Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Катерина

Менеджер із закупівель, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер матеріально-технічного забезпечення

з 08.2023 по нині (8 місяців)
Укртрансгаз, Київ (Гірнича промисловість)

- Здійснення моніторингу ринку виробників та постачальників товарів, проведення аналізу та порівняння цін за предметами закупівлі, запити комерційних пропозицій та формування очікуванної вартості;
- Пошук та супровід виробників та постачальників по предметам закупівлі, погодження термінів поставок, цінові фактори, якісні характеристики, контроль строків виконання договорів;
- Участь у взаємодії з внутрішніми підрозділами з питань закупівельного процесу, перевірка та уточнення технічних завдань, опрацювання отриманих заявок на закупівлю, забезпечення матеріально-технічними ресурсами будівельні об`єкти компанії згідно заявок від них;
- Ведення бази постачальників, комунікації з потенційними постачальниками, розширення бази;
- Робота в системі електронних торгів “Ргоzогго”, аналітика минулих закупівель, перевірка документів потенційних постачальників для здійснення закупівель;
- Формування і оформлення документообігу при проведенні процедур згідно внутрішнього регламенту замовника;
- Розгляд та погодження проектів договорів, проведення переговорів з постачальниками/підрядниками в частині узгодження термінів поставки, гарантії, інших умов та виконання умов договору;
- Участь у формуванні комплексного річного плану закупівель товарів та формування закупівельних стратегій за напрямками ввірених категорій.

Фахівець з постачання

з 07.2022 по 08.2023 (1 рік 1 місяць)
Благодійний фонд, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Організація та супровід процесу проведення закупівель товарів, робіт та послуг згідно політики закупівель Організації/політики закупівель грантодавців ( аналіз ринку, проведення тендерних процедур, комунікація з постачальниками, запит цiнових пропозицій, заключення договору про закупiвлю; логістика та відвантаження на склад).
-Складання технічного завдання товару та тендерної документації. Пошук постачальників . Перемовини.
-Здійснення контролю виконання доставок товарів, виконаних робіт, наданих послуг.
-Здійснення контролю за виконанням термінів та якості доставок.
-Забезпечення документального супровіду відносин з постачальниками (договори, листи, рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, тощо).
-Забезпечення та комплектація групами товарів діючих проектів згідно вимог грантових угод та потреб Організації.
-Вирішення спірних питань з постачальником в межах своєї компетенції.
-Контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетів проєктів в розрізі закупівель.

Менеджер із закупівель

з 06.2021 по 06.2022 (1 рік)
SOCAR Energy Ukraine, Київ (Паливна компанія)

- обробка та виконання вхідних заявок в 1С на забезпечення АЗС, їх супровід до моменту відвантаження на склад - (проведення тендеру, пошук постачальника, укладення договору, формування ТЗ, узгодження зразка, виконання тиражу, логістика)
- проведення тендерів та вибір оптимальних постачальників на максимально вигідних для компанії умовах
- виконання заявок відділу маркетингу по закупівлі брендованої сувенірної продукції для проведення рекламних компаній з метою промоушену
- закупівля брендованної форми з логотипом компанії для АЗС
контроль за оптимізацією вартості, якості та терміном виконуваних робіт
- пошук нових постачальників, проведення переговорів з постачальниками, укладення договорів і контрактів
- контролювання оплат
- документообіг (ведення реєстрів), комунікації між підрозділами

Старший менеджер із закупівель

з 04.2020 по 06.2021 (1 рік 2 місяці)
ТОВ ЄвроБренд, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація, координація та управління процесом закупівель та постачань
- пошук нових постачальників, проведення переговорів, укладення договорів і контрактів на максимально вигідних для компанії умовах під новий запит
- оптова закупівля товарів і послуг, логістика
- робота з тендерними майданчиками Prozorro/RUP
- переговори з ключовими корпоративними клієнтами, виявлення потреб і розробка ТЗ підготовка пропозицій їх презентація, погодження та реалізація у встановлені терміни
- контроль за дотриманням графіку виконання робіт, контроль якості, робота з рекламаціями
- контроль за своєчасністю оплати рахунків, документообіг, аналіз результатів співпраці з клієнтами та підрядниками, вирішення ділових питань
- пошук нових підрядників і постачальників, ведення переговорів, укладення договорів, отримання оптимально вигідних умов,
- ведення бази постачальників
- складання внутрішніх документів і звітів про роботу з клієнтами/підрядниками робота в системі AMO CRM

Менеджер відділу закупівель

з 04.2019 по 04.2020 (1 рік)
ТОВ Рекламний Текстиль, Київ (виробництво корпоративного одягу)

- пошук готової продукції по ТЗ, та закупівля товарного асортименту на максимально вигідних для компанії умовах
- ведення переговорів, підготовка й укладення договорів, специфікацій, контроль термінів постачань та оплат
- моніторинг цін, і ціноутворення на товари суміжного напряму
- аналітична робота по ринку готової продукції
- ведення реєстру, складання звітності, робота в системі Bitrix24 і 1С,взаємодія з підрозділами компанії

Оператор 1С

з 06.2017 по 12.2018 (1 рік 6 місяців)
ТД Львівська табачна фабрика, Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- формування прибутково-видаткової документації
- коригування відомостей по фактичному руху товару
- аналітична звітність по обсягу продажів
- звіряння залишків на складі
- звітність по руху товару за період

Приватний Підприємець

з 02.2014 по 06.2017 (3 роки 4 місяці)
Підприємницька діяльність - зоомагазин, служба доставки піци м.Херсон, сезоний бізнес на морі, Херсон (Роздрібна торгівля)

-розробка стратегії і бізнес планування, масштабування
-організація робочого процесу з нуля
-пошук підбір персоналу
-закупівельний процес
-впровадження стратегії зростання і розвитку
-консультація покупців
-ведення звітності

Фахівець відділу грошових виплат і компенсацій

з 08.2009 по 11.2012 (3 роки 3 місяці)
Фахівець відділу грошових виплат і компенсацій, Херсон (Державні організації)

-прийом і консультація громадян
-оформлення документації
-ведення особистих справ
-розрахунок і нарахування субсидії
-оформлення звітності

Освіта

Херсонський Національний Технічний Університет

(перекваліфікація), Херсон
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

"Менеджер готельно-курортного і туристичного сервісу"

Херсонський Національний Технічний Університет

Економіки, Херсон
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

спеціальність "Економіка підприємства"

Знання і навички

Пользователь ПК

Додаткова інформація

Пройшла навчання на авторському тренінгу Андрія Яценко - Translab Group - "Інструменти і тактики переговорів", "Переговори із складними клієнтами" Маю досвід роботи у сфері оптових закупівель. Оперативно аналізую інформацію та приймаю рішення. Маю відмінні навички швидкого пошуку необхідної інформації та підрядника, моніторинг цін. Ведення переговорів та ділової комунікації. Робота з ключовими клієнтами, супровід на усіх етапах угоди, робота з постачальниками та підрядниками. Оптимізація закупівельного процесу.

Вміння працювати в команді, багатозадачність, стресостійкість. Навички роботи з графічними редакторами
Захоплення: біг (трейлы), фотографія і робота з графічними редакторами, кулінарія і десерти
Готовність до відряджень, без в/п
Позитивний настрій

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: