• PRO

Роман

Трейд-маркетинг спеціаліст, фахівець з розвитку категорій

Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з розвитку торгових каналів (трейд маркетинг)

з 12.2020 по 05.2025 (4 роки 5 місяців)
Nestle Ukraine LCC, Київ (Харчова промисловість)

Обов'язки (традиційний та гуртовий канали продажу, 2020-2022 кулінарний бізнес, 2023-2025 кулінарний та кондитерський бізнеси компанії):
1. Аналіз поведінки споживачів/покувців.
2. Участь у розробці промо активностей для забезпечення зростання категорій в каналі та виконання інших цілей бізнес команди на основі аналізу та сприяння у виконанні планів збуту в контексті інтегрованого комерційного плану.
3. Повний супровід розрахунку компенсацій дистриб'юторам, їх консолідація та відображення у управлінській звітності.
4. Контроль повноти компенсацій витрат за вже проведені активності та балансу залишкової заборгованості дистриб'юторів.

Досягнення:
У 2021 році автоматизував щомісячну рутину розрахунку промобаз для калькуляції компенсацій у EXCEL засобами VBA. Незаважаючи на те, що у 2021 я супроводжував лише кулінарний бізнес компанії - враховуючи специфіку процесу, я зміг автоматизувати не тільки обрахунок промобаз в межах своєї зони відповідальності (кулінарний бізнес), а ще й в межах зони відповідальності своїх колег (кондитерський бізнес та бізнеси Кава та Nesquick).
Результат: Це вивільнило 2 повні робочі дні щомісячно для мене та ще двох моїх колег кожному, Крім того, це дало додаткові два дні регіональним командам продажу на погодження розрахунків з дистриб'юторами і призвело до того, що протягом 2022-2025 років не було жодної затримки розрахунків і вся інформація про факт використаних бюджетів подавалася у відповідній звітності всім підрозділам виключно в межах дедлайнів.

Крім того, протягом всього часу допомагав бізнесам підібрати кращу механіку проведення промо активностей та допомагав імплементувати бачення бізнесів стосовно розвитку категорій

Додатково хотів би сказати, що у 2023 році відбулося скорочення у відділі, тому додатково взяв на супроводження наскладніший у відділі кондитерський бізнес.

Заступник начальника відділу аналітики, реструктуризації заборгованості та реалізації майна

з 08.2018 по 09.2019 (1 рік 1 місяць)
Головне управління по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Аналіз кредитного портфелю філії на предмет наявності проблемних активів з ознаками безнадійної заборгованості. (пошук, відпрацювання критеріїв, сортування, групування, разставлення пріорітетів та планування).
•Координація роботи з працівниками, що супроводжують процедуру повернення заборгованості та з іншими підрозділами в рамках процедури списання та підготовка відповідних пакетів документів.
•Ведення службових розслідувань в рамках процедури списання безнадійної заборгованості.
•Ведення карток клієнтів в CRM системі в розрізі процедури списання заборгованості.
•Підготовка та супроводження заявок щодо доступів нових працівників до внутрішньобанківських систем та навчання колег роботі з цими системами.
•Збір, аналіз та направлення рекомендацій працівників управління щодо покращення банківського програмного забезпечення та тестове відпрацювання впроваджуваних нововведень.
•Ведення звітності.

Головний спеціаліст (аналітик) відділу аналітики, реструктуризації заборгованості та реалізації майна

з 04.2016 по 08.2018 (2 роки 4 місяці)
Головне управління по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Аналіз кредитного портфелю філії на предмет наявності проблемних активів з ознаками безнадійної заборгованості. (пошук, відпрацювання критеріїв, сортування, групування, разставлення пріорітетів та планування).
• Координація роботи з працівниками, що супроводжують процедуру повернення заборгованості та з іншими підрозділами в рамках процедури списання та підготовка відповідних пакетів документів.
• Ведення службових розслідувань в рамках процедури списання безнадійної заборгованості.
• Ведення карток клієнтів в CRM системі в розрізі процедури списання заборгованості.
• Підготовка та супроводження заявок щодо доступів нових працівників до внутрішньобанківських систем та навчання колег роботі з цими системами.
• Збір, аналіз та направлення рекомендацій працівників управління щодо покращення банківського програмного забезпечення та тестове відпрацювання впроваджуваних нововведень.
• Ведення звітності.

Спеціаліст І категорії служби по роботі з проблемними активами

з 08.2013 по 03.2016 (2 роки 7 місяців)
Святошинське відділення м. Києва (ТВБВ №10026/0124) філії – Головного управління по м. Києву та Київській області АТ “Ощадбанк”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Супроводження процесу стягнення заборгованості
•Представлення та захист інтересів банку на різних етапах стягнення (досудове врегулювання, виконавчі провадження, судові провадження, кримінальні провадження)
•Підготовка та ведення звітності по проблемним активам;
•Аналіз та підготовка матеріалів щодо визнання заборгованості безнадійною до повернення відповідно норм податкового кодексу та подальшого списання на позабалансові рахунки банку.

Провідний спеціаліст служби по роботі з проблемними активами

з 06.2011 по 08.2013 (2 роки 2 місяці)
Ірпінське відділення (ТВБВ №10026/0712) філії – Головного управління по м. Києву та Київській області АТ “Ощадбанк, Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)

•Супроводження процесу стягнення заборгованості
•Представлення та захист інтересів банку на різних етапах стягнення (досудове врегулювання, виконавчі провадження, судові провадження, кримінальні провадження)
•Підготовка та ведення звітності по проблемним активам;
•Аналіз та підготовка матеріалів щодо визнання заборгованості безнадійною до повернення відповідно норм податкового кодексу та подальшого списання на позабалансові рахунки банку.

Головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями

з 11.2010 по 02.2011 (3 місяці)
Ірпінський міський центр зайнятості, Ірпінь (Реалізація державної політики в сфері зайнятості населення)

Реєстрація та зняття з реєстрації трудових договорів, заключних між фізичними особами – підприємцями та громадянами

Лаборант (інженер) лабораторії “Інформатики і комп’ютерних технологій”

з 09.2007 по 01.2009 (1 рік 4 місяці)
ВП НУБІП України “Ірпінський економічний коледж”, Ірпінь (Освіта, наука)

•Підтримання працездатності комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв
•Встановлення та налагодження програмного забезпечення.

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Бухгалтерський облік і аудит, Киев
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Магістр з бухгалтерського обліку і аудиту

ВП НУБІП України “Ірпінський економічний коледж”

Бухгалтерський облік і аудит, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)

Бакалавр з бухгалтерського обліку і аудиту

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 12 м. Ірпеня з поглибленим вивченням іноземних мов

Ірпінь
Середня, з 1996 по 2004 (7 років 8 місяців)

Навчався в класі з поглибленим вивченням англійської мови (з 1 класу)

Додаткова освіта та сертифікати

Language Master School "Speak English”

4 місяці (60 годин), 2020 рік

Курси оператора ПК з основами програмування (QBasic)

2 роки (2002-2004)

EF SET certificate English B1

Без навчання
Сертифікат

Microsoft Office Excel Level 3 (advanced) в EXPERT EDUCATION

16 годин (2024 рік)

Знання і навички

  • MS Excel
  • Формування зведених таблиць
  • Аналітичне мислення
  • Дотримання дедлайнів
  • Ділове листування

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Інвалідність

Третя група.
Одна нирка з народження, що жодним чином мене не обмежує та не впливає на якість моєї роботи

Додаткова інформація

Виключений з військового обліку (не відстрочка, а саме виключення), з наявністю відповідних записів у реєстрі "Оберіг" та "Резерв +". Відсутня потреба в бронюванні.

Очікування від роботодавця:
1. Віддалений/гібридний формат роботи. Роботодавці, які вимагають обов'язкове щоденне відвідування офісу - не цікавлять.
2. Обов'язкова наявність медичного страхування. Це маркер рівня самого роботодавця та його піклування про своїх працівників.
3. Відсутність необхідності офіційного дресс коду при відвідуванні офісу (класичні ділові костюми, краватки і тд).
4. За необхідності відвідування офісу при гібридному графіку - офіс у пішій доступності (до 20 хвилин пішки) від метро (правий берег)

Про себе:
Пропрацював останні 4,5 роки у одній з найвідоміших міжнародній FMCG команії Nestle (сфера трейд маркетингу). Супроводжував перші два роки кулінарний бізнес, а потім додатково взяв на супровід кондитерський бізнес у традиційному та гуртовому каналах продажів. Зміг реалізувати свої технічні задатки, автоматизувавши процес калькуляції промобаз при розрахунку компенсацій за проведені промо активності. Крім того приймав участь у процесі переходу на нову CRM платформу, передавши свою експертизу проектній команді та приймав участь у формуванні end to end процесу запуску промо активностей та інших процесах, пов'язаних з роботою дистриб'юторів вже на новій платформі.

До 2020 року пропрацював 8 років в банківській сфері, перші 5 років займався поверненням заборгованості боржників банку, незважаючи на відсутність юридичної освіти. Починав кар'єру в Ірпінському відділенні. Після 2 роки, мене запросили працювати до Святошинського відділення (де 8 місяців не було працівника на даній посаді, адже це декретна посада), де я пропрацював 3 роки (спочатку на декретній посаді, а потім на постійній). Після цього мене запросили працювати в Головне управління по м. Києву та Київській області, де мене було призначено керівником робочої групи згідно розпорядження начальника управління реструктуризації заборгованості та стягнення (і перші 2 роки я перебував керівником робочої групи будучи на посаді головного спеціаліста). Через 2 роки отримав підвищення до заступника начальника відділу. В липні 2019 року вирішив перервати роботу і влаштувати собі саббатікал на рік. Після закінчення роботи я відновив свої знання англійської мови до рівня B1 та пройшов сертифікацію EFSET

Особисті якості: аналітичний склад розуму, пунктуальність, уважність до деталей, командний гравець, орієнтованість на результат, комунікабельність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: