Резюме від 19 квітня 2024 PRO

Наталя

Фахівець з тендерів, закупівель, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець відділу з питань оренди державного майна Національної поліції

з 03.2021 по нині (3 роки 1 місяць)
Національна поліція України, Киев (Державні організації)

1. Співпрацювала із структурними підрозділами апарату Національної поліції України та міжрегіональними підрозділами щодо опрацьовання заяв на оренду майна та інших документів, необхідних для укладення договорів оренди.
2. Відповідальна особа за подання в ЕТС (електронну торгову систему система «ProZorro. Продажі») заяв на оренду державного та комунального майна
3. Здійснювала контроль за ефективністю використання та збереженням майна, переданого в оренду та брала участь в організації та проведенні інвентаризації майна, що передається в оренду й повертається після закінчення строку дії договорів.
4. Розглядала проєкти договорів оренди, передавала на юридичну експертизу та оформляла їх укладення з метою розміщення центрального апарату Національної поліції України та її міжрегіональних територіальних органів.
5. Контролювала виконання договірних зобов’язань орендарями та орендодавцями.
6. Брала участь в підготовці техніко-економічного обґрунтування по об’єктах, що готуються до передачі на баланс Центру.
7. Вносила пропозиції щодо погодження передачі в оренду нерухомого майна підприємствами (установами), брала участь у підготовці і перевіряла розрахунки орендної плати та актів приймання-передачі орендованого майна на відповідність вимогам чинного законодавства України.
8. Надавала консультації та роз’яснення, спеціалістам, посадовим особам установ, підприємств з питань оренди та суборенди нерухомого майна, також розглядала звернення та готувала проєкти відповідей на запити, листи, скарги, пропозиції та інші документи, що надходять до відділу, відцентральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян з питань оренди державного майна.
9. Забезпечувала реалізацію державної політики у сфері оренди державного та комунального майна, правильне застосування нормативно-правових актів та інших документів.
10. Представляла інтереси в Фонді державного майна України, його структурних підрозділах, реєстраційних службах, органах місцевого самоврядування, страхових компаніях під час оформлення договорів та з інших питань, що стосуються передачі на баланс.

Провідний спеціаліст відділу логістики та постачання Національної поліції

з 11.2018 по 03.2021 (2 роки 4 місяці)
Національна поліція України, Київ (Державні організації)

1. Співпрацювала із структурними підрозділами апарату Національної поліції України та міжрегіональними підрозділами по забезпеченню діяльності з товарно-матеріальних цінностей - товарна група – меблі.
2. Вела переговори з фізичними та юридичними особами з питань закупівель меблів для забезпечення діяльності апарату Національної поліції України та її міжрегіональних підрозділів.
3. Проводила аналіз потреб апарату Національної поліції України та її міжрегіональних підрозділів.
4. Постійно забезпечувала наявність меблів на складі.
5. Проводила моніторинг ринку, визначала постачальника на підставі аналізу цінових пропозицій контрагентів і якісних показників.
6. Укладала договору з постачальниками товарів, складала замовлення для них.
7. Контролювала виконання зобов'язань постачальників, відслідковувала виконання контрагентами термінів постачання меблів.
8. Забезпечувала організацію, підготовку і супроводження документів, необхідних для проведення процедур державних закупівель, документально оформлювала матеріали закупівель відповідно до законодавства України.
9. Брала участь у формуванні та систематичному оновленні електронної бази даних товарно-матеріальних цінностей за своїми товарними групами.
10. Розробляла заходи щодо підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів, зниження його витрат.
11. Брала участь у розробленні і виконанні заходів для зміцнення господарського розрахунку, договірної, фінансової і трудової дисципліни, забезпечення зберігання власності, боротьби з розтратами й розкраданнями.

Фахівець з планування виробництва відділу логістики EUROCAR

з 05.2008 по 03.2009 (10 місяців)
ПРаТ «ЄВРОКАР УКРАЇНА» - офіційний постачальник автомобілів ŠKODA в Україні, Киев, Київ (Машинобудування)

1. Оформляла дилерські замовлення, замовлення клієнтських автомобілей ŠKODA;
2. Вела документацію та звітність;
3. Працювала в 1С и с IT- програмами виробників;
4. Займалася плануванням виробництва автомобілей ŠKODA

Менеджер з продажу металопластикових конструкцій REHAU

з 08.2006 по 05.2008 (1 рік 9 місяців)
Виробнича компанія ПК «ЕЛ-ІНВЕСТ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Займалася активними продажами - пошук і робота з замовниками компанії;
2. Обслуговувала замовників і оформляла замовлення;
3. Проводила розрахунок вартості виготовлення і монтажу готової продукції;
4. Укладала договори замовлення, вела документацію.

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Фінансовий Менеджмент, Київ
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік 2 місяці)

Київський Національний Торгово-Економічний Університет

Товарознавчий факультет. Спеціальність - фахівець, товарознавство і комерційна діяльність непродовольчих товарів., Київ
Вища, з 2000 по 2004 (3 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Демонстраційно-технологічний центр REHAU «Техніка продажу. Системи REHAU. Техніко-економічна аргументація для менеджерів »

15.05.2007.

Демонстраційно-технологічний центр REHAU семінар-тренінг «Більше успіху завдяки ефективному продажу»

16-17.05.2007.

Сертифікат SKODA AUTO для роботи в електронній програмі на порталі SKODA AUTO.

18.07.2008.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Работа с оргтехникой Водительские права кат. B Работа со сканером Работа с принтером Мини-АТС Prozorro

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

1. Прагну працювати на результат компанії - аналітичний склад розуму, організаторські здібності, креативний підхід до рішень будь-яких проблем, вміння правильно поставити цілі для команди і своєчасно виконувати для досягнення кращих результатів, стресостійкість, вміння "тверезо мислити" в конфліктних ситуаціях;
2. Бажаю працювати в дружному колективі - легко знаходжу спільну мову з співробітниками відділів.

Переважний район роботи: Солом'янський район, правий берег Києва.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: