Микита

Керівник call-центру

Розглядає посади:
Керівник call-центру, Менеджер кол-центру, Начальник відділення, Супервайзер, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Самар

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник call-центру

з 10.2024 по 07.2025 (9 місяців)
Garvis, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Тім лід

з 12.2021 по 10.2024 (2 роки 10 місяців)
GlobalBilgi, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Керуючий вхідною та вихідною лінією
Розподіл роботи, виконання дедлайнів, управління командою, робота із замовником, контролювання всіх членів команди і процессів, навчання нових кандидатів, проведення співбесід, робота зі звітністю, прийняття участі у розробці звітів, написання та перевірка скриптів.

Администратор

з 09.2018 по 06.2020 (1 рік 9 місяців)
StartUp pizza, Днепр (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом замовлень онлайн та в телефонному режимі, консультування по меню;
контроль готовності замовлень; створення маршрутів, розподіл замовлень між
кур'єрами; контроль доставки замовлень та роботи кур'єрів; врегулювання спірних
питань та вирішення конфліктних ситуацій; ведення звітності.

Продавец-консультант

з 10.2017 по 01.2018 (3 місяці)
СМАРТС, Днепр (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Знання і навички

  • Управлінські навички
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: