Резюме від 22 квітня 2021

Виктория

Бухгалтер, офис-менеджер, секретарь, деловод, специалист по тендерным закупкам

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Мелітополь
Готовий працювати:
Дистанційно, Мелітополь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Нарахування зарплати Приват24 Афіна Досвід у допорогових Досвід у тендерних закупівлях

Додаткова інформація

Гусєва Вікторія Валеріївна
Дата народження: 16 лютого 1985 г.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)Сімейний стан:
незаміжня, син

Освіта
2005-2011р.р. Таврійський державний агротехнологічний університет
Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит»
Досвід роботи
02.2015р. Посада: провідний бухгалтер
— Оформлення первинної документації
— Оформлення та супроводження договорів
— Тендрені процедури
— Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків)
— Формування в базі Афіна документів по надходженню товарів, послуг,
— Ведення ОЗ, НМА, ПММ, розрахунки з підзвітними особами
— Ведення додаткової аналітики
— Спілкування з постачальниками з питань наданих документації
— Архівування документів
— Формування звітів в базі програми
— Формування звітів в базі Майно
— Робота з порталом E-Data

09.2013-10.2014 р.р.ДЗ Вузлова лікарня
Посада: економіст
— Формування звітів
— Нормування праці
— Ведення аналітики в спеціалізованих програмах
— Ведення касових розрахунків, заповнення касової книги


05.2012-04.2013р.р. ТОВ Техностройінвест
Посада: бухгалтер
— Оформлення первинної документації
— Формування в базі 1С документів по надходженню товарів, послуг, рознесення платежів
— Ведення додаткової аналітики
— Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків)
— Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
— Архівування документів
— Формування звітів в базі програми

Професійні навички та знання
•Знання та досвід у допорогових та тендерних закупівлях
•Знання бухгалтерського обліку, проводок
•Користувач ПК: MS Office: Word, Excel, «Афіна: Підприємство», «Афіна: Заробітна плата», «1С: Підприємство», АС «Юридичні особи» та інші

Інше
•Комунікабельність, активна життєва позиція
•Спрямованість на результат
•Прагнення до розвитку і професійного росту

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: