Резюме від 2 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6031995

Спеціаліст договірного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу забезпечення з договірної роботи

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Юриспруденція

1) інтеграція та впровадження електронного документообігу "Майстер";
2) навчання, контроль тренінгів персоналу Авіакомпанії;
3) налаштування внутрішнього алгоритму погодження договір та інтеграція в програму електронного документообігу "Мастер";
4) підготовка та узгодження проектів договорів і контрактів (в т.ч. англійською мовою) на придбання у постачальників авіаційно-технічного майна, оренду АТІ і т.п.;
5) ведення переговорів з контрагентами (в т.ч. англійською мовою);
6) реєстрація та облік договорів і контрактів;
контроль виконання договорів і контрактів з метою безумовного виконання постачальниками (виконавцями) умов договорів і контрактів;
7) підготовка документів, необхідних для ведення договірної роботи;
8) участь у відпрацюванні планів з придбання та ремонту АТІ і кошторису витрат.
9) взаємодія та ведення переговорів з міжнародними контрагентами.

Менеджер по роботі з клієнтами (КАМ)

з 06.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
Фінанси, банки, страхування

- узгодження, укладання та ведення договорів;
- супровід договорів (актуалізація, внесення змін та доповнень, контроль термінів та їх продовження тощо) ведення бази клієнтів;
- аналіз конкурентного середовища;
- обробка інформації та підготовка звітів;
- контроль документообігу та дебіторської заборгованості;
- розвиток ділових відносин шляхом регулярних відвідувань клієнтів;
- контроль виконання планових показників та виконання умов контрактів;
- моніторинг маркетингових активностей відповідно до узгодженого календаря;
- підготовка та контроль виконання узгоджених комерційних умов;
- ведення реєстру документів, рахунків, контроль виконання платежів в 1С;
- комунікація з партнерами;
- погодження договорів та додаткових угод;
- підготовка та отримання Сертифікатів про форс-мажорні обставини КТПП;
- ведення процесу інтеграції та супровід роботи з партнерами.

Адміністратор

з 03.2022 по 04.2022 (1 місяць)
IQmed (Айкюмед), медичний центр, м. Львів., Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- прийом дзвінків, запис пацієнтів;
- консультація пацієнтів щодо проведення процедур;
- робота з медичною документацією (заводити карточку клієнта, журнал реєстрації, виконувати функції реєстратора);
- запис на наступний прийом.
- робота в CRM системі Клініки;
- ведення страхових компані, узгодження обслуговування, контроль розрахунків.

Менеджер по роботі зі страховими компанія і корпоративними клієнтами

з 12.2014 по нині (9 років 5 місяців)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки

•Регулярна комунікація з СК, адміністраторами, операторами Контакт центру з усіх актуальних питань та оновлення статусу робочих завдань на щотижневій основі;
•Відстеження страхових відшкодувань та щоденне оновлення інформації;
•Збір документів для відшкодування за кожним окремим випадком та їх відправлення до страхової компанії;
•Відстеження статусу поданих документів та їх обробка страховою компанією;
•Ведення та актуалізація інформації (договори, база даних) по роботі з Міжнародними страховими компаніями;
•Підготовка внутрішньої звітності (регулярної та за запитом керівників);
•Контроль дотримання внутрішніх правил та процедур роботи з міжнародними страховими компаніями, своєчасне інформування колег про всі зміни, пов’язані з роботою зі страховими компаніями та корпоративними клієнтами.
•Ведення та актуалізація інформації (укладання договорів, додаткових угод) по роботі з міжнародними страховими компаніями;
•Формування актів виконаних робіт, рахунків з періодичністю, вказаною в договорі про співробітництво, та погодження їх зі страховими компаніями;
•Комунікації з представниками страхових компаній та врегулювання спірних питань на всіх етапах організації послуг;
•Розбір скарг, що надходять від представників страхових компаній чи застрахованих осіб;
•Контроль за дотриманням умов договорів, дебіторської заборгованості
•Узгодження зі страховими компаніями покриття страхових послуг;
•Формування запитів, переклад медичних звітів, калькуляцій на планове, ургентне стаціонарне лікування, амбулаторно-поліклінічне обслуговування Застрахованих осіб;
•Щоденний моніторинг та актуалізація інформації страхового покриття в медичних картках нових Застрахованих осіб МСК;
•Підготовка фінансової документації в Банк за операціями з іноземною валютою;
•Контроль та оновлення валютного прайс-листа для СК;
•Переклад медичних послуг для актуалізації прайс-листа;
•Підготовка та формування звітів з СК для бухгалтерії;
•Щомісячне завантаження звітів у 1С за звітний період по валютним рахункам;

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами. SMM-менеджер.

з 02.2012 по 12.2014 (2 роки 10 місяців)
ТОВ «Сеанс Іншуренс» - страховий брокер, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• розробка та втілення контент плану, аналізу їх ефективності;
• створення рекламних постів для просування у соцмережах;
• контроль регулярного і своєчасного викладення постів в соц. мережах та завантаження інформації на сайт;
• співпраця з маркетологами та іншими фахівцями для координації зусиль щодо підвищення впізнаваності бренду і маркетингових зусиль;
• контроль охоплення цільової аудиторії за допомогою відповідних каналів (соціальні мережі, електронна пошта, гарячі дзвінки);
• укладання та супроводження договорів зі страховими компаніями подача документації по відшкодуванню оплачених медичних послуг;
• моніторинг і контроль над обробкою відшкодувань (клеймов);
• укладання та супроводження договорів зі страховими компаніями

Перекладач. Департамент офісної нерухомості

з 01.2007 по 10.2008 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «КДД ГРУПП», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• технічний переклад в сфері будівництва: проектної документації, документації тендерних розробок і комерційних пропозицій, специфікації будівельних матеріалів і обладнання;
• послідовний переклад на переговорах, конференціях, презентаціях проектів;
• письмовий переклад: ділове листування, договори, тендерні пропозиції;
• супровід іноземних партнерів під час огляду об'єктів будівництва;
• ділове листування, підготовка відповідей авторам листів українською, російською та англійською мовами;
• інформаційний супровід переписки, підготовка презентацій і проведення нарад.

Центр розвитку державної служби

з 11.2006 по 01.2007 (2 місяці)
Головне управління державної служби України, Київ (Державні організації)

• розвиток і управління базою партнерів, координація зустрічей і співпраці;
• моніторинг і планування перспектив співпраці;
• переклад офіційної переписки, угод і міжнародних
контрактів зі співробітництва, протоколів про наміри, протоколів розбіжностей

Перекладач 1 категорії. Служба супроводу протокольних заходів

з 09.2004 по 10.2006 (2 роки 1 місяць)
Національний Технічний Університет України «Київський Політехнічний Інститут», Київ (Освіта, наука)

• підготовка документів і матеріалів, пошук інформації в Інтернеті, згідно з заданим критеріям для подальшої роботи керівника;
• ділове листування англійською мовою, переклад проектів, договорів, запрошень листів, візової підтримки, робота з документами;
• виконання перекладів дипломів про вищу освіту і подальше завірення (нотаріально);
• виконання усних і письмових, повних і скорочених перекладів, забезпечивши при цьому точну відповідність перекладів лексичному, стилістичному і смисловому змісту оригіналів, дотримання встановлених вимог щодо термінів і визначень;
• організація, участь в протокольних заходах (державного рівня), переговорах, презентаціях (усний перекладач), зустріч і супровід іноземних делегацій (перекладач англ-укр, укр-англ);
• складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей авторам листів українською, російською та англійською мовами;
• прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, їх перевірка на відповідність встановленим правилам (процедурам), організація своєчасне їх підписання (розгляд).

Освіта

Національний Технічний Університет України «Київський Політехнічний Інститут»

Лінгвістика, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років 1 місяць)

Факультет: Лінгвістики
Спеціальність: Перекладач англійської та німецької мов (технічний переклад)
Кваліфікація: Диплом спеціаліста НТУУ «КПІ»

Додаткова освіта та сертифікати

Маркетинг. Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну

2007 – 2009

Академія віддалених професій, SMM, Influence Marketing. Менеджер з продажів. Контент менеджер.

15.02.2021-15.05.2021

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Графічні редактори Canva Доктор Елекс Планувати і оптимально організувати робочий процес; приймати рі

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

• Цілеспрямованість, бажання пізнавати нові компетенції, знання. Найголовніше — робота в команді задля досягнення поставлених цілей.
• Водійські права — категорія “В”
• Закордонний паспорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: