Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 грудня 2023 PRO

Антоніна

Заступник головного бухгалтера, бухгалтер з нарахування заробітної плати, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник головного бухгалтера

з 05.2020 по 06.2022 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Фірма "Володар Роз", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Заступник головного бухгалтера

з 10.2005 по 09.2020 (14 років 11 місяців)
ТОВ "ЦЕНТРОСЕРВІС", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Заступник головного бухгалтера

з 05.1995 по 05.2022 (27 років)
ТОВ "СП "СТАН-КОМПЛЕКТ", Киев (Послуги для населення та бізнесу)

1995р. посада: бухгалтер;
з 2001р.-посада: заступника головного бухгалтера
Посадові обов'язки:
Прийом, контроль, обробка первинної документації, контроль взаєморозрахунків с контрагентами, проведення звіряння на контрольні дати;
- Підготовка платіжних доручень та перерахування коштів через систему Клієнт-банк;
- Внесення банківских виписок в 1С в національній та іноземній валюті, касові операції;
- Нарахування заработної плати, відпускних, лікарняних,декретних, компенсації за невикористану відпустку в програмі 1С;
- Нарахування та перерахування податків і платежів в бюджет і соціальні фонди,перевірка сплати податків в електронному кабінеті;
- Контроль і ведення бухгалтерського обліку операцій з майном, основними засобами, запасами (оприбуткування, складські переміщення, введення в експлуатацію основних засобів,модернізація,нарахування амортизації, списання);
- Перевірка виписки ПН та РК, реєстрація в ЄРПН (Медок);
- Контроль та перевірка формування ПЗ та ПК, складання та подання декларації по ПДВ
- Складання авансових звітів (відрядження по Україні та за кордон);
- ЗЕД- імпорт, експорт товарів (послуги від нерезидента - перевізника);
- Розрахунок та подання до сплати орендних платежів орендодавцю - фізичній особі (оренда приміщення), нарахування податків;
- Списання ПММ;
- Формування та подача звітів по заробітній платі (звіти з ЄСВ, форма «1-ДФ», звіти з праці, звіту про використання коштів Фонду соц.страхування), а також іншої статистичної та податкової звітності;
- Участь в проведенні податкових перевірок, спілкування з працівниками . Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями та замовниками: - робота с договорами контрагентів .
-Підготовка документів в банк для отримання кредитних коштів .
Звітність: статистика,баланс, фінансові результати, та інша звітність до статистики.

Освіта

Київський національний університет культури та мистецтв ; Сосницький сільськогосподарський технікум бухгалтерського обліку

Спеціаліст з обліку та аудиту -"Облік та аудит"; Технік - економіст-Економіка і планування в галузях народного господарства, Киев
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Семінари, тренінги.

2019

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач Internet Клієнт-Банк Email Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН 1С УТП Законодавство України

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Кажуть, що бухгалтери без емоційні люди. Проте, я справді люблю свою професію та цифри. А ще щирих людей та гарну атмосферу в офісі. Неконфліктна, спокійна, врівноважена, творча, такі ж риси ціную у співробітників. Вважаю себе справжнім професіоналом своєї справи, тому очікую на відповідне ставлення з боку оточуючих до власних обов'язків.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: