Резюме від 16 червня 2020 PRO

Елена

Бухгалтер, економіст, менеджер клієнт-банків

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер, фінансист

з 10.2018 по 02.2020 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Автотрейдер Україна", Київ (купівля та продаж автомобілів, сервіс, СТО)

•Організація та забезпечення розподілення, обігу, контролю фінансових потоків групи компаній (4 ТОВ і ФОП 2,3 групи):
оплата рахунків через банківські системи (Аваль, Ощадбанк, Приват, Глобус, Укргазбанк, Універсал Банк,Альфа, ОТП, Кредит Дніпро);
сплата валютних платежів згідно підписаних контрактів (купівля та продаж валюти) ЗЕД;
Рознесення виписок та платежів в 1С; формування рахунків, актів, видаткових;
відображення первинної документації в бухгалтерському обліку (1С);
керування рухом коштів на банківських рахунках (фін.допомоги,позики, сплати офіційних платежів);
фіксація грошових надходжень та видатків (cash flow);
розрахунки та виплати зп та бонусів співробітникам;
видача грошових коштів (в т.ч. видача ставок та бонусів);
організація планування грошових потоків компанії (збір інформації по надходженням і витратам);
перевірка витрат та їх розподілення по автомобілях при необхідності;
перевірка надходжень за автомобілі та іх відповідність виставленому рахунку;
облік розрахунків з дилерами;
облік розрахунків по кредитам;
облік розрахунків по депозитам, інвестиціям;
облік розрахунків по дебіторській заборгованості, штрафних санкцій;
контроль залишків на рахунках компаній;
розрахунок собівартості авто;
видача коштів по результатам угод з інвесторами;
прийом коштів по факту підписання договорів;
підготовка звітності за запитом.

Бухгалтер, фахівець відділу страхового обліку; Менеджер зі страхування

з 10.2016 по 09.2018 (1 рік 11 місяців)
ПрАТ «Страхова компанія«Талісман Страхування» (з серпня 2017 р. ПрАТ «СК «Брітіш Авто Клаб»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Набір та сплати рахунків, в т.ч. заробітної плати через банківські системи, розробка та впровадження системи бюджетування;
•Рознесення виписок та платежів в 1С;
•Робота з первинною документацією організації:
Збір документації по кожному контрагенту (відслідковування виконання умов договорів постачання та виконання робіт/послуг);
Відображення первинної документації в бухгалтерському обліку;
Робота з оригіналами первинної документації (відслідковування наявності оригіналів, перевірка коректності, підписання документів уповноваженими особами згідно внутрішніх процедур Компанії, передання екземплярів постачальникам послуг).
•Робота з посередниками по продажу страхових продуктів компанії (більше ніж 30 брокерів); Начислення страхових премій; Систематизація та ведення взаєморозрахунків, звірок з брокерами; Заведення договорів до системи обліку 1С;
•Робота з клієнтською базою по продажу страхових продуктів;
•Організація та облік системи поштових відправлень;
•Формування універсальних звітів; Розробка посадових інструкцій і номенклатури справ організації, розробка бланків і форм

Головний спеціаліст

з 01.2011 по 12.2015 (4 роки 11 місяців)
ТОВ «ГЛОБАЛЬНА ПЛАТІЖНА МЕРЕЖА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Робота з договірною базою організації (більше ніж 100 орендарів); Взаємодія з бухгалтерським, юридичним відділами щодо заключення нових договорів оренди (на становлення ПТКС в різних регіонах України, в найбільших ТРЦ); Підготовка та погодження договорів, пролонгація договорів, формування розрахунків орендної плати, бланків документів, ведення договірної бази компанії, планування та контроль виконання договірних зобов’язань, зберігання, підготовка до архівування; Забезпечення документообороту з орендаторами (передача рахунків та актів орендаторам, контроль за поверненням підписаних екземплярів)
•Відображення первинної документації в бухгалтерському обліку;
•Робота з персоналом організації та ведення кадрового та розпорядчого діловодства в організації;
•Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією та внутрішніми документами організації ; Підготовка проектів листів, запитів, інших документів; Повний контроль проходження документації в організації, аналіз діловодства;

Спеціаліст

з 01.2008 по 12.2011 (3 роки 11 місяців)
ПАТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Опрацювання та реєстрація вхідних та вихідних документів у системі електронного документообігу ДОК ПРОФ;
•Робота з внутрішніми службовими документами;
•Забезпечення приймання, опрацювання та відправлення кореспонденції через Укрпошту, ДП Спеціального зв’язку, кур’єрськими службами

Освіта

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси підвищення кваліфікації у НПУ ім. М.П. Драгоманова за напрямом: «Кадровик. Вищий рівень»

2013, 2 місяці

Знання і навички

Користувач ПК M.E.Doc 1С:Підприємство 1С:Бухгалтерія MS Office Пользователь ПК Робота з оргтехнікою Пользователь Internet Бухгалтерський облік Windows Бітрікс24 Google Операционные системы

Рекомендації

Леонід Олегович

Леонід Олегович

Фінансовий директор, ТОВ "Автотрейдер Україна"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Загальний робочий стаж:
11 років
Досвід:
- у банківській сфері;
- страхування;
- торгівля, підприємництво.
Бажаний напрямок:
-фінансовий відділ
-операційний відділ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: