Резюме від 25 серпня 2020 PRO

Alina

Administrative assistant, office manager (customer support)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Administrative Officer

з 09.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
Royal Caribbean Cruise Line, Miami (WorldWide Cruises)

Perform administrative duties such as screening telephone calls, answering and sending emails, making and coordinating appointments, scheduling meetings and maintaining filing systems.

Take minutes at meetings and distributes as necessary.

Utilizes spreadsheet software packages for basic mathematical formulas and graphic presentation of information. All other correspondence as requested by Cruise Director.

Plan and organize wedding program in association with The Wedding Experience.

Communicate with shore side HR schedulers for Cruise Director’s division in regards to scheduling issues and blocking specific cabins. Disseminates scheduling information accordingly. Ensure all staff have received an evaluation from their appropriate supervisor/manager prior to departing the ship and that evaluation has been entered in the system.

Manage Budget procedures and Time & Attendance Payroll for Cruise Division for end of month and sign-off.

Reviews guest comments, revenue and rating reports. Compiles analysis and reports for all meetings on behalf of the Cruise Director. Maintains voyage files.

Prepare documents for the Cruise Division, including but not limited to the following: safety meeting minutes, early clearance list, boat drill excuse list, berthing/phone list, expense forms, reports, keyman list, cabin inspection report, division sign on/off report, emergency number list, pre-departure checklist, shore side packets.

Assistant Retail Manager

з 08.2017 по 06.2019 (1 рік 10 місяців)
Starboard Cruises, Miami (Retail Luxury Segment Louis Vuitton Moet Hennessy)

-Showing an interest in every customer’s needs.

-Resolving customer complaints in a sensitive & polite manner.

-Create and execute plans to drive sales.

-Train and coach sales team on Starboard’s standards – product knowledge, selling techniques, asset protection and guest service.

-Manage inventory with an emphasis on asset protection.

-Analyze and report sales and talent data to corporate office.

Вчитель англійської мови

з 08.2014 по 08.2017 (3 роки)
Житомирська міська гуманітарна гімназія 23, Житомир (Education and science)

Освіта

Житомирський державний університет імені Івана Франка

ННІ іноземної філології, Житомир
Вища, з 2014 по 2016 (1 рік 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Internet User MS PowerPoint Adobe Photoshop HCL Notes Slack Adobe Spreadsheet

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Французька — середній
  • Німецька — середній
  • Іспанська — початковий
  • Турецька — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: