Резюме від 11 лютого 2024 PRO

Катерина

Senior brand manager, менеджер з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Senior Brand Manager, декоративна косметика ТМ LAMEL

з 11.2023 по нині (5 місяців)
Beauty Hub, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Досвід роботи в маркетингу більше 15 років.
Маю досвід управління торговими марками FMCG.
На постійній основі - управління проектами: продуктами, процессами, командою. Досвід управління крос функціональними командами різних бізнес-управлінь, в непрямому підпорядкуванні перебувало до 20 співробітників.
Неодноразово реалізовувала запуск нових продуктів.
Здійснила редизайн пакування з повною заміною всіх комплектуючих.
Реалізувала запуск національних промо в каналах пряма реклама, trade marketing, digital, є досвід зйомки рекламних роликів.
Є напрацьована практика реагування на швидкі зміни ринку в умовах карантину та війни.

1. Стратегія розвитку категорії
Аналіз асортиментного портфелю у розрізі кластерів (Україна, USA, Europe, CIS&Baltic countries). Аналіз ринку, ємності категорій і ніш, конкурентів, розрахунок доцільності випуску товару. Оцінка трендів на ключових ринках: Україна, USA, Europe.

2. Керування асортиментом, аналіз попиту та продажів
Формування та управління асортиментом: АВС-аналіз, оптимізація асортименту, виділення базового та динамічного асортименту. Установка асортиментного ряду бренду, з деталізацією за кластерами: регулярний асортимент, новий асортимент, сезонні колекції.

3. Формування цінової політики
Аналіз, встановлення, перегляд за необхідності RRP ціни на пріоритетних ринках.

4. Розробка дизайну нових продуктів

5. Підготовка та управління маркетинговим календарем, координування рекламних кампаній trade та digital

Результати роботи:
Розроблена та захищена стратегія розвитку ТМ LAMEL на 2024 рік.
Підготовлений маркетинг календар з плануванням підтримки нових продуктів.
Підготовлена переоцінка на 2024 рік по кластерам: Україна, USA, Europe, CIS&Baltic countries.
Підготовлено 22 нових продуктів до запуску у 2024 році.

Маркетинг-менеджер, напівфабрикати ТМ Три Ведмеді, Мішутка, Від Шефа, Бери Вари

з 06.2020 по 06.2023 (3 роки)
Три Ведмеді ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

Основні обов'язки на посаді:
1. Стратегія розвитку категорії заморожені напівфабрикати
- аналіз ринку, оцінка потенціалу зростання категорії, аналіз конкурентів, визначення точок зростання торгової марки, оцінка потенційних ризиків, аналіз потенціалу нових категорій;
- асортиментний аналіз, підготовка асортиментного плану, запуск нових позицій;
- підготовка презентацій по стратегії просування, плану заходів та річного бюджету.

2. Контроль показників прибутку категорії
Аналіз P&L до СКЮ, оптимізація витрат, контроль собівартості. Ціноутворення, контроль рівня знижок. Формування оптимального асортиментного портфелю, робота як з асортиментом власного виробництва так і з аутсорсом.

3. Керування асортиментом, аналіз попиту та продажів
2023 рік – розробка та запуск 8 нових продуктів в рамках поточних торгових марок
2022 рік - запуск нової лінійки продукції у низькому ціновому сегменті «Бери Вари», запуск 15 нових продуктів, що продаються й досі, запуск нової категорії «котлети, фрикадельки»
2021 рік – запуск заморожених напівфабрикатів з борошна з твердої пшениці. Підготовка до запуску фірмового магазину, розробка більше 100 нових СКЮ

4. Редизайн пакування ТМ Три Ведмеді у 2020 році
Спільна робота з агентством по розробці редизайну, виїзд до підрядників - контроль друку, керування термінами переходу, відстеження реакцій споживачів на впроваджені зміни.

5. Реалізація проекту фірмових магазинів
Участь у розробці концепції та позиціонування, розробки фірмового стилю. Формування асортименту, розробка пакування, затвердження ціноутворення. Спільно з агентством розробка дизайну інтер'єру, наповнення торговим обладнанням.

Результати роботи:
Запустила першу в Україні лінійку заморожених напівфабрикатів із твердих сортів пшениці у ТМ Три Ведмеді.
По ТМ Мішутка утримання статусу «Вибір мам №1» 3 роки поспіль.
Запустила нову лінійку продукції ТМ Бери Вари, найнижчий ціновий сегмент.
Захистила та запустила понад 45 нових продуктів у категорії заморожені напівфабрикати.
Довела до запуску проект фірмових магазинів Три Ведмеді. У рамках проекту розробила та запустила асортимент понад 100 СКЮ.
Запустила національні промо по всій Україні 2020, 2021рр.

Бренд-менеджер, червона риба Norven, Master Fish

з 04.2016 по 03.2020 (3 роки 11 місяців)
Юніверсал Фіш Компані ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

1. Стратегія розвитку категорії червона риба
- аналіз ринку та конкурентів, оцінка потенціалу категорії, визначення точок зростання;
- асортиментний аналіз, підготовка асортиментного плану, запуск нових позицій;
- підготовка стратегій просування, планів заходів та бюджетів на 2018, 2019 рр.

2. Редизайн пакування
Повний редизайн категорії, зміна всіх комплектуючих, включаючи транспортне пакування. Підготовка брифу на редизайн, супровід роботи агентства, тестування концепцій дизайну, тестування нових комплектуючих на виробництві, доопрацювання упаковки, участь у зміні логістичної інформації для асортименту, супровід переходу на нові комплектуючі;

3. Лідер команди бренд чек-ап
Аналіз бренду Norven, підготовка інформації для проведення зовнішнього аудиту, супровід аудиту, впровадження ключових рекомендацій у новий дизайн, адаптація рекомендацій для використання у поточній роботі та наступних рекламних компаніях

4. Запуск національних промо в Україні 2017-2019
Планування, бюджетування та запуск заходів у каналах пряма реклама, trade marketing, digital. Оцінка ефективності проведення. Підготовка звітності раді директорів, підготовка звітності для іноземних інвесторів.

Результати роботи:
Повний редизайн категорії червона риба Norven у 2019р.
Запуск національних промо по всій Україні 2017, 2018, 2019рр.
Річний план 2019 року по червоній рибі перевиконано на 11%.
Доля ринку червоної риби Norven +10% (2019/2018, вторинні продажі в грн.)
Знання червоної риби Norven +8% 2019 до 2018.

Квітень 2016 – Серпень 2017
Трейд-маркетинг менеджер. Червона риба, пресерви, червона ікра

1. Планування, підготовка та реалізація промо заходів у національних мережах:
Планування, бюджетування, погодження механік заходів, розробка рекламних матеріалів, мотивація персоналу, контроль старту, оцінка ефективності проведення, підготовка звітів за результатами проведення;

2. Цінові акції:
Планування, узгодження, оцінка ефективності цінових акцій у національних мережах, підготовка звітів за результатами проведення;

3. Контроль використання маркет-бонусів
Щомісячний контроль нарахування та витрачання маркет-бонусів у національних мережах, ініціювання заходів щодо їх використання, підготовка звітності.

Результати роботи:
За 1 рік роботи успішна реалізація чотирьох нац.промо у національних мережах. Збільшення впізнання бренду у 2017 році на 11%.

Трейд-маркетолог

з 11.2013 по 03.2016 (2 роки 4 місяці)
Миронівський хлібопродукт, ПАВ, ТМ «Наша Ряба», Київ (Харчова промисловість)

1. Трейд-маркетингові активності (ТМА):
- планування, розрахунок та впровадження локальних ТМА на території. Аналіз ефективності їх проведення, підготовка звітів за результатами ТМА;
- інструктаж та навчання торгової команди перед початком ТМА, контроль проведення акцій (дотримання умов акцій, контроль наявності акційної продукції та подарункового фонду, контроль розміщення POSМ).

2. Брендування торгових точок (ТТ)
- розробка макетів та подання заявок на брендування ТТ, контроль якості виконаних робіт підрядником або торговою командою;
- сторчеки ТТ, контроль розміщення, наявності та стану елементів брендування, своєчасна їх заміна;
- оцінка ефективності розміщення, постановка цілей та завдань торговій команді.

3. Рекламні матеріали (POSМ)
- інструктаж торгових команд за стандартами розміщення POSМ, спільна робота на території, відпрацювання навичок розміщення POSМ у ТТ;
- тестування нових POSМ та надання пропозицій щодо їх поліпшення;
- облік матеріальних цінностей складу рекламних матеріалів, забезпечення складу необхідним залишком POSМ. Формування розподілу POSМ відповідно до потреби у розрізі областей.

Результати роботи:
1. Успішне проведення 2-х національних промо в каналі трейд-маркетинг. Збільшення впізнання бренду у 2014 році на 5,7%.
2. Проведення локальних промо мінімум 2 рази на місяць. Середній приріст продажів у 2015 році в період промо 52%, середній відгук покупця в період промо 36%.

Маркетолог

з 11.2009 по 02.2013 (3 роки 3 місяці)
Хлібодар, ГК, Запоріжжя (Харчова промисловість)

1. Реалізація проекту ребрендингу торгової марки
Розроблено брендбук компанії, здійснила проект повного ребрендингу пакування продукції.

2. Робота з продуктовою лінійкою
Запущено 17 нових продуктів у категоріях хлібобулочні вироби, пряники, печиво, кекси. Реалізовано проект по оптимізації асортименту усіх категорій продуктів.

3. Управління просуванням бренду
Реклама, PR, трейд-маркетинг, event-marketing, виробництво POSm та промообладнення, пошиття промоформи, підбор персоналу.

Результати роботи:
за результатами роботи середня рентабельність топової лінійки продукції зросла на 7,2%

Помічник бренд-менеджеру

з 04.2007 по 08.2009 (2 роки 4 місяці)
Мегаполіс, Торговий дім, Запоріжжя (Харчова промисловість)

1.Розробка та контроль використання рекламних матеріалів (POSМ)
- спільно з дизайнером розробка рекламних матеріалів, контроль якості виконаних робіт підрядником з друку
- інструктаж торгових команд за стандартами розміщення POSМ, спільна робота на території, відпрацювання навичок розміщення POSМ у торгових точках
- оцінка ефективності розміщення, постановка цілей та завдань торговій команді.

2. Упаковка
- контроль змін в упаковці, погодження з відповідальними підрозділами, запуск до друку;
- ТЗ на розробку нової упаковки, разом із дизайнером розробка макетів, контроль друку тестових зразків.

3. Робота з торговою командою
- проведення зборів з регіональними торговими командами, презентація нових продуктів, інструктаж та механіки проведення маркетингових активностей
- спільна робота на території, оцінка представленості, відповідність стандартам мерчендайзингу, оцінка ефективності розміщення продукції.

Освіта

Класичний приватний університет, м. Запоріжжя

Міжнародна економіка, Запоріжжя
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа бренд-менеджменту, Києво-Могилянская Бізнес Школа

2017, 3 дня

Стратегія бренду: створення цінностей через розуміння клієнта, Києво-Могилянська Бізнес Школа

2018, 3 дня

Корпоративне навчання: «Ділові переговори»

2015

Корпоративне навчання «Техніки ефективних продажів»

2015

Управління залученням покупців, тренер Олена Сисоєва

2015

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Сведения о себе
Владение языками: русский – родной, украинский – свободно, английский – intermediate.
Личный автомобиль, водительские права категории В, стаж вождения 10 лет.

Ожидания
Работа над интересными проектами в команде единомышленников, с возможностью реализации себя. Для меня важны четко поставленные цели, задачи и критерии оценивания моей работы.

Личные качества:
- всегда оцениваю свою эффективность по достигнутому результату, а не по количеству затраченного времени, средств и усилий;
- уверено провожу собрания/встречи;
- владею навыками деловой переписки;
- считаю, что изменения – это новые возможности. В момент изменений стараюсь подходить к проблемам не стандартно, творчески.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: