Резюме від 11 серпня 2020

Наталья

Операційний менеджер, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Пользователь ПК Пользователь Internet Windows

Додаткова інформація

Дата нарождення:12.12.1987
Адреса проживання:м. Київ, ул. Ревуцького 7-а
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан:Заміжня

Освіта:Повна вища
2005–2007 рік-Інститут Промислових Технологій(Банківська справа та Фінанси)
2007-2010 рік – Київський Університет Ринкових Відносин(Фінанси)

З червня 2006 року займала посаду офіс-менеджера в компанії «Союзбудснаб»
Основний функціонал:
-Документооборот
-Прийом вхідних дзвінків
-Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією(відправка звичайних і рекомендованих листів, прийом товару).
-Відправка, обробка, електронних листів.
-Прийом клієнтів.
-Розрахунок кошторисної документації(підготовка і розрахунок рахунків, реєстрація видаткових накладних)

З 25 липня 2007 року початок роботи в компанії «Ін-Тайм, займала посаду оператора відділення Київ-Лівобережний.
З Липня 2014 року по грудень 2016 року займала посаду старшого оператора відділення Київ-Лівобережний.
З грудня 2016 року і по серпень 2017 займала посаду керівника відділення.
З Серпня 2017 року до Лютого 2020 року займала посаду «Заступника регіонального керівника» по Київській області.
Професійні навички:

В період співпраці з компанією Ін-Тайм, основними функціональними обов’язками були:
-Ведення касової дисципліни.
-Обробка первинних документів
-Подання звітності
-Планування та забезпечення діяльності відділення.
Проведення інвентаризаці
-Контроль коректного ведення внутрішньої документації.
- Пошук перевізників, заключення транспортного договору.
-Контроль за дотриманням графіку руху автомобілів.
-Ведення переговорів з постачальниками та клієнтами
-Вирішення конфліктних ситуацій.
-Координація циклу перевезень.
-Організація роботи відділень
-Контроль дотримання нормативів
-Ведення переговорів з орендодавцями.
Особисті якості:
Володію фаховими знаннями, офісними програмами Word, Excel ,Office Outlook,досвід роботі в 1С ,здатна до вирішення завдань професійного характеру, маю необхідні вміння та навики, що забезпечують високий рівень покладених завдань, відповідальна, завжди дотримуюсь етики поведінки. Професійно підготовлена, вимоглива до себе. Компетентна, ініціативна, принциповий керівник. Маю високу працездатність. Володію організаторськими здібностями в прийнятті управлінських рішень. Самокритична, комунікабельна, ініціативна, проявляю творчий підхід до справи..

Працьовита, порядна, справедлива, доброзичлива, цілеспрямована, з почуттям відповідальності.
Маю автомобіль, стаж водіння 5 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: