- PRO
Лина
Спеціаліст техпідтримки
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 47 років
- Місто проживання:
- Бориспіль
- Готовий працювати:
- Бориспіль, Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6461435/
Досвід роботи
Начальник відділу первинної документації та автоматизації
з 11.2024 по нині
(9 місяців)
Комунальне підприємство Бориспільська центральна аптека, Бориспіль (IT)
Перевела із РРО на ПРРО Чекбокс, що с економило кошти на обслуговуванні.
Зробила автоматичне вивантаження по API та порівняння сум виторгу з Чекбокса та Мориона, що с економило час роботи бухгалтера.
Обов'язки:
Керівництво відділом:
- Планування та організація роботи відділу;
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань,
розподіл обов'язків та контроль виконання;
- Впровадження нововведень для покращення процесів та
результативності роботи (розробка автоматичного вивантаження та обробки даних для формування звітності);
- Розробка та оптимізація звітності для внутрішнього використання та постачальників.
Діагностування та усунення технічних проблем ПК.
Встановлення та налаштування периферійного обладнання.
Адміністрування IT-систем:
- Керування користувачами та правами доступу;
- Аудит роботи користувачів в системі;
- Підготовка та підтримка інструкцій по роботі в системі;
- Підтримка користувачів: відповіді на питання та усунення помилок роботи;
Взаємодія з вендорами та підрядниками.
Тренер з навчання роботі з ПО
з 10.2023 по 11.2024
(1 рік 1 місяць)
Кнайпа про сервіс, Київ (IT)
з 10.2023 по 10.2024 (1 рік)
Кнайпа про сервіс, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Пройшла випробувальний термін за короткий час (в 2 раза бистріше ніж розраховував роботодавець). Розібралася з функціоналом СRM системи фактично самостійно з нуля.
Автоматизувала процес завантаження банківських виписок і вивантаження для оплати накладних і послуг клієнта банку:
Знайшла функцію, що не використовується (хоча це не входило до моїх зобов'язань); розібралася, та автоматизувала процес завантаження банківських виписок ( на Python розробила програму конвертер, з ліцензуванням). Зробила відео презентацію, та розробила технічну документацію для навчання.Написання невеликих скриптів для оптимізації робочих процесів.
Створення порівняльних таблиць для детального аналізу управлінського обліку. Знання SQL, Excel.
Навички:
1. Консультування клієнта та допомога в роботі з програмою Бек офіс syrve. Виявлення помилок клієнта, та рекомендації як виправити. Або рекомендації, як реалізувати самі сміливі бажання клієнта.
2. Створення індивідуальних шаблонів звітності під потреби клієнта. Консультування по звітності (який звіт краще підходить, допомога в побудуванні нових звітів)
3. Допомога клієнтам в аналітиці роботи торгової точки/підприємства.
4. Консультування по номенклатурі. ( Використання модифікаторів, розмірів страв, тех. Карти під окремий розмір, чи підрозділ корпорації. Всі питання стосовно номенклатури: товарів, заготівлі, страв).
5. Консультування з ведення складського обліку (інвентаризації, собівартість, списання, залишки по складах, то що)
6. Виставлення на продаж, створення акції з періодом дії.
7. Облік робочого часу, створення мотиваційних програм для персоналу. Проведення нарахувань, перерахунків та виплат з/п персоналу.
Аналіз роботи персоналу.
8. Робота з постачальниками (накладні, оплати, повернення). Порівняння прайсів постачальників.
9. Прийняття касових змін, та аналітика продажів.
10. Рознесення банківської виписки (можу максимально автоматизувати цей процес).
То що... Все що стосується управлінського обліку.
Ведущий инженер
з 08.2003 по нині
(22 роки)
Международный аэропорт Борисполь, Бориспіль (IT)
- керування першою лінією підтримки (проводила навчання першої лінії, складання документації для роботи першої лінії, аналітика звернень то що)
- встановлення, налаштування та адміністрування Windows, офісного та спеціалізованого ПЗ;
- консультування користувачів щодо різноманітних питань від роботи будь-якої програми до апаратної несправності;
- Складання документації;
- розробка навчальних матеріалів для користувачів та співробітників;
- Проведення навчання користувачів роботі в спеціалізованому ПЗ;
- первинна діагностика несправностей ПК;
- надання різної аналітичної звітності;
- допомога у роботі зі звітністю (розробка нової звітності оптимізація/автомотизація готових звітів);
- Участь у впровадженні програмних комплексів (складання ТЗ, тестування, навчання персоналу, складання інструкцій користувача та інструкцій з супроводу).
Досягнення: кар'єрне зростання від інженера без категорії до ведучого.
Відповідальність, комунікабельність, швидке навчання, уважність до деталей, пунктуальність, стресостійкість.
Освіта
Міжнародна Академія управління персоналом
Трудове та господарське право, Київ
Вища, з 2000 по 2001 (1 рік)
Київський університет цивільної авіації
Факультет автоматики та обчислювальної техніки, Киев
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)
Знання і навички
- Комунікабельність
- Syrve/iiko
- Добре засвоюю інформацію
- Аналітичне мислення
- Пунктуальність та уважність до деталей
- Сильні знання у ІТ сфері
- Знання ПК та програм на рівні адміну
- Дисциплінованість
- MS Excel - високий рівень
- SQL
- Python
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Аналітик, Бізнес-аналітик
Київ
Вища освіта
- Начальник відділу первинної документації та автоматизації, Комунальне підприємство Бориспільська центральна аптека, 9 місяців
- Тренер з навчання роботі з ПО, Кнайпа про сервіс, 1 рік 1 місяць
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Тренер, Кнайпа про сервіс, 1 рік
- Провідний інженер, Державне Міжнародне Підприємство Аеропорт Бориспіль, 22 роки
Схожі кандидати
-
Customer support representative
25000 грн, Дистанційно -
Спеціаліст технічної підтримки
25000 грн, Київ, Одеса , ще 2 міста -
Менеджер служби підтримки
Київ, Вишневе (Київська обл.) , ще 2 міста -
Консультант клієнтської підтримки
Дистанційно -
Оператор службы поддержки
Дистанційно -
Customer support specialist
Дистанційно