Резюме від 11 серпня 2022 PRO

Тетяна

Бухгалтер, помощник бухгалтера, спеціаліст із фінансової звітності

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Київ, Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер-аудитор

з 10.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
ФОП, Кременчуг (Виробництво)

Знання принципів формування первинної документації при оформленні господарських операцій.

Ведення обліку взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками; проведення платежів в системі «Клієнт-банк» в національній та іноземній валюті; рознесення банківської виписки в 1С, клієнт-банк.
Складання статистичних та внутрішніх звітів, пов'язаних із функціоналом, подача звітності через програму «MEDoc».

Формування зведених форм фінансової звітності та дочірніх компаній (Баланс, Звіт про фінансовий результат, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал та примітки до фінансової звітності).

Проведення та оформлення результатів щорічних інвентаризацій.

Начальник управління обліку та звітності

з 04.2008 по 12.2019 (11 років 8 місяців)
ПАТ «КБ «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Формування, перевірка, контроль та своєчасна підготовка звітності до НБУ щоденної, щодекадної, щомісячної, щоквартальної, піврічної статистичної звітності у файлах в форматі XML за формами, встановленими нормативними актами НБУ, у тому числі консолідованої.
Складання проміжної та річної фінансової звітності відповідно до МСФЗ.
Формування, перевірка, контроль та подання звітності до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Розрахунок, нарахування і сплата регулярного збору.
Складання валютної декларації.
Розрахунок та контроль економічних нормативів діяльності банку.
Контроль за операціями з пов'язаними із банком особами.
Контроль правильності складання статистичної та фінансової звітності; звіряння з даними аналітичного обліку.
Надання пропозицій щодо внесення необхідних змін налаштувань шаблонів форм фінансової звітності, організація та проведення тестування розробок автоматизованих систем, надання висновків по результатам тестування та впровадження оновлень, надання консультаційної підтримки користувачам.
Співпраця з зовнішніми аудиторами в частині надання аудиторського висновку для формування річного звіту.
Ведення бухгалтерського обліку за господарськими операціями банку:
здійснення розрахунків за дебіторською та кредиторською заборгованістю за господарськими операціями банку, підзвітами, відрядженням, орендою та іншими операціями. Контроль термінів погашення дебіторської та кредиторської заборгованості, нарахування резервів за нарахованими доходами та витратами, формування та складання звітності по резервах.
Проведення щорічної інвентаризації активів та зобов'язань банку.

Організація, забезпечення та контроль роботи бек-офісу, супроводження активних операцій:
в іноземній валюті (зарахування на поточні та розподільчі рахунки клієнтів; відображення прибутків та витрат; супроводження купівлі продажу інвалюти юридичних та фізичних осіб), супроводження коррахунків типу Ностро та Лоро в іноземній та національній валютах, супроводження операцій Банку з купівлі-продажу іноземної валюти на міжбанківському ринку та їх відображення у бухгалтерському обліку, супроводження операцій залучення та розміщення коштів на міжбанківському ринку та їх відображення в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік операцій з банківськими металами та ювілейними монетами. Проведення щоденної звірки оборотів та залишків за кореспондентськими рахунками по балансу Банку з виписками банків-кореспондентів.
Здійснення бухгалтерських проводок по проведенню взаєморозрахунків за переказами системами Western Union, Анелік, MoneyGram та ін.
Відкриття та ведення в АБС Б2 Сделок Банку за кредитними договорами та цінними паперами та бухгалтерський облік за кредитним операціям та операціям з цінними паперами.

Знання законодавства України, нормативно-правових документів НБУ, що регламентують банківську діяльність.

Начальник відділу зведеної звітності

з 07.2003 по 02.2008 (4 роки 7 місяців)
АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», Запорожье (Фінанси, банки, страхування)

Формування, перевірка, контроль та своєчасна підготовка звітності до НБУ щоденної, щодекадної, щомісячної, щоквартальної, піврічної, річної звітності у файлах за формами відповідно до Постанови НБУ № 124, у тому числі консолідованої.
Постановка технічних завдань в частині автоматизації складання звітності. Взаємодія з контролюючими органами, у тому числі під час перевірок Банку.
Участь в злитті банківських структур.

Економіст відділу внутрішньобанківських операцій

з 05.1993 по 07.2003 (10 років 2 місяці)
АКБ «Укрсоцбанк», Кременчуг (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення розрахунків за дебіторською та кредиторською заборгованістю за
господарськими операціями банку.
Складський облік (контроль за переміщенням ТМЦ, облік ТМЦ), контроль
розрахунків з контрагентами (складання актів звірки), формування первинної документації при оформленні господарських операцій.
Організація та контроль бухгалтерського обліку всіх видів операцій, що
здійснюються з використанням спеціальних платіжних засобів, емітованих банком.
Формування управлінської та статистичної звітності за операціями з використанням спеціальних платіжних засобів; забезпечення клієнтської підтримки.

Освіта

Кременчуцький політехнічний університет

Економіка підприємства,економіст, Кременчуг
Вища, з 1995 по 2001 (5 років 9 місяців)

економіка підприємства,економіст

Знання і навички

Користувач ПК MS Office M.E.Doc АБС Б2 АБС Scrooge Афіна SR-Bank ProFIX New Stat АБС

Рекомендації

Тугай Оксана Володимірівна

Тугай Оксана Володимірівна

Начальник управління по роботі з персоналом, ПАТ КБ "Фінансова Ініціатива"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Ціль: Одержати постійну роботу на посаді бухгалтера в фінансовій компанії/підприємстві/банку, з подальшою перспективою професійного і особистісного розвитку, яка дозволить мені найбільш повно втілити мої професійні знання та вміння.

Особисті якості: Висока працездатність, аналітичні здібності, уважність, витривалість в стресових ситуаціях, під час роботи швидко орієнтуюся та розставляю пріоритети, гнучкість до змін, бажання до навчання, швидко навчаюсь новому, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: