Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Хелена

Операційний директор, керуючий з розвитку бізнесу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Криза-менеджер

з 03.2021 по 06.2023 (2 роки 3 місяці)
Салон краси. Ресторан, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Проектні роботи. Ребрендинг двох закладів індустрії краси. Оптимізація бізнес-процесів ресторану преміум класу.

Побудова стратегії, яка має на меті вивести підприємство з кризи. Аналіз структур компанії, координація роботи відділів, виявлення найслабших. Побудова бізнес-процесів, зниження фінансових ризиків. Координація роботи працівників компанії. Складання рекомендацій, як оптимізувати внутрішні чи зовнішні процеси компанії. Мінімізація ризиків та нейтралізація наслідків кризи.

Директор зі стратегії та перспективного розвитку

з 12.2015 по 11.2020 (4 роки 11 місяців)
фітнес клуб EveryDay Fitness, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Посада: Директор з розвитку та продажу додаткових послуг фітнес клубу, зокрема: дитячого клубу, спа напрямків, ресторану

Обов'язки:
- проведення аналізу, дослідження комерційних та виробничих процесів у компанії;
- виходячи з даних дослідження та аналізу - підготовка та виконання конкретних програм реструктуризації та розвитку додаткових послуг даного бізнесу;
- проведення аналізу видатків, визначення пріоритетів бюджетування для забезпечення фінансової стабільності втілюваних у життя програм;
- проведення безперервної аналітики швидкоплинних процесів діяльності;
- формування бізнес-процесів продажів у сегменті B2B та B2C послуг дитячого клубу спортивного та розвиваючого напряму, послуг спа індустрії, ресторану;
- побудова відділу продажу "з нуля", створення сервісного відділу;безпосереднє керівництво цими відділами;
- впровадження CRM-системи та IP-телефонії;
- впровадження та контроль онлайн та офлайн продажів;
- формування регламентів підприємства: написання ефективних стандартів сервісу, чек-листів;
- підбір персоналу, організація навчання, формування системи мотивації;
- виконання плану продажу (збільшила загальний обсяг продажів за період роботи в компанії у 3,5 рази);
- підготовка та впровадження яскравих, амбітних проектів розвитку та продажів додаткових послуг у бізнесі фітнес напрямку;
- підготовка управлінської звітності для генерального директора та акціонерів.

Організація підприємств «під ключ», в напряму спа індустрії та салонного бізнесу

з 01.2010 по 12.2015 (5 років 11 місяців)
Спа клуб "Ха-Ві", Клуб краси та здоров'я "Beauty Spa", Київ (Краса, фітнес, спорт)

Посада: Директор проекту, операційний директор підприємства в індустрії краси (спа клуб, імідж-салон)

Обов'язки:

- організація бізнес-рішення, відповідно до ідеї та філософії майбутнього об'єкта, розробка логотипу, реєстрація торгової марки та інші роботи пов'язані з підготовкою іміджу майбутнього підприємства;
- підбір приміщення, визначення майбутніх витрат, підготовка бюджету проекту;
- підготовка дизайнерського рішення, участь та контроль у підготовці архітектурного та технічного робочих проектів, з урахуванням визначення місця розташування основного обладнання, необхідних електричних та водно-каналізаційних мереж;
- контроль підрядника щодо виконання ремонтних робіт, робота з постачальниками із закупівлі обладнання, косметичної продукції, витратних матеріалів;
- підбір персоналу, організація його навчання, проведення тренінгів та атестацій;
- розробки та впровадження програм адаптації персоналу та оптимізації бізнес процесу;
- проведення співбесід (структуроване інтерв'ю, "кейси", психодіагностика);
- формування технології та обліку бізнес-процесів, розробка калькуляційних карт, протоколів процедур, підготовка меню послуг;
- ведення роботи, пов'язаної з рекламою об'єкта (спецодяг, рекламна продукція, сайт, рекламна вивіска тощо);
- написання статей до журналів, текстів для наповнення сайту;
узгодження з контролюючими органами, введення в експлуатацію;
- спілкування з клієнтами, ведення та аналіз статистики задоволення клієнтів, прийняття рішень щодо скарг клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій;
- контроль та керування після введення в експлуатацію.

Директор готельно-ресторанного комплексу

з 12.1998 по 12.2009 (11 років)
Готельно-ресторанний комплекс, Закопане, Польща, Закопане, Польша (Готельно-ресторанний бізнес)

Посада: Директор розвитку та управління курортно-готельного комплексу з ресторанами

Обов'язки:
- здійснювала організацію, планування та координацію діяльності ресторану та готелю;
- забезпечувала відповідний рівень ефективності виробництва;
- впровадження нових технологій, прогресивних форм обслуговування та організації праці;
- здійснювала контроль над раціональним використанням матеріальних, фінансових та трудових ресурсів;
- здійснювала та аналізувала оцінку результатів виробничої діяльності та якості обслуговування клієнтів;
- вивчала попит споживачів на продукцію ресторанів;
- вела переговори та укладала договори поставки продовольчих товарів, напівфабрикатів та сировини, забезпечувала їх своєчасне отримання, контролювала терміни, асортимент, кількість таякість надходження та реалізації продуктів;
- керувала працівниками ресторану та готелю, встановлювала обов'язки та вживала заходів щодо забезпечення їх виконання;
- приймала рішення про призначення, переміщення та звільнення з посад працівників ресторану та готельного комплексу;
- застосовувала заходи заохочення працівників, що відзначилися, накладала стягнення на порушників виробничої та трудової дисципліни;
- розробляла меню ресторанів, зокрема банкетне;
- розробляла технологічні та калькуляційні карти страв;
- планувала та виконувала заходи щодо розвитку та рекламування готелів, ресторанів, враховуючи вимоги туристичного бізнесу;
- спілкувалася та вирішувала поточні питання з контролюючими органами;
- спілкування з клієнтами, ведення та аналіз статистики задоволення клієнтів, прийняття рішень щодо скарг клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій.

Освіта

Університет Вшехница Польска

Business School, Магістр ділового адміністрування, Варшава Польща
Вища, з 2002 по 2004 (2 роки)

Рівненський державний гуманітарний університет

Психологія та музичне мистецтво, Рівне
Вища, з 1982 по 1987 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook Битрикс24 САПР ERP SAP ERP Beauty Pro Solaris

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий
  • Польська — середній
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Операційне та стратегічне управління бізнесом. Аналітичний склад розуму, стратегічне мислення, управлінські та комунікаційні навички, високий рівень відповідальності та працездатності, надійність, високий рівень самоорганізації, активна життєва позиція. Глибоке розуміння бізнес-процесів комерційної організації, навички впровадження систем автоматизації бізнес-процесів, знання та навички управління всіма бізнес-блоками: економіка та фінанси, виробництво, продаж, маркетинг, логістика, персонал, ІТ.
Протягом багатьох років мала чудову нагоду займати надзвичайно цікаві посади у бізнесі послуг, і зараз є можливість застосування своїх високих знань та умінь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: