• PRO

Андрій

Менеджер з персоналу, 17 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Ковель
Готовий працювати:
Дистанційно, Ковель

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазину

з 08.2012 по 03.2020 (7 років 7 місяців)
"Алло", Ковель (Роздрібна торгівля)

В мої ключові обов'язки входило:
Навчання стажерів стандартам обслуговування, технікам продаж, технічних характеристик та властивостей товару, особливостям роботи в ПЗ 1С, WPS/Open-office;
Адаптація нових працівників на новому робочому місці через підтримку, допомогу та наставництво;
Формування команди через мотивацію персоналу для досягнення спільних цілей;
Мотивація персоналу на досягнення показників вище планових рахуючи їх заробіток при перевиконанні денних планів;
Аналіз даних продаж по категоріях товару та послуг за період в розрізі працівників;
Виявлення сильних зон та зон розвитку магазину загалом та кожного працівника для покращення результатів та збільшення виручки торгової точки;
Ведення документації що до руху товарів, обладнання і основних засобів, а також її відправка;
Контролювати виконання стандартів компанії;
Слідкувати за термінами сервісного обслуговування клієнтсього товару, інформувати клієнтів про етап діагностики їхнього товару та про рішення сервісного центру;
Слідкувати за своєчасним виконанням інтернет замовлень оформлених на магазині;
Спілкуватись з корпоративними клієнтами що до оформлення безготівкових покупок;
Допомогти клієнту вирішити конфліктну ситуацію в межах своїх повноважень;
Слідкувати за наявністю в достатній кількості товару та обладнання для виконання плану та робити дрдаткові замовлення за необхідності;
Швидко реагувати при форс-мажорних обставинах для безперебійної роботи магазину.
До своїх досягнень за час роботи можу віднести:
Стабільний кар'єрний ріст. Почавши стажером став експертом з продаж (така внутрішня назва посади) другої, а потім першої категорії. Потім був назначений в. о. керуючого магазином, а після здачі атестації - керуючим. В квітні 2018р. був переведений на магазин вищого формату (з вдвічі більшою в ручкою) як в. о. директора магазину. Після успішного завершення навчання в академії директорів магазинів став директором магазину.
На посаді керуючого магазином не рідко був лідером по важливим цільовим для компанії показникам (доля сервісів, доля аксесуарів), а також не одноразово вигравав в мотиваційних програмах грошові премії та призи.
Після переведення на новий формат моя нова команда в одному з місяців змогла досягти такого рівня виконання плану, що їх дохід помножився на 2, а мій на 1,5 рази.
З лютого 2019 року магазин стабільно виконував і перевиконував плановий показник конверсії, що особливо важливо для магазинів такого формату.
Останніх пів року магазин був в лідерах (І - ІІІ місце) за показниками NPS (Net Promouter Score), що показує якість обслуговування клієнтів та їх готовність рекомендувати магазин.
Працівники з моєї команди теж добре розвивались. Одна з колег стала заступником директора магазину "Копійочка". Двоє моїх колег останніх пів року в 1,5 рази збільшили показники своєї виручки, виграли квитки на AI в Єгипет, а одна з них навіть потрапила в лютому в ТОП-10 рейтингу компанії за показниками ефективності.

Освіта

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Географічний; фізична географія, геофізика та геохімія ландшафтів, Луцьк
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Ситуаційне управління"

2019

Тренінг "Системне мислення"

2019

Тренінг "Основи таймменджменту"

2019

Тренінг "Комунікації та конфлікти"

2019

Тренінг "Ситуаційне управління"

2019

Знання і навички

  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Google Docs
  • Знання офісних програм
  • Google
  • Користувач ПК
  • OpenOffice
  • Google Sheets
  • Adobe Acrobat Reader
  • Продаж
  • Ведення документації
  • Уміння аналізувати
  • Проведення презентацій
  • Інвентаризація
  • Управління персоналом: Ефективне розприд-ня задач та обов'язків
  • Робота з конфліктними клієнтами
  • Ведення документації що до руху товарів
  • Проведення співбесід та welcome-тренінгів
  • Підбір стажерів та навчання персоналу
  • SWOT аналіз даних
  • Налагодження довірливих та довготривалих відносин з клієнтами
  • Управління конфліктними ситуаціями
  • Водіння авто
  • Google Drive
  • OneDrive
  • MS OneNote
  • Складання карт та інших графічних додатків (діаграми, графіки)
  • Складання презентацій в MS PowerPoint та Google-презентаціях
  • Структурування інформації в науковій роботі

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Я цілеспрямований, національний на результат та віддаюсь роботі.
Для мене важлива злагоджена робота колективу, адже з досвіду я знаю, що правильно мотивований персонал готовий і може досягати високих результатів.
Я уважний до дрібниць і для мене важливо, щоб все на роботі (і люди і обладнання і умови праці).
Я оптиміст і знаю, що при такому підході в роботі можна швидше досягти цілей і отримувати задоволення від зробленої роботи.
Я вмію навчати працівників і знаю як їм допогти розвиватись.
Введіть мене в курс справи і я готовий працювати.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: