Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Кіра

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансист, економіст, аналітик (бізнес, фінансовий)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 11.2017 по 02.2024 (6 років 3 місяці)
ТОВ "АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП", Київ (Транспорт, логістика)

- Організація бухгалтерського обліку;
- Погодження договорів в частині що стосується;
- Співпраця із банками;
- Відшкодування ПДВ;
- Інтеграція спеціалізоваиних програм з 1С;
- Автоматизація процесів в 1С;
- Проходження податкових перевірок;
- Робота з аудиторами;
- Робота з ТЦО;
- Контроль ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку;
- Подання податкової та статистичної звітності;
- Ведення ЗЕД, валютний контроль;
- Знаходженння рішень для нестандартних ситуацій.

Бухгалтер

з 10.2012 по 01.2018 (5 років 3 місяці)
ТОВ "Джоін Ап!", Київ (Туризм)

-выставление счетов (200-300 в день), актов выполненных работ, входящая корреспонденция, телефонные звонки;
-работа в клиент банке (4 банка - оборот до 600 платежей в день:расход+приход - только гривна);
-проведение банковской выписки в 1С 8.2;
-помощь при переходе с 1С 7.7 на 1С 8.2 (перенесение информации из одной базы в другую);
-проведение валютной банковской выписки;
-проведением взаимозачетов, возвратов;
-сверки с поставщиками, покупателями;
-контроль оплат, прозвон клиентов;
-работа с MS Office;
-работа в туристической программе;
-внутренние отчеты;
-ведение сотрудничества с авиакомпаниями как поставщиками так и покупателями (оплаты, документы, сверки, проведение в 1С, отчеты руководству, выведение себестоимости, взаиморасчеты, проверка договоров, проверка соответствия всей документации условиям договора, контроль полученных счетов на соответствие цен указанных в договоре, а также на корректность указанных в счете рейсов, к-ва пассажиров и сумм сборов взимаемых в аэропортах);
-взаиморасчеты с поставщиками: счета, акты, акты сверки;
-работа со счетами учета: 685, 63, 37, 644, 681,31,333,334,15,10,20.

Пом. бухгалтера

з 09.2010 по 05.2011 (8 місяців)
ООО"Саквояж" (Туризм)

- выставление счетов-фактур клиентам;
- контроль своевременности проплат;
- оформление актов выполненных работ;
- контроль своевременной отправки и получения актов выполненных работ;
- сверка взаиморасчетов с контрагентами;
- работа в 1С 7.7 (выставление счетов, оформление актов выполненных работ, проведение операций по предоставлению услуг, работа с оборотно-сальдовой ведомостью, внесение банковских выписок, выписка приходных кассовых ордеров);
- работа с клиент-банком УникредитБанка (оплата счетов-фактур, конвертация валюты, валютные платежи, подготовка документов для банка для проведения валютного платежа);
- составление и сдача отчета по туризму;
- ведение книги доходов и затрат;
- работа с наличными деньгами;
- получение наличных денег по чеку;
- работа в MS Office, Outlook.

Освіта

НАСОА

Облік і Аудит, Київ
Вища, з 2011 по 2012 (1 рік)

КСУ

Облік і Аудит, Київ
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

МСФО DipIFR (rus)

2020р., 80 годин Без сертифікату

Дата аналітика

2024, навчання триває

Знання і навички

1С:Бухгалтерія M.E.Doc MS Excel Клієнт-Банк Користувач ПК Стресостійкість Комунікабельність Цілеспрямованість Водійські права кат. B Здатність до навчання Робота в команді Управлінські навички MS Dynamics NAV

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: