Резюме від 13 квітня 2024 PRO

Olga

Менеджер, управлінець, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Олександрія

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 01.1999 по 12.2019 (20 років 11 місяців)
ФОП, Олександрія (Роздрібна торгівля)

Зареєструвала та організувала фірму з нуля: реалізовувала оптом та в роздріб спочатку молочні вироби а потім всі види продуктів харчування.
До спектра моїх обов'язків входило:
- створила власну мережу роздрібної торгівлі зі складом готової продукції;
- налагодила оптову торгівлю (вела базу даних клієнтів, номенклатури та асортименту товарів, займалася ринковим ціноутворенням, координацією товарообігу, формувала величну націнки, замовлення на підставі звітів продажу, проводила звірки з контрагентами, контроль за якістю товарів, інвентаризацію ТЦМ на складах);
- вирішувала фінансові, інформативні питання, укладала угоди та виконувала різні форми замовлення як з постачальниками так і з споживачами;
- займалася пошуком нових постачальників, розширювала клієнтську базу, організовувала і контролювала роботу торгових агентів, розширювала асортимент товарів;
- забезпечувала роботу офісу та мережі роздрібної торгівлі (визначала і видавала завдання підлеглим та здійснювала нагляд (контроль) за їх виконанням, вирішувала логістичні функції, різні рекламні заходи та розробку і розміщення рекламних площ, внутрішньогосподарські питання та створювала умови для праці);
- вирішувала кадрові питання (прийом на роботу та звільнення), приймала участь у стажуванні при прийомі на роботу робітників, вела кадрову документацію (в підпорядкуванні було до 25 чоловік);
- вирішувала організаційні питання (співпрацювала з державними органами та органами місцевого самоврядування), виконувала різні види та форми звітності до податкової, до пенсійного фонду (користуючись особистим кабінетом платника податків, створювала і відправляла звітність), звітувала та формувала ліміти в обленерго, вела документацію;
- вирішувала фінансові питання (сплачувала податкові зобов'язання та інші обов'язкові платежі згідно термінів використовуючи різні види розрахунків з банками, в тому числі і клієнт-банк, самостійно формуючи і відправляючи платіжні документи, здійснювала розрахунки з постачальниками, нараховувала та виплачувала заробітну плату робітникам).

З 1984 по 1999 (15 років) працювала вихователем-методистом.

Освіта

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Педагогіка та психологія, Київ
Вища, з 1985 по 1990 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК 1С:Підприємство

Додаткова інформація

Порядна, відповідальна, виконую поставлені завдання якісно і в зазначені терміни, в пріоритеті пошук рішення замість загострення проблеми. Завжди на зв'язку.

Схожі кандидати

Менеджер з продажу, керівник
20000 грн, Олександрія

Адміністратор, керуючий, менеджер
18000 грн, Олександрія

Усі схожі кандидати