- PRO
Тетяна
Адміністратор, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Адміністратор косметології, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор готелю, Адміністратор рецепції, Офтальмолог
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Бровари
- Готовий працювати:
- Бровари, Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6086626/
Досвід роботи
Головний адміністратор
з 08.2023 по нині
(2 роки)
МДЛ "МЕНЕДЖМЕНТ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Знання операційної системи та політики готелю.
Ознайомлення з правилами роботи колективних працівників, навчання специфіки роботи готелю.
Контроль над виконанням завдань.
Контроль касової дисципліни.
Забезпечення безперебійної роботи готелю, швидке реагування та комунікація між відділами комплексу.
Ведення графіку робочого часу працівників колективу.
Здійснення модернізації процедур внутрішнього контролю.
Допомога головному бухгалтеру в складанні та прорахунку фінансових кошторисів, прогнозів та бізнес планів.
Допомога та сприяння в прийнятті рішень з керівниками інших відділів, надаючи суттєві операційні дані.
Сприяння контролю кредиторської заборгованості з розрахунків із замовниками.
Контроль над пунктуальністю і зовнішнім виглядом персоналу готелю.
Контроль та спряння якісного обслуговування великих групових поселень.
Ввічливе та професійне обслуговування готелю.
Адміністратор готелю
з 05.2023 по 08.2023
(3 місяці)
Готель «Ланд Хауз», Бровари (Приватні особи)
Товарознавець
з 03.2021 по 08.2023
(2 роки 5 місяців)
TutoVzuto, Бровари (Роздрібна торгівля)
Контроль надходження та наявність товару на складі;
Ведення обліку товару;
Проведення інвентаризації в роздрібних магазинах;
Встановлення причин утворення надлишків та нестач.
Оформлення документації на відвантаження та надходження товару.
Адміністратор-касир
з 05.2020 по 03.2021
(10 місяців)
Клініка Лікаря Долинського, Бровари (Ортопедія. Надання медичних послуг)
Робота в програмі Мед Учет. Прийом дзвінків, запис пацієнтів.
Грамотна консультація пацієнтів
щодо проведення процедур. ( в межах компетентності.) Робота зі страховими компаніями.
Запис на наступний прийом. Прийом оплати від пацієнта за послуги. Касова дисципліна. Робота з касовим апаратом. Ведення касової документацї.
Адміністратор
з 09.2017 по 11.2018
(1 рік 2 місяці)
Sargoi community English school, Бровари (Освіта, наука)
Організація та керування робочого процесу школи. Складання графіку вчителів. Підписання договорів на період навчання, прийом оплати. Прийом Дзвінків, кореспонденції. Ведення ділової переписки. Замовлення навчальної літератури. Робота з оргтехнікою.
Бухгалтер, інспектор відділу кадрів
з 05.2003 по 07.2020
(17 років 2 місяці)
МКЦ, Бровари (організація та проведення музичних та культурно-просвітницьких заходів)
Ведення фінансових, матеріальних, розрахунків. Робота на ПК.1с Обліковування коштів, фондів, товарів, матеріалів, надання послуг.
Калькулювання даних та форми документів для розрахунків з банком та Держказначейством. Ведення інвентарних списків, довіреностей, накладних, переліків зобов’язань, цінних паперів тощо. Оформлення Договорів та Актів виконаних робіт з послуг, що надаються установою. Збір та обробка первинної документації. Оформлення платежів за матеріальні, комунальні та інші послуги. Переказ коштів за виконані роботи, ведення інших розрахунків з працівниками, громадянами та юридичними особами за встановленими нормами відповідно до чинного законодавства. Нарахування заробітної плати штатним працівникам не більше 30 чоловік. Звітування перед Держказначейством, Фін.відділом БМР, Податковою службою м.Бровари.
Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів. Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю.
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.Надання довідок про трудову діяльність працівників. Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Ведення ФОП.
Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Освіта
Міжнародний Університет Розвитку Людини "Україна"
Облік та аудит, Київ
Вища, з 2003 по 2006 (2 роки 8 місяців)
Знання і навички
- Користувач ПК
- 1С
- Знання офісних програм
- Організація та проведення дитячих свят та культурних заходів
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Польська — середній
Додаткова інформація
Комунікабельна,доброзичлива, вмію працювати, як в команді так і самостійно. Справедлива.Не конфліктна.Наполеглива та вимоглива в роботі, завжди завершую початі справи.
Схожі кандидати
-
Адміністратор магазину
Київ -
Офіціант
Київ, Івано-Франківськ , ще 7 міст -
Administrative manager
Одеса, Дистанційно -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
20000 грн, Одеса, Дистанційно -
Адміністративний менеджер
Київ