- PRO
Дмитрий
Фахівець з розвитку бізнесу та оптимізації бізнес-процесів
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Харків, Черкаси, Чернівці
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6058112/
Досвід роботи
Керівник проектів з оптимізації бізнес-процесів
з 11.2019 по нині
(5 років 9 місяців)
"Стандартизація Бізнесу" (NEAN), Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Маю 15-річний практичний досвід із систематизації бізнесу:
• Розробка та оптимізація бізнес-процесів
• Формування системи KPI
• Створення технічних завдань із автоматизації. Координація діяльності команди розробників ПЗ
• Оптимізація організаційної структури
• Виявлення неефективних витрат, слабких місць у бізнес-процесах
Перелік компаній, у яких було виконано проекти:
«LTU Світлодіодні технології України»;
"MODUS";
"Аптека 911" аптечна мережа;
"Рукавичка" роздрібна мережа
"Max Beer";
"Династія";
"Перечинський Лісохімічний комбінат";
"Укравтозапчастина";
"ГПЛ";
"GenPro";
«Смецмаш – Україна»;
"Оптімус Агро";
"Електромаркет Таврії";
"Холод";
«Будинок Маркет»;
"Агротрейд";
"Inksystem";
"UpSale";
"Dolce Vita";
«Агросистеми та технології»;
"Triol";
"Maxus";
«GlobusPioner»
Керівник проекту з оптимізації і автоматизації бізнес-процесів
з 05.2019 по 02.2025
(5 років 9 місяців)
Аптека 911, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
ВИКОНАНІ ПРОЕКТИ:
• Розроблені ключові бізнес-процеси аптек та офісу та їх KPI
• Сформовані та впроваджені пропозиції щодо оптимізації
• Створені технічні завдання для автоматизації бізнес-процесів
РЕЗУЛЬТАТ:
• Автоматизовано процес відкриття нових торгових точок та інші процеси
• Розроблені чек-листи перевірки аптек завідувачами та
кураторами
• Сформовані показники ефективності (KPI) процесів управління
та продажів товару в аптеках
• Сформовано єдиний реєстр ІТ документації (технічна та
клієнтська частина)
• Впроваджені бізнес процеси для роботи HR боту
• Розроблено методику роботи внутрішнього кол-центру
ДОСЯГНЕННЯ:
• Скорочення часу роботи провізора з клієнтом та зменшення черг в
аптеках
• Збільшення лояльності клієнтів до бренду
• Скорочення часу на 50% завідувачів аптек на додаткові комунікації
• Позбавлення персоналу аптек від перерозподілу уваги на процеси, непов'язані з отриманням прибутку в мережі
Керівник процесного офісу
з 11.2011 по 07.2013
(1 рік 8 місяців)
«MAXUS Ukraine», Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції), Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції)
Результат:
Збільшення ефективності роботи роздрібної мережі на 10%, скорочення оперативних витрат на 15%, розроблена та впроваджена система управління, що саморозвивається
Функції:
•Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів з метою скорочення операційних циклів та збільшення зростання продуктивності
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Налаштування KPI процесів, відділів та співробітників
•Виконання проектів із систематизації бізнесу
•Формування функціональних взаємодій співробітників
•Проведення аудитів та аналіз бізнес-процесів з метою впровадження заходів щодо оптимізації
•Впровадження системи документообігу
•Проведення навчань (тренінгів) співробітників
• Побудова проектного менеджменту на базі PMBOK.
•Розробка Положень відділів, Посадових інструкцій та ін. Регламентуючої документації.
Відгук клієнта: http://standardization.com.ua/images/review5.jpg
Менеджер з системного моніторингу бізнес-процесів
з 02.2011 по 11.2011
(9 місяців)
Шиворіт-Навиворіт, Харків (Роздрібна торгівля одягом (мережа))
Результат:
Вибудовано систему внутрішнього аутсорсингу між структурними підрозділами компанії, оптимізовано операційні цикли компанії на 20%.
Функції:
•Проведення первинної експертизи та аналізу бізнес-процесів Компанії
•Впровадження та оптимізація процесу відкриття та закриття торгових точок.
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Впровадження проектного менеджменту
•Розробка положень та посадових інструкцій співробітників компанії
•Проведення тренінгів та навчання співробітників Компанії за принципами побудови бізнес-процесів та розробки документації, що описує процеси (з використанням практичних завдань для учасників).
Начальник бюро менеджменту якості
з 07.2009 по 02.2011
(1 рік 7 місяців)
УЕЧМ, Харків (Промисловий інжиніринг)
Результат: вибудовано чітку систему управління проектами, що дозволяє мінімізувати ризики виконання робіт (строки, оплати, дотримання графіка проекту тощо)
Функції:
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Розробка та впровадження життєвого циклу компанії
•Розробка та впровадження організаційної та функціональної структур
•Підготовка Компанії до сертифікації ISO 9001:2008 міжнародним органом з акредитації та сертифікації.
•Проведення внутрішніх аудитів у Компанії, підготовка до зовнішніх аудитів.
• Постановка процесу виконання проектів на базі програмного забезпечення – MS Project з використанням методології «Управління проектами на базі принципів та рекомендацій PMBOK».
• Розробка процедури внутрішнього документообігу та управління документацією.
Фахівець зі стандартизації та якості
з 12.2007 по 07.2009
(1 рік 7 місяців)
Фоліо Плюс, Харків (Видавництво, поліграфія)
•Впровадження та розробка процесу контролю якості продукції (вхідний, проміжний та вихідний контроль). Розробка нормативної бази документації на створення Відділу технічного контролю (ВТК) у Компанії.
•Підготовка Компанії до сертифікації за міжнародним стандартом ISO 9001:2008.
•Розробка посадових інструкцій та положень відділів Компанії спільно з власниками процесів.
•Розробка процесу роботи співробітників Компанії з рекламаціями від Замовників та алгоритмів дій щодо створення Коригувальних та попереджувальних дій щодо недопущення подібних порушень надалі
Освіта
Національний Технічний Університет "Харківський політехнічний інститут"
Автоматики та приладобудування, Харків
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курс з управління проектами на основі PMBOK
6 месяцев
Аудитор СМК ISO 9001 (Міжнародний сертифікат)
1 месяц
Знання і навички
- Оптимізація бізнес-процесів
- Написання ТЗ
- MS Excel
- Користувач ERP-системи
- BPMN 2.0
- IDEF0
- Visio
- PMBOK
- MS Project
- Знання стандартів ISO 9001
- 1 C
- ELMA
- Бітрікс
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Дніпро, Запоріжжя, ще 7 міст
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Специалист по развитию систем управления, бизнес-аналитик, руководитель проектов, «Стандартизация Бизнеса» (NEAN), 5 років 9 місяців
- PRO
Дніпро, Запоріжжя, ще 8 міст
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Специалист по развитию систем управления, бизнес-аналитик, руководитель проектов, "Стандартизация Бізнеса" (NEAN), 5 років 9 місяців
- PRO
Дніпро, Запоріжжя, ще 8 міст
Вища освіта · Повна зайнятість
- Керівник проектів із впровадження систем управління та бізнес-процесів, "Стандартизація Бізнесу" NEAN, 5 років 9 місяців
- Керівник проекту з оптимізації і автоматизації бізнес-процесів, Аптека 911, 6 років 3 місяці
- PRO
Дніпро, Запоріжжя, ще 8 міст
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Керівник проектів із впровадження систем управління та бізнес-процесів, Стандартизація Бізнесу (NEAN), 5 років 9 місяців
- Керівник проекту з оптимізації і автоматизації бізнес-процесів, Аптека 911, 6 років 3 місяці
Схожі кандидати
-
Керівник з управління бізнес-процесами
Київ, Інші країни, Дистанційно -
Фахівець з розвитку
Київ -
Директор з розвитку бізнесу
Дніпро, Київ , ще 8 міст -
Директор з розвитку
Київ -
Менеджер з розвитку
80000 грн, Київ, Миколаїв , ще 3 міста