Резюме від 20 квітня 2024

Світлана

Бухгалтер, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Парус Бухгалтер-калькулятор,бухгалтер по заробітній платі, звітність

Додаткова інформація

Досвід роботи:

1.ВАТ «Катеринопільський КХП» посада техніка-лаборанта з 22 липня 1991р. по 12 квітня 2000р. – відбір зразків зерна (круп, комбікормів), визначення їх якості для зберігання, переробки та відвантаження.
2.ТОВ «Марія» посада завідуючої бар-ресторану «Тополька» з 01 серпня 2000р. по 30 листопада 2000р. – підбір персоналу, робота з первинними документами (замовлення продуктів і т.д.), складання меню, ведення калькуляційних та технологічних карт, облік та проведення ревізій.
3.МПП «Краса» кафе-бар «Нон-Стоп» посада завідуючої виробництвом з 01 грудня 2000р. по 25 грудня 2001р. - підбір персоналу, робота з первинними документами (замовлення продуктів і т.д.), складання меню, ведення калькуляційних та технологічних карт, облік та проведення ревізій.
4.ЗАТ «Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті України» посада бухгалтера з 23 січня 2002р. по 10 травня 2006р. - робота з первинними документами (формування ціни продукції для продажу ), складання меню та прейскурантів, ведення калькуляційних карт, облік, проведення ревізій та списання продукції.
5.Інститут права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України посада провідного економіста з 11 травня 2006р. по 15 січня 2020р. – ведення кадрової документації, укладання договорів, розрахунок заробітної плати, ведення операцій по руху ТМЦ, списання ТМЦ, участь в інвентаризації.
Професійні навички:

- володіння комп’ютером (знання MS Office, Парус- Бухгалтерія, М.E.Doc);
- володіння оргтехнікою;
- ведення технологічного процесу в роботі підприємства;
- ведення табелів робочого часу та розрахунок заробітної плати;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку та здачі звітності до контролюючих органів, Державної податкової служби України та Пенсійного фонду України.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: