Резюме від 14 лютого 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6120603

Керівник, директор технічний, менеджер з сервісу, начальник технічної служби

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по сервісу

з 04.2011 по 03.2020 (8 років 11 місяців)
Іноземне представництво, Київ (Виробник будівельного інструменту і садової техніки)

• розробка та організація системи сервісного обслуговування продукції компанії (гарантійного та післягарантійного), спрямована на досягнення найвищого рівня сервісу на території України.
• створення та розвиток національної мережі сервісних центрів по ремонту та обслуговуванню продукції компанії (електро-, пнемо- та бензо-інструмент, садова техніка, компресорна техніка, бензинові генератори)
• організація та відповідальність за процес роботи відділу, включаючи власні сервіси.
• організація, визначення роботи та обов'язків підлеглого персоналу.
• збір, обробка, обмін технічною документацією між группою компанії та сервісними партнерами.
• підтримка сервісних партнерів
• контроль роботи мережі сервісних центрів.
• урегулювання звернень від кінцевих споживачів та мережі сервісних центрів.
• забезпечення високого рівня кваліфікації технічних працівників компанії та партнерських сервісних центрів, зокрема шляхом проведення навчання робочому процесу.
• розробка, впровадження та забезпечення високих стандартів якості сервісних центрів.
• накопичення та розповсюдження технічних знань
• відвідування тематичних внутрішніх та зовнішніх тренінгів.
• планування та бюджетування роботи відділу.
• ціноутворенння на запасні частини до обладнання компанії в Україні.
• забезпечення заданного рівня прибутку (маржинальності) сервісу.
• регулярна звітність керівництву компанії.

Менеджер по сервісу

з 09.2008 по 04.2011 (2 роки 7 місяців)
Іноземне представництво, Київ (Виробник будівельного інструменту і садової техніки)

• організація сервісного обслуговування (гарантійного та після гарантійного) продукції на території України (електро- та пневмо-інструмент, компресорна техніка).
• контроль роботи сервісів в регіонах.
• технічна підтримка.
• вирішення питань гарантійності.
• вирішення питань логістики.
• вирішення конфліктних ситуацій з кінцевими покупцями, сервісами, дилерами.
• організація та контроль за станом складу комплектуючих в Україні. Підтримка оптимального складу. Оперативне реагування на запити клієнтів. Оборотність складу.
• робота з виробником продукції, відвідування виробництва і сервісу на виробництві.
• навчання, організація і проведення тренінгів та семінарів по всьому спектру питань сервісного обслуговування від теорії до практики.
• організація документообігу та звітності.
• складання та укладання договорів.
• моніторинг фінансової діяльності сервісів.
• ціноутворення, акції та спеціальні пропозиції.
• планування розвитку і обороту.

Освіта

НТУУ КПІ

ФЕЕА, ЕЛЕКТРИЧНІ МАШИНИ ТА АПАРАТИ, МАГІСТР електромеханіки, Київ
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Знання і навички

Водійські права кат. B VB.NET

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: