Резюме від 2 січня 2023 PRO

Олена

Помічник керівника, юриста, бухгалтера

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 09.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
ТОВ « ТАЙСТРА груп, Чернівці (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

з 03.2022 по 09.2022 (6 місяців)
Grand Hotel Lviv Casino and Spa, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Юрист

з 11.2021 по 03.2022 (4 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю українсько-канадське спільне підприємство "Інтерсвіт", Львів (будівництво модульни будинків)

- оформлення договорів: оренди, купівлі-продажу, постачання будь-яки комунальних послуг;
- введення обєктів неруомості в експлуатацію ( від початку будівельних робіт);
- вирішення земельних питань (зміна цільового призначення, отримання кадастрового номера, внесення дани до ДЗК, переоформлення, отримання спадщини, узаконення);
- супроводження процесів реконструкції будівель, обєктів неруомості, обєктів, що мають історичне та культурне значення;
- співпраця із всіма органами держаної влади та органами місцевого самоврядування;
- виконання завдань керівника: спадкові справи, оформлення договорів із комунальними підприємствами, отримання ліцензій, дозволів тощо.

Менеджер з продажу

з 01.2020 по 06.2021 (1 рік 5 місяців)
«Comfort avtosklo», Львів (Сервіс із ремонту та заміни автоскла)

Бухгалтер, фінансист

з 09.2019 по 11.2021 (2 роки 2 місяці)
“Comfort avtosklo», Львів (Ремонт та заміна автоскла)

Менеджер з продажу нерухомості

з 02.2019 по 10.2019 (8 місяців)
РК «Золоті ворота», Київ (Ріелторська компанія)

Адміністратор, помічник керівника з юридичних питань

з 09.2018 по 02.2019 (5 місяців)
UP&DO, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов’язки:
-Ведення документації компанії, діловодство;
-Приймання дзвінків та замовлень від клієнтів;
-Робота із постійними клієнтами;
-Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля продуктів (чай кава), оплата комунальних послуг, контроль за чистотою офісу;
-Організація навчальних конференцій для стоматологів;
-Організація відряджень керівника та співробітників по Україні та за кордон;
-Робота з юридичними документами та договорами;
-Частково бухгалтерська діяльність керівника;
-Виконання інших вказівок керівника;
-Ведення звітності та статистики.

Юрист відділу претензійно-позовної роботи Юридичного управління

з 09.2017 по 09.2018 (1 рік)
ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» м. Київ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
-Робота із проблемними кредитами;
-Позовна діяльність (від написання претензій до звернення із позовом до суду);
-Представництво в судах та державних органах різних інстанцій;
-Пред’явлення виконавчих документів до виконання та контроль за стягненням заборгованостей;
-Видача довіреностей;
-Написання юридичних висновків для кредитного комітету;
-Фінансовий моніторинг та комплаєнс-контроль;
-Нормотворча діяльність: накази, положення, інструкції банку тощо;
-Юридична консультація працівників банку із правових питань у відповідності до чинного законодавства;
-Оформлення різного роду фінансових договорів (кредитів, застав, іпотек тощо)
-Робота із договорами банківських гарантій і відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», вирішення проблемних питань в досудовому та судовому порядках;
-Ведення переговорів, листування із контрагентами та представниками державних органів

Старший державний виконавець

з 08.2015 по 09.2017 (2 роки 1 місяць)
Чернівецький міський відділ ДВС Чернівецького МУЮ., Чернівці (Державні організації)

Основні обов’язки:
-Представництво в судах та державних органах;
-Виконання всіх обов’язків державного виконавця відповідно відповідно до Закону України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень та рішень інших органів», «Про виконавче провадження», «Про державну виконавчу службу» тощо;
-Роботи з Єдиним державним реєстром обтяжень, Єдиним державним реєстром іпотек, Автоматизованою системою виконавчих проваджень, Єдиним державним реєстром судових рішень, Єдиним державним реєстром боржників тощо;
-Листування із боржниками (їх представниками,адвокатами) державними органами та їх представництвами.

Освіта

Національний університет "Одеська юридична академія"

Правознавство, судово-адміністративна спеціалізація, Чернівці
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Особисті якості: Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна,

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Серпень 2015 р.- вересень 2017 р. Старший державний виконавець Чернівецького міського відділу ДВС Чернівецького МУЮ.
Основні обов’язки:
-Представництво в судах та державних органах;
-Виконання всіх обов’язків державного виконавця відповідно відповідно до Закону України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень та рішень інших органів», «Про виконавче провадження», «Про державну виконавчу службу» тощо;
-Роботи з Єдиним державним реєстром обтяжень, Єдиним державним реєстром іпотек, Автоматизованою системою виконавчих проваджень, Єдиним державним реєстром судових рішень, Єдиним державним реєстром боржників тощо;
-Листування із боржниками (їх представниками,адвокатами) державними органами та їх представництвами.
Вересень 2017р. – вересень 2018р. Юрист відділу претензійно-позовної роботи Юридичного управління ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» м. Київ
Основні обов’язки:
-Робота із проблемними кредитами;
-Позовна діяльність (від написання претензій до звернення із позовом до суду);
-Представництво в судах та державних органах різних інстанцій;
-Пред’явлення виконавчих документів до виконання та контроль за стягненням заборгованостей;
-Видача довіреностей;
-Написання юридичних висновків для кредитного комітету;
-Фінансовий моніторинг та комплаєнс-контроль;
-Нормотворча діяльність: накази, положення, інструкції банку тощо;
-Юридична консультація працівників банку із правових питань у відповідності до чинного законодавства;
-Оформлення різного роду фінансових договорів (кредитів, застав, іпотек тощо)
-Робота із договорами банківських гарантій і відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», вирішення проблемних питань в досудовому та судовому порядках;
-Ведення переговорів, листування із контрагентами та представниками державних органів
Вересень 2018 р. – лютий 2019 р.Юрист Компанія із управління активами «Ейві інвестмент» м. Київ
Основні обов’язки:
-Договірна робота у сфері будівництва (договори деривативу, купівлі-продажу майнових прав, поруки, позики тощо)%
-Діловодство та звітність;
-Фінансовий моніторинг тощо.
Лютий 2019 р. – червень 2020 р. Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер та менеджер по роботі із клієнтами у компанії “UP and DO”, що спеціалізується на продажі стоматологічного обладнання, імплантатів, професійної оптики та літератури для стоматологів м. Київ
Основні обов’язки:
-Ведення документації компанії, діловодство;
-Приймання дзвінків та замовлень від клієнтів;
-Робота із постійними клієнтами;
-Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля продуктів (чай кава), оплата комунальних послуг, контроль за чистотою офісу;
-Організація навчальних конференцій для стоматологів;
-Організація відряджень керівника та співробітників по Україні та за кордон;
-Робота з юридичними документами та договорами;
-Частково бухгалтерська діяльність керівника;
-Виконання інших вказівок керівника;
-Ведення звітності та статистики.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: