Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Алина

Менеджер ЗЕД, аналітик, логіст, спеціаліст відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу закупівель та логістики

з 06.2014 по нині (9 років 10 місяців)
М Плюс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
•Забезпечення безперебійної роботи ланцюга постачання: замовлення, закупівля, зберігання та доставка;
•Керівництво відділом логістики постачання, навчання та розвиток персоналу, складання робочого плану, мотивація.
•Співпраця з усіма керівниками програм та відділів щодо планування закупівель в рамках проекту.
•Забезпечення належних умов зберігання товарів та дотримання інструкцій;
•Переговори та вибір постачальників, підтримка співробітників відділу постачання та менеджерів з питань переговорних процедур;
•Прогнозування фінансових потреб на основі казначейського прогнозу;
•Нагляд за управлінням зберіганням та контролем запасів, складських операцій, забезпечення точного ведення обліку;
•Управління міжнародними поставками, координація отримання дозволів на імпорт/транзит для міжнародних перевезень та своєчасне митне оформлення.
Досягнення:
•Розробила нові схеми доставки імпортних товарів та стратегії розвитку підприємства / системи оцінки діяльності підприємства та формування бізнес-плану;
•Створення системи набору, навчання та адаптації нових співробітників.

Менеджер відділу забезпечення

з 09.2011 по 05.2014 (2 роки 8 місяців)
«Рейкарц Атташе», г.Київ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов’язки:
•Робота із заявками з філій, відділень, адміністративних та технічних підрозділів;
•Організація та проведення закупівель необхідних матеріалів для готелів мережі;
•Контроль залишків на складах;
•Закупівля тмц у постачальників;
•Прийом та відпуск товарно-матеріальних цінностей на господарському складі;
•Списання, облік та переміщення ТМЦ;
•Формування звітів руху ТМЦ;
•Обробка первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
•Ведення складського обліку;
•Проведення інвентаризацій;
•Пошук постачальників та укладання договорів.
Досягнення:
•Успішно розробила схему доставки вантажів із мінімальним залученням логістів компанії;
•Розробила алгоритм аналізу та контролю митних платежів.

Керівник відділу закупівель

з 06.2009 по 09.2011 (2 роки 3 місяці)
ТОВ «С Компьютер», Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Створення, координування та управління процесами, що відносяться до логістичних операцій, тендерів, укладанням контрактів, а також роботою із підрядними організаціями, перевізниками та брокерами;
•Контроль митного оформлення вантажів (імпорт, експорт, тимчасове ввезення/вивезення, транзит, тощо);
•Побудова та забезпечення ефективного функціонування системи прямого продажу через філії, що працюють в Одесі, Полтаві, Вінниці, Житомирі, Черкасах, Харкові;
•Координація закупівельного процесу та створення / надсилання заявок на закупівлю матеріалів та послуг з використанням SAP;
•Бюджетування та контроль витрат.
Досягнення:
•Успішне виконання планових показників за обсягом продажів, повернення коштів, кількісної та якісної реалізації всіх ТМ товарного портфеля;
•Вдалось скоротити термін митного оформлення до кількох годин.

Заступник керівника відділу продажів

з 02.2007 по 06.2009 (2 роки 4 місяці)
ТОВ ССістемс, Київ (IT)

Основні обов’язки:
•Планування обсягів продажів товарів та контроль роботи виробництва;
•Переговори з замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами;
•Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).

Менеджер з продажу

з 10.2002 по 01.2007 (4 роки 3 місяці)
ТОВ Ост, Київ (IT)

Робота з існуючою базою роздрібних та оптових покупців;
пошук нових оптових покупців;
Обробка та закриття заперечення клієнтів;
Ведення бази клієнтів у системі CRM

Менеджер з продажу

з 01.1998 по 09.2002 (4 роки 8 місяців)
Піон, Ізмаїл (Роздрібна торгівля)

Робота з існуючою базою роздрібних та оптових покупців;
пошук нових оптових покупців;
Обробка та закриття заперечення клієнтів;
Ведення бази клієнтів у системі CRM

Освіта

Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Диплом фахівця «Викладач іноземних мов (англійська та німецька)», Ізмаїл
Незакінчена вища, з 1993 по 1996 (3 роки)

http://idgu.edu.ua/

Додаткова освіта та сертифікати

«Комплексний курс міжнародної логістики»

2019 год, 2 мес

«Курс митного брокера»

2017 год, 3 мес

«Курс Microsoft Office, Power Query, Power BI»

2020, 6 мес

Знання і навички

MS Excel Організація внутрішніх перевезень Ведення CRM Самостійне прийняття рішень Організованість Знання Інкотермс Уміння аналізувати Організація міжнародних перевезень Ведення переговорів з постачальниками Ларді-Транс Della

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: