Резюме від 14 лютого 2022

Марта

Менеджер з продажу, помічник керівника, адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 01.2020 по 03.2021 (1 рік 2 місяці)
ВіЯр, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
виконання службових доручень та поточних завдань;
прийом та розподіл вхідної/вихідної кореспонденції;
організація проведення нарад, переговорів та семінарів;
ведення ділової переписки
організація та документальний супровід договорів.
робота з ПК: 1С, ЗУП,Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet,,
залучення, утримання та консультація клієнтів;
проведення телефонних переговорів;
ведення клієнтів та їх замовлень
утворення та утримання клієнтської бази;
організація робочого дня менеджерів, корпоративних заходів.
складання робочих графіків працівників та їх табелювання в програмі ЗУП
забезпечення всіх потреб офісу
прийом товару та звірка за накладними
вирішення різних нестандартних ситуацій
Досягнення:
Самодисципліна та стійкість, досягла багато знань в меблевій сфері та сфері торгівлі
Працюю з самого відкриття філіалу.
Брала безпосередню участь в організації відкриття

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 05.2019 по 11.2019 (6 місяців)
Colgate&Palmolive, Львів (Продажі)

Аналіз конкурентного середовища, розробка плану заходів щодо підвищення ефективності роботи в рамках зони відповідальності;
Проведення візитів по закріпленій території(Сільпо,АТБ,Рукавичка, Близенько,Чистенько, Ватсон, Єва, Все від 1грн,Копієчка…)
аналіз отриманої інформації та контроль дотримання умов;
Виконання плану продажів, плану по прибутку;
Робота з асортиментом, оперативне введення новинок, розширення планограм;
Досягнення домінування на полицях клієнтів;
Розробка та впровадження акцій, торгових умов і мотиваційних програм для існуючих і нових клієнтів
Розширення асортиментної лінійки у клієнтів, контроль товарних залишків, забезпечення відповідного позиціонування товару;
Контроль за дебіторською заборгованістю (оплати, взаємозаліки);

Помічник Арт-директора

з 04.2018 по 06.2019 (1 рік 2 місяці)
Галерея Лицарів, Львів (Обслуговування (ресторанного-готельний бізнес))

операційне управління роботою ресторану та контроль дотримання стандартів сервісу.
вирішення конфліктних ситуацій, реагування на скарги та зауваження гостей. - вирішення адміністративно-організаційних питань.
підготовка ресторану до відкриття та закриття.
контроль та підтримка порядку на барі (стежити за тим, щоб усе було на своїх місцях);
Замовлення необхідних алкогольних напоїв та госп. товарів для бару;
Прийом замовлень з напоїв для проведення бенкетів та передзамовлень на вечір; . ведення касової звітності, проведення інвентаризації;
Виконання доручень від керуючого рестораном. .
Упорядкування робочого графіка для персоналу бару.

Досягнення: Серйозне ставлення до роботи та відповідальний підхід до виконання доручень керівництва

Освіта

Національний університет «Львівська Політехніка»

Туризм, Львів
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки 5 місяців)

Технологічний коледж НУ"ЛП"

Туристичне обслуговування, Львів
Середня спеціальна, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Adobe Lightroom Adobe Робота з касовим апаратом Формування накладних

Знання мов

Польська — вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, дисциплінованість, комунікабельність, цілеспрямованість, організаторські здібності, вмію працювати на результат, вважаю себе творчою особистістю з хорошою фантазією, а тому завжди відкрита до нових ідей та проектів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: