Резюме від 19 березня 2024 PRO

Антон

Аккаунт-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з B2B партнерами

з 09.2023 по 03.2024 (6 місяців)
OnePrice, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Залучення партнерів: Проведення переговорів та особистих зустрічей з потенційними партнерами для розміщення їх продукції на платформі OnePrice.ua.
2. Розширення товарного асортименту: Збільшення товарообігу та розширення асортименту платформи шляхом приваблення нових постачальників та розроблення стратегій для приведення їх на сайт.
3. Створення індивідуальних комерційних пропозицій: Розроблення персоналізованих пропозицій для кожного партнера, враховуючи їхні потреби та вимоги.
4. Укладання договорів та контроль оплат: Оформлення угод з постачальниками, виставлення рахунків та контроль оплати з метою забезпечення безперебійності співпраці.
5. Підтримка взаємин з партнерами: Забезпечення підтримки та довгострокових взаємин з партнерами, вирішення їхніх питань та проблем.
6. Оцінка ефективності комерційних угод: Аналіз ефективності укладених угод та контрактів з метою виявлення успішних стратегій та вдосконалення підходів.
7. Створення бізнес-процесів: Розроблення ефективних бізнес-процесів для взаємодії з постачальниками на платформі OnePrice.ua та їхньої інтеграції з CRM-системою, комерційним відділом та відділом маркетингу.
8. Виконання планів та KPI: Дотримання планів та досягнення ключових показників ефективності, встановлених у рамках ключових показників результативності (KPI).

Менеджер В2В

з 01.2021 по 10.2023 (2 роки 9 місяців)
Gogo, Київ (Роздрібна торгівля)

-активне залучення нових клієнтів та розвиток відносин з поточними;
-відстеження та аналізування продажів та замовлення, розроблення стратегій продажів для досягнення поставлених цілей;
-проведення переговорів, координування роботи з партнерами та -клієнтами для досягнення взаємовигідних угод та співпраці;
-забезпечення високого рівня обслуговування та задоволеності клієнтів, виконання різноманітних запитів та вимог.

Менеджер B2B направлення

з 01.2019 по 11.2020 (1 рік 10 місяців)
BOO.UA, Київ (Роздрібна торгівля)

-залучення партнерів шляхом проведення переговорів та особистих зустрічей;
-виявлення потреб, збільшення товарообігу та розширення товарного асортименту;
-створення індивідуальних комерційних пропозицій;
-укладання договорів, виставлення рахунків, контроль оплат;
-підтримка тривалих взаємин із залученими партнерами;
-аналіз продажу та прибутковості окремих товарів та категорій в цілому;
-оцінка ефективності комерційних угод за конкретними діючими договорами та контрактами;
-участь у виставках, відвідування заходів та конференцій;
-робота в СRM-системі, з командою розробників, комерційним відділом та відділом маркетингу;
-виконання планів та KPI.

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

з 06.2017 по 01.2019 (1 рік 7 місяців)
Благо, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-повний цикл підбору персоналу (формування профілю вакансії; розміщення вакансій на job-сайтах, в соц.мережах, організація та проведення співбесід, збирання рекомендацій тощо);
-моніторинг ринку праці;
-контроль проходження стажування кандидатами;
-супровід процесу адаптації нових працівників;
-підготовка звітів для керівництва.

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

з 03.2017 по 06.2017 (3 місяці)
Венбест, ТОВ, Київ (Охорона, безпека, оборона)

-пошук та підбір персоналу на вакансії ключових фахівців;
-проведення телефонних та особистих співбесід;
-підбір персоналу в регіонах (23 філії по Україні);
-забезпечення персоналом нових проектів;
-створення кадрового резерву за основними напрямками;
-адаптація, організація навчання та супровід нових співробітників;
-моніторинг ринку праці та заробітних плат;
-формування звітності.

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

з 02.2016 по 03.2017 (1 рік 1 місяць)
«Платинум банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-підбір кваліфікованого персоналу для регіональної мережі продажу банківських продуктів;
-досвід закриття позицій різного рівня;
-вибір оптимальних джерел пошуку;
-формування профілю посади;
-складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на Internet -ресурсах (сайти пошуку роботи, пошукові системи, соц.мережі.), а також -активний пошук резюме у відповідністі до вимог та побажань ініціатора заявки;
-проведення попередніх телефонних інтерв'ю;
-проведення первинних співбесід, оцінка ділових та особистісних якостей кандидатів;
-організація зустрічі керівника із відібраними кандидатами;
-формування кадрового резерву;
-контроль за адаптацією співробітників;
-формування звітності.

Провідний спеціаліст сектору універсальних продажів

з 08.2012 по 06.2016 (3 роки 10 місяців)
«Платинум банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-продаж по телефону банківських продуктів (кредити, депозити, інтернет-банкінг);
-проведення самооцінки сектора;
-стабільна позиція в рейтингу продажів (входив у перші 30% співробітників за кількістю проданих продуктів);
-навчив понад 20 співробітників сектору у форматі наставництва.

Менеджер з продажу

з 01.2012 по 08.2012 (7 місяців)
ТМ «Терра спорт», Киев (Роздрібна торгівля)

-проведення презентацій товарів для спорту та активного відпочинку;
-виконання обов'язків керівника Call Center за його відсутності;
-підтримка та супровід VIP-клієнтів;
-укладання договорів, формування рахунків.

Менеджер з продажу

з 08.2010 по 01.2012 (1 рік 5 місяців)
ФГ «Байрон Агро», ТМ «Вилла Роз», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-проведення презентацій органічних продуктів;
-керування персоналом складу, формуванням замовлень;
-підтримка та супровід VIP-клієнтів;
-ведення переговорів із національними торговельними мережами;
-укладання договорів, формування рахунків.

Освіта

Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка

Історичний, Суми
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Access Outlook Express CRM Битрикс24 ABBYY FineReader Adobe Oracle Siebel CRM Express Пунктуальність Комунікабельність Здатність до навчання Ведення CRM Продаж банківських продуктів Користувач 1С Робота із запереченнями Користувач Бітрікс24 Продаж B2B Холодний продаж Активний продаж

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

-комунікабельний, відповідальний, стресостійкий,
-вмію працювати в команді, націлений на результат, не конфліктний, -вмію навчати та організовувати людей для виконання поставлених завдань,
-сумлінно ставлюся до роботи,
-великий досвід у проведенні співбесід та наборі персоналу, -аналітичні здібності.

Курси, тренінги, сертифікати
" Робота з запереченнями. Управління конфліктом. Стресостійкість.»
Київ
2014
тренер Денис Чудля, "Платинум банк".

«Наставництво»
Київ
2015
тренер Денис Чудля, "Платинум банк".

«Платинові продажі по телефону»
Київ
2012
тренер Денис Чудля, "Платинум банк".

«Архіпелаг цінностей»
Київ
2013
тренер Денис Чудля, "Платинум банк".

«Правильне мовлення та гарний голос»
Київ
2013
тренер Андрій Бурлуцький, «Майстерня голоси».

«Ціннісно орієнтований менеджмент»
Київ
2016
тренер Денис Чудля, «Платинум банк»

«Навички успішного рекрутера»
Київ
2017
Бізнес тренер Євген Ткаченко «Венбест»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: