Резюме від 11 червня 2024

Ігор

Логіст, працівник складу, водій категорії В

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Кривенок Ігор Михайлович 08.11.1981

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Київ. Проспект Червоної калини. (Троєщина)

Освіта: Середня – спеціальна: столяр – верстатник. ПТУ-9 із 1997-2001 рік. 3 розряд.


Ціль: Логістика, працівник складу.

Досвід роботи:

2003-2009р.- досвід роботи у приватного підприємця старшим комірником: робота зі шкірозамінником: прийом та видача товару, оформлення декларацій на відправлення замовлення, робота з клієнтами.
Ведення складського обліку,
прийом та видача товару зі складу,
участь у вантажних та розвантажувальних роботах,
проведення інвентаризації.

З 14.06.2010 по 31.10.2010 Смія-постач. Прийом та видача товару. Організація розвантаження, навантаження. Ведення обліку та переобліку.

З 22.12.2010 до 22.11.2011 “Diawest комп'ютерний світ” Робота в 1С, Комплектація, упаковка, видача товару за накладними. Проведення інвентаризації.

16.05.2012 – Сервісний центр Технарі.
Прийом та видача обладнання, робота з П.О. Супутникових ресиверів. Організація логістики.

З 31.11.2016- 06.10.2023 Переведено у відділ Саппорт він же як окремий SUPPORT.UA Організація логістики по Києву та Україні, робота з транспортними компаніями та перевізниками, видача тмц та робота в 1С.та ERP



Користувач ПК – впевнений користувач

Захоплення: комп'ютер, авто, велоспорт.

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність,

старанність, цілеспрямованість,

порядність, здатність до навчання, вміння працювати в колективі, без шкідливих звичок.

Очікуваний рівень зарплатню від 20000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: