Резюме від 4 вересня 2020

Вікторія

Офис-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер Інтернет-магазину, керівник проекту

з 03.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Victory_art, Київ (Картини на полотні по фото)

Обов‘язки:

- Спілкування с клієнтами, обробка замовлення (по телефону, переписка, відео-дзвінки, коментарі).
- Консультація клієнтів по якості, термінам виготовлення, матеріалу та усіх питань.
- Ведення клієнта від моменту отримання замовлення до придбання товару.
- Відповідь на коментарі.
- Додаткові продажі (80% успішні).
- Сповіщення постійних клієнтів про спеціальні акції та знижки.
- Обдзвін клієнтів щодо зворотного зв‘язку (отримання відгуків).
- Вирішення проблемних питань.

- Ведення соц. мереж (Instagram, FB) а саме: написання постів, створення креативів, проведення фотосесій.
- Налаштування та аналітика ефективності реклами.
- Контроль просування замовлення на всіх етапах (нова заявка, продаж, переговори, оплата, дизайн, виробництво).

- Пошук постачальників, проведення переговорів.
- Контроль роботи всіх відділів.
- Виплата заробітних плат.
- Допомога дизайнерам в Photoshop.

- Звітність в програмах Word, Excel, AMO CRM.

Менеджер Інтернет-магазину

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Popart.ua, Київ (Картини на полотні по фото)

Обов‘язки:

- Спілкування с клієнтами, обробка замовлення (по телефону, переписка, відео-дзвінки, коментарі)
- Консультація клієнтів по якості, термінам виготовлення, матеріалу та усіх питань.
- Ведення клієнта від моменту отримання замовлення до придбання товару.
- Відповідь на коментарі.
- Додаткові продажі (80% успішні)
- Сповіщення постійних клієнтів про спеціальні акції та знижки
- Обдзвін клієнтів щодо зворотного зв‘язку (отримання відгуків)
- Вирішення проблемних питань.

- Ведення соц. мереж (Instagram, FB) а саме: написання постів, створення креативів, проведення фотосесій
- Налаштування та аналітика ефективності реклами
- Контроль просування замовлення на всіх етапах (нова заявка, продаж, переговори, оплата, дизайн, виробництво)

- Звітність в програмах Word, Excel, AMO CRM.

Освіта

НПУ ім. Драгоманова

Факультет іноземної філології, італійська мова та зарубіжна література., Київ
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Centro Italiano di Cultura Fabrizio de Andrè (італійська мова)

Рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Adobe Photoshop Canva Adobe Lightroom CRM VSCO Instories Mojo Facetune UNUM StoryArt

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Італійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
Дуже люблю спілкуватись з людьми і обмінюватись позитивною енергією!
Привітність, відповідальність, креативність, прагнення до самовдосконалення, прагнення до нових знань, швидко навчаюсь.

Я прагну до самовдосконалення та готова навчатись! І якщо я берусь за роботу, то я обов´язково виконаю її на 100%.
Розгляну усі пропозиції!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Personal assistant
Київ, Одеса

Журналіст, діловод, секретар
18000 грн, Кривий Ріг, Дистанційно

Офіс-менеджер
15000 грн, Львів, Дистанційно

Асистент керівника
Київ

Помічник керівника
Дистанційно

Помічник керівника
15000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: