Резюме від 22 липня 2022

Юрій

Керівник відділу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Сухомлин Юрій Іванович
м. Полтава, вул. М.Бірюзова, 92, кв. 11
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 14.05.1978р. (42 роки).
Освіта: повна, вища.
Навчальний заклад:
Харківський національний університет внутрішніх справ (2007 рік).
Спеціальність: правознавство; кваліфікація: юрист.
Притаманні риси: порядність, наполегливість, відповідальність, пунктуальність, старанність. Раціонально та результативно використовую робочий час; здатен організувати та спланувати свою роботу, з метою якісного виконання завдань, доручень у встановлені терміни. Брати на себе відповідальність, вести переговори та приймати рішення.
Знання комп’ютерної та офісної оргтехніки: впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet Explorer), електронна пошта. Вміло користуюсь офісною оргтехнікою.
Сімейний стан: одружений, донька 17-ти років;
Досвід роботи:
2008р. – 2012р. - Полтавська філія Публічного акціонерного товариства “Укртелеком”.
Посада: юрисконсульт (в сфері державних закупівель).
- складання позовних заяв, скарг;
- підготовка документів, необхідних для пред’явлення позовів;
- підготовка (відзивів) та заяв про перегляд рішень, ухвал, постанов суду;
- підготовка обґрунтованих відповідей на скарги та звернення громадян, підприємств, установ та організацій;
- участь у роботі з укладення господарських договорів, аналіз їх істотних умов;
- представлення інтересів підприємства в судових інстанціях;
- підготовка необхідних документів для участі в конкурсних торгах та проведення процедур закупівель з наступним укладенням господарських договорів;
- підготовка, складання плану закупівель його затвердження;
- проведення процедур закупівель;
- ведення контрольно-звітної документації у відділі;
2012р.-2015р. – ПрАТ «СК «Залізничні шляхи», заступник начальника департаменту врегулювання збитків по роботі з фізичними особами:
- огляд транспортних засобів;
- організація проведення експертиз з метою встановлення розміру матеріального збитку;
- контроль, перевірка рахунків та калькуляцій станцій технічного обслуговування автомобілів на відповідність цін до ринкових, та відповідність робіт до пошкоджень;
- виплата страхових відшкодувань, в т.ч. за регресними вимогами;
- зниження рівня збитковості;
- виявлення, доведення, розкриття шахрайських випадків.
2015р. – 12.2018р. - ПрАТ «СК «Залізничні шляхи», начальник департаменту врегулювання збитків.
- планування роботи департаменту;
- проведеня нарад з метою покращення показників роботи департаменту;
- проведення переговорів та укладення договорів про співпрацю із станціями технічного обслуговування та експертними установами;
- виплата страхових відшкодувань, з попередньою перевіркою рахунків на відповідність цін до ринкових по запасних частинах та роботах по відновленню ТЗ;
- формування резервів з метою своєчасної виплати страхових відшкодувань;
- ведення звітності та статистики страхових відшкодувань.
- організація роботи технічної служби підприємства, в тому числі контроль по технічному, гарантійному обслуговуванні транспортних засобів. Складання заявок на придбання необхідних деталей та витратних матеріалів для проведення ремонту. Контроль за веденням подорожніх листів та списанням паливо-мастильних матеріалів та інших матеріалів.
03.2019р.- ПП «Явір-2005», менеджер тендерно-договірного відділу.
- пошук оголошень щодо проведення процедур закупівель в системі «Прозоро»;
- аналіз Тендерних документацій Замовників торгів;
- аналіз документів інших Учасників, після завершення торгів;
- підготовка відповідних документів необхідних для участі в конкурсних торгах та проведення процедур закупівель з наступним укладенням господарських договорів;
- підготування та направлення вимог до Замовників торгів;
- підготування та направлення скарг до Антимонопольного комітуту України;
Спеціальні знання: в галузях цивільного, господарського права (в тому числі процесуального права); законодавство з питань державних закупівель, страхування;
Дбаю про підвищення професійного рівня, бажаю переймати досвід провідних спеціалістів в галузі юриспруденції та інших галузях.
Очікуваний рівень доходу: з/п 20 тис.грн., стабільність у виплаті з/п, готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
- Водійське посвідчення категорії "В","С","Д".

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: