;
•Забезпечення своєчасного відвантаження продукції зі складу клієнтам;
•Контроль відвантаження продукції клієнту;
•Ведення звітності щодо виконуваної роботи;
•Обробка заявок, внесення цінових коригувань;
•Робота з дебіторською заборгованістю;
•Проведення презентацій у клієнта;
•Організація, проведення та участь на виставках;
•Робота з рекламаціями.

Менеджер супроводу продажів (Customer Service)

з 11.2013 по 11.2015 (2 роки)
Unilin, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Здійснення прийому та обробки замовлень клієнтів на купівлю продукції
• Контроль доставки продукції клієнту;
•Прийом та розгляд рекламацій, що надходять від клієнтів компанії;
•Взаємодія з відділом планування, відділом закупівель/продажів, складом;
•Ведення інформаційної клієнтської бази даних;
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Інформаційний супровід клієнтів про наявність продукції та строки надходження його на склад відвантаження;
•Ведення документообігу (ведення реєстру товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, списання маркетингових матеріалів);
•Підготовка договорів, а також додаткових угод, додатків та інших документів до договорів співпраці з клієнтами;
•Здійснення всіх необхідних операцій у програмі SAP (створення замовлень, повернень, внесення прайс-листів тощо).

Фахівець з логістики та роботі з ключовими клієнтами

з 01.2013 по 11.2013 (10 місяців)
UBC Group, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Здійснення прийому та обробки замовлень клієнтів на купівлю обладнання;
•Забезпечення своєчасного відвантаження продукції зі складу клієнтам, підготовка супровідної документації;
•Робота з рекламаціями;
•Взаємодія з транспортними компаніями;
•З'ясування потреби клієнтів у продукції, що реалізується компанією, та узгодження замовлень з клієнтом відповідно до його потреб та наявності асортименту;
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Підтримка в актуальному стані інформації в базі даних 1С-підприємство про відомих клієнтів, а також своєчасне відображення всіх юридичних та інших змін, що відбуваються у клієнта;
•Оформлення запитів та замовлень на виготовлення продукції на виробництво;
•Підготовка інформації для участі у тендерах;
•Проведення інвентаризацій на складах готової продукції.

Менеджер відділу рекламацій (Керівник напрямку)

з 06.2009 по 12.2012 (3 роки 6 місяців)
Sun InBev Ukraine, Харків (Харчова промисловість)

•Взаємодія з транспортними компаніями;
•Взаємодія з відділом планування, відділом закупівель/продажів, складами готової продукції;
•Контроль доставки продукції клієнту;
•Ведення документообігу (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акти);
•Організація та забезпечення здійснення обробки рекламацій відповідно до претензійної політики Компанії;
•Забезпечення виконання Компанією умов договорів дистриб'юторів;
•Підготовка звітів відділу роботи з рекламаціями;
•Забезпечення виконання показників KPI та SLA;
•Розробка та внесення пропозицій щодо підвищення ефективної організації роботи відділу;
•Управління, розвиток та мотивація персоналу відділу;
•Взаємодія з внутрішніми та зовнішніми клієнтами компанії;
•Взаємодія з ключовими клієнтами;
•Підготовка та проведення презентацій (Power Point);
•Робота в програмі SAP.

Менеджер з транспортно-експедиторської діяльності, ЗЕД

з 03.2008 по 06.2009 (1 рік 3 місяці)
Агросвіт, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація, контроль та планування роботи відділу логістики;
•Ведення обліку розрахунків за експортними контрактами;
•Здійснення всієї необхідної сертифікації вантажів;
•Підготовка документів на перевезення вантажів залізничним та авто транспортом;
•Погодження заявок на перевезення з керуванням залізниці;
•Укладання договорів та їх ведення та виконання, пов'язане з усім сертифікаційним процесом при виконанні експортних контрактів;
•Контролювання над веденням усіх видів залізничних перевезень;
•Укладання договорів на організацію вантажоперевезень залізничним транспортом;
•Контроль над переміщенням та доставкою вантажу клієнту;
•Робота у програмі АС-Клієнт, Месплан, ТМ Карта.

Освіта

ДНУ ім. О.Гончара

Філологія, Дніпро
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office
  • Битрикс24
  • Месплан
  • АС Клиент
  • ТМкарта
  • ГИС
  • Комунікабельність
  • Організація внутрішніх перевезень
  • Самостійне прийняття рішень
  • Старанність
  • Здатність до навчання
  • SAP ERP
  • Інвентаризація
  • Знання складської логістики
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Дисциплінованість
  • Порядність

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Водійське посвідчення кат.В,
стаж безаварійного водіння більше 8 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: