Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Дмитрий

Фахівець з розвитку бізнесу та оптимізації бізнес-процесів

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Харків, Черкаси, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проектів з оптимізації бізнес-процесів

з 11.2013 по нині (10 років 5 місяців)
"Стандартизація Бізнесу", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Маю 15-річний практичний досвід із систематизації бізнесу:


- Оптимізація та розробка бізнес-процесів

- Формування KPI процесів та співробітників

- Забеспечення постійного зростання ефективності використання
ресурсів

- Оптимізація організаційної структури



Середні показники проектів:

# скорочення витрат на 40%
# більшення продуктивності працівників на 50%
# зменшення часу виконання функцій процесів на 30%



Перелік компаній, у яких було виконано проекти:

«LTU Світлодіодні технології України»;
"MODUS";
Фармацевтичний бізнес (аптечні мережі);
"Max Beer";
"Династія";
"Перечинський Лісохімічний комбінат";
"Укравтозапчастина";
"ГПЛ";
"GenPro";
«Смецмаш – Україна»;
"Оптімус Агро";
"Електромаркет Таврії";
"Холод";
«Будинок Маркет»;
"Агротрейд";
"Inksystem";
"UpSale";
"Dolce Vita";
«Агросистеми та технології»;
"Triol";
"Maxus";
«GlobusPioner»

Керівник процесного офісу

з 11.2011 по 07.2013 (1 рік 8 місяців)
«MAXUS Ukraine», Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції), Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції)

Результат:
Збільшення ефективності роботи роздрібної мережі на 10%, скорочення оперативних витрат на 15%, розроблена та впроваджена система управління, що саморозвивається
Функції:
•Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів з метою скорочення операційних циклів та збільшення зростання продуктивності
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Налаштування KPI процесів, відділів та співробітників
•Виконання проектів із систематизації бізнесу
•Формування функціональних взаємодій співробітників
•Проведення аудитів та аналіз бізнес-процесів з метою впровадження заходів щодо оптимізації
•Впровадження системи документообігу
•Проведення навчань (тренінгів) співробітників
• Побудова проектного менеджменту на базі PMBOK.
•Розробка Положень відділів, Посадових інструкцій та ін. Регламентуючої документації.
Відгук клієнта: http://standardization.com.ua/images/review5.jpg

Менеджер з системного моніторингу бізнес-процесів

з 02.2011 по 11.2011 (9 місяців)
Шиворіт-Навиворіт, Харків (Роздрібна торгівля одягом (мережа))

Результат:
Вибудовано систему внутрішнього аутсорсингу між структурними підрозділами компанії, оптимізовано операційні цикли компанії на 20%.
Функції:
•Проведення первинної експертизи та аналізу бізнес-процесів Компанії
•Впровадження та оптимізація процесу відкриття та закриття торгових точок.
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Впровадження проектного менеджменту
•Розробка положень та посадових інструкцій співробітників компанії
•Проведення тренінгів та навчання співробітників Компанії за принципами побудови бізнес-процесів та розробки документації, що описує процеси (з використанням практичних завдань для учасників).

Начальник бюро менеджменту якості

з 07.2009 по 02.2011 (1 рік 7 місяців)
УЕЧМ, Харків (Промисловий інжиніринг)

Результат: вибудовано чітку систему управління проектами, що дозволяє мінімізувати ризики виконання робіт (строки, оплати, дотримання графіка проекту тощо)
Функції:
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Розробка та впровадження життєвого циклу компанії
•Розробка та впровадження організаційної та функціональної структур
•Підготовка Компанії до сертифікації ISO 9001:2008 міжнародним органом з акредитації та сертифікації.
•Проведення внутрішніх аудитів у Компанії, підготовка до зовнішніх аудитів.
• Постановка процесу виконання проектів на базі програмного забезпечення – MS Project з використанням методології «Управління проектами на базі принципів та рекомендацій PMBOK».
• Розробка процедури внутрішнього документообігу та управління документацією.

Фахівець зі стандартизації та якості

з 12.2007 по 07.2009 (1 рік 7 місяців)
Фоліо Плюс, Харків (Видавництво, поліграфія)

•Впровадження та розробка процесу контролю якості продукції (вхідний, проміжний та вихідний контроль). Розробка нормативної бази документації на створення Відділу технічного контролю (ВТК) у Компанії.
•Підготовка Компанії до сертифікації за міжнародним стандартом ISO 9001:2008.
•Розробка посадових інструкцій та положень відділів Компанії спільно з власниками процесів.
•Розробка процесу роботи співробітників Компанії з рекламаціями від Замовників та алгоритмів дій щодо створення Коригувальних та попереджувальних дій щодо недопущення подібних порушень надалі

Освіта

Національний Технічний Університет "Харківський політехнічний інститут"

Автоматики та приладобудування, Харків
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс з управління проектами на основі PMBOK

6 месяцев

Аудитор СМК ISO 9001 (Міжнародний сертифікат)

1 месяц

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: