• PRO

Анастасія

Менеджер проєктів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Кременчук, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бариста

з 11.2020 по 04.2022 (1 рік 5 місяців)
EvaCoffeeRoom, Кременчук (Готельно-ресторанний бізнес)

- Робота з кавою specialty класу українських та іноземних виробників свіжообсмаженої кави;
- Робота з професійним обладнанням для приготування кави;
- Приготування напоїв;
- Прийом замовлень;
- Стеження за чистотою на робочій зоні та у залі.

Оператор АЗК

з 05.2020 по 10.2020 (5 місяців)
WOG, Кременчук (Транспорт, логістика)

- Розрахунок клієнтів на касі;
- Консультація клієнтів щодо характеристик та цін на пальне та супутні товари;
- Інформування про акційні пропозиції;
- Викладка товарів в торговому залі;
- Приготування фірмових страв;
- Прийом нафтопродуктів та асортименту магазину.

Офіант

з 11.2019 по 06.2020 (7 місяців)
Шоу-паб «Всі свої», Кременчук (Изготовление, реализация и организация потребления кулинарной продукции непосредственно на месте, продажа напитков, в сопровождении развлекательных програм с полным ресторанным обслуживанием.)

Соціальний співробітник

з 01.2018 по 10.2019 (1 рік 9 місяців)
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Автозаводського району, Кременчук (Адмiнiстрацiя, керівництво середньої ланки)

Основні обов’язки на цій посаді:
- Застосування на практиці нормативно-правових актів з питань надання соціальних послуг особам, які потрапили у складні життєві обставини (інвалідність, самотність, сирітство, безпритульність, відсутність житла, роботи, зневажливе ставлення та негативні відносини у сім'ї, стихійне лихо тощо);
- Реєстрація та ведення обліку осіб, які проживають у зоні соціального обслуговування;
- Надання консультацій, методичної допомоги з питань організації та надання соціальних послуг за запитами та зверненнями громадян та посадових осіб підприємств, установ та організацій;
- Розгляд листів, заяв, скарг та в установленому порядку та надання відповіді;
- Ведення первинної документації щодо організації соціального обслуговування та допомоги, обліку та звітності.

Освіта

ХНУ ім. В.Н. Каразіна

Факультет історії та археології, кафедра історіографії, Харків
Незакінчена вища, з 2016 по 2021 (5 років)

Освіта історика в першу навчила працювати з джерелами інформації, розглядати ситуації з різних сторін і знаходити вихід з будь-яких обставин, гарний розвиток логічного мислення (здатність групувати, узагальнювати безліч фактів, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між подіями).
Варто відзначити навичку «влазити в шкуру» інакомислячих людей, гнучкість мислення - є допоміжним фактором при укладенні домовленостей або взаємодії з колегами, гнучкість і самостійність мислення.
Здобута здатність сприймати багато інформації, займатися тривалий час копіткою роботою (робота з архівними документами).

ВПУ 7

Оператор комп'ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, Кременчук
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (3 роки)

З ключових навичок, які були придбані за час навчання, важливо виділити:
- Здійснення операцій з прийняття товару;
- Облік первинної документації;
- Контроль та систематизація отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Контроль звітів на правильність оформлення товарних накладних, підписів операторів, комірників, або працівників відповідальних за видачу товару, правильність виписки товару;
- Підготовка проміжних розрахунків, необхідні здійснення обліку господарських операцій та подання їх на розгляд керівнику.

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Windows
  • Email
  • MacOS
  • Операційні системи
  • Веб-браузери

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

1. Впевнений користувач ПК;
2. Виконання монотонних завдань не є для мене проблемою;
3. Володію базовими знаннями Microsoft Excel;
4. Відповідальний та уважний підхід до справи, до завдань від керівника;
5. Велике бажання слухати і вчитися;
6. Висока мотивація і бажання працювати в сфері інтернет маркетингу та реклами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: