Резюме від 17 травня 2024 PRO

Анастасія

Оператор 1С, офіс-менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер інтернет-магазину

з 09.2021 по 08.2023 (1 рік 11 місяців)
Vapeshop, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

- Обробка вхідних дзвінків та замовлень;
- Консультація клієнтів та вирішення поточних питань;
- Наповнення сайту та розміщення оголошень на торгових площадках;
- Відправка замовлень поштовими операторами;

Помічник керівника/Офіс-менеджер

з 09.2020 по 04.2021 (7 місяців)
ООО "ТД"Сокол", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Виконання поточних доручень керівника та планування робочого дня;
- Робота зі звітами, поверненнями, коригуваннями замовлень, робота з новими клієнтами;
- Моніторинг ринку конкурентів;
- Участь у відрядженнях по території;
- Підготовка поточної документації;
- Збір та відправка кореспонденції;
- Благоустрій офісу.

Оператор 1С/Офіс-менеджер

з 04.2017 по 04.2020 (3 роки)
ООО "КТ Україна", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Супровід продажів/підтримка торгових представників на всіх етапах;
- Взаємодія з торговим відділом, клієнтами, водіями, складом, центральним офісом компанії;
- Ведення клієнтської базы в 1С;
- Підготовка і збір документів на маршрут експедиторам;
- Обробка замовлень та РТП;
- Узгодження цін, знижок, лімітів, відвантажень, браку;
- Робота з присвоєнням статусу контрагентів;
- Робота з поверненнями;
- Оформлення ремонтів;
- Оприбуткування та переміщення товарів по складах в 1С;
- Проведення коригувань документів (закриття місяця);
- Робота з комерційними угодами (підписання, узгодження, внесення);
- Ведення документообігу (б/н);
- Контроль своєчасного підписання актів звірки;
- Презентація клієнтам акційних пропозицій і прайсів компанії;
- Комунікація за допомогою IP-телефонії;
- Відправка та отримання кореспонденції та деяких вантажів;
- Обробка ТТН компанії (узгодження маршрутів, рентабельністьта ін.);
- Закупка необхідних матеріалів для забезпечення роботы філіалу;
- Відрядження по Україні (допомога іншим філіалам, конференції у ЦО, тощо);
- Участь в промо-акціях, їх документальний супровід.
- Внесення результатів інвентаризації в 1С.

Досягнення:
- Виконання планових показників адміністративного відділу.
- Щомісячне оплачуване проходження атестації та підтвердження кваліфікації.

Освіта

НТУ "ХПІ"

Хімічна технологія органічних речовин, Харків
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Корпоративне навчання

2019

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook 1С:Підприємство Користувач Бітрікс24 Адміністрування IP-телефонії Ведення документації Стресостійкість Комунікабельність Здатність до навчання Адаптивність

Знання мов

  • Українська — середній
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: