Резюме від 20 травня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6459289

Офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний державний інспектор

з 03.2021 по нині (3 роки 3 місяці)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

Впровадження та виконання методичних рекомендацій, інструкцій, порядків з питань адміністрування податку на додану вартість у частині проведення камеральних перевірок. Контроль за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення повнотою і своєчасністю сплати юридичними особами податку на додану вартість.

Фіхівець по роботі з клієнтами

з 08.2020 по 10.2020 (2 місяці)
ТОВ "Небесна криниця", Київ (Транспорт, логістика)

Обов‘язки :
1.Обслуговування клієнтів.
2.Складання щоденних звітів.
3.Вирішення конфліктних ситуацій.
4.Консультація клієнтів з усіх існуючих послуг.

Продавець - консультант

з 06.2018 по 06.2020 (2 роки)
INDITEX ТОВ"Bershka", Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• консультування покупців, допомога у виборі товару;
• оформлення розрахунків з покупцями;
• забезпезпечення порядку в торговому залі;
°робота на складі.
Досягнення:
• вміння працювати з людьми;
• досвід роботи з касовим апаратом.

Освіта

Університет Державної Фіскальної Служби України

Фінанси, банківська справа та страхування, Ірпінь
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Заочна форма навчання

Університет Державної Фіскальної Служби України

Фінанси, банківська справа та страхування, Ірпінь
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Word Zoho CRM Робота з ксероксом Робота зі сканером

Додаткова інформація

Професійні навички:
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word, 1С, ZOHO CRM), інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
- досвід роботи з клієнтами;
- досвід в сфері роздрібних продажів;
- досвід роботи з касовим апаратом;
- навички ведення документообігу;
- грамотна письмова та усна мова;
- робота з великим обсягом.

Особисті якості: стресостійкість, відповідальність, уважність
до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Поставлену перед собою задачу доводжу до логічного завершення. Маю бажання навчатись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: