Резюме від 18 березня 2024 PRO

Ольга

Документовед, бухгалтер по первичной документации, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 09.2022 по 02.2024 (1 рік 5 місяців)
громадське об’єднання (м.Запоріжжя), Запоріжжя (ЗМІ, медіа)

Розробка актів виконанних робіт/послуг ФОП, рахунків-фактур, договорів; робота з грантовими угодами надані ГО від міжнародних організацій

Нарядчик

з 08.1995 по 03.2020 (24 роки 7 місяців)
Шахата им. А. Ф. Засядько, Донецк (Гірнича промисловість)

1995 - експедитор у відділі матеріально-технічного постачання на ПАТ шахта ім. О. Ф. Засядька
2004-2017 - табельник (нарядник) на будівельно-монтажному управлінні на ПАТ шахта ім. О. Ф. Засядька

Освіта

Горно-экономический техникум

Донецк
Середня, з 1994 по 1995 (1 рік)

ПТУ №58-продавец промышленных товаров (1993г.);
Горно-экономический техникум - бухгалтерский учет и аудит (2001г.).

Высшее профессиональное училище № 58 г.Донецка

Донецк
Середня, з 1990 по 1993 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

обучение за специальностью “Бухгалтерский учёт” (бух.учёт на предприятии всех форм собственности, налогообложения)

1995

курс с “Компьютерных технологий”

2003

Бухгалтерський та податковий облік + програма BAS (1C)

2023, 4 міс

Знання і навички

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Email Работа с оргтехникой Почтовый клиент Навык успешных переговоров с клиентами 1С:Бухгалтерія MS Excel Google Docs Google Drive

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — середній

Додаткова інформація

впевнений користувач ПК: MS Office, Google-сервіси, поштові клієнти;
досвід використання оргтехніки;
навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
написання заявок на матеріали; складання графіка та оформлення обліку відпусток, оформлення наказів і лікарняних (акти з невиробничих травм), місячний звіт осіб по виходах, підготовка документів для здачі заробітної плати (рапорти); співпраця з відділом кадрів і розрахунковим; оформлення супровідної документації; розробка актів виконанних робіт/послуг ФОП, рахунків-фактур, договорів;
навички успішних переговорів з клієнтами;
володіння мовами: російська (вільно), українська (середній рівень)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: