• PRO

Юлія

Бухгалтер, оператор 1С, менеджер по роботі з клієнтами, 23 000 грн

Розглядає посади: Бухгалтер, оператор 1С, менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу, Оператор 1C, Оператор ПК, Бухгалтер з первинної документації, Спеціаліст з документообігу
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 35 років
Місто: Полтава
Розглядає посади:
Бухгалтер, оператор 1С, менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу, Оператор 1C, Оператор ПК, Бухгалтер з первинної документації, Спеціаліст з документообігу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 02.2024 по 08.2025 (1 рік 6 місяців)
ТОВ Вигідна покупка, Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Формування та проведення документів по надходженню матеріальних та нематеріальних активів, отриманих послуг в 1С;
- Прийняття до обліку НМА, їх подальша модернізація;
- Взаємодія з менеджерами по питанням, що стосуються документообігу;
- Забезпечення систематизації оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну;
- Електронний документообіг через Медок та Вчасно, підписання документів.
- Звірка з контрагентом та виявлення причин розбіжностей за наданими актами звірки від контрагента;
- Списання товару, НМА, яких вийшов термін використання;
- Проведення коригування залишків;
- Оформлення повернення товару;
- Оформлення звітів за результатами роботи;
- Робота в СRM системі, Bitrix24;
- Дотримання термінів виконання запитів та надання зворотного зв'язку в разі необхідності.

Бухгалтер

з 05.2023 по 12.2023 (7 місяців)
ТОВ Украгроресурс, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

1. Оформлення договорів та специфікацій з контрагентами.
2. Внесення рахунків, актів виконаних робіт, видаткових накладних в 1с, створення актів звірки, виписка довіреності, реєстрація податкових накладних в програмі 1с.
3. Оформлення кадрової документації прийняття (звільнення) співробітників, наказів на відпустки, створення цивільно-правових договір та актів виконаних робіт для співробітників організації.
4. Ведення табелю робочого часу.
5. Внесення авансових звітів.
6. Електронний документообіг через Медок та Вчасно.
7. Виконання інших доручень керівництва.

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера

з 09.2022 по 04.2023 (7 місяців)
ТОВ Украгроресурс, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

- складання договір та специфікацій;
- написання службових листів,
- видача довідок співробітникам,
- пошук нових співробітників,
- ведення кадрової документації при прийомі чи звільненні працівників,
- заповнення трудових книжок, ведення особових справ,
- складання трудових договорів,
- співпраця з партнерами компанії,
- оформлення службових записок та підрахунок витрат на відрядження працівників, оформлення актів виконаних робіт та ін.

Оператор ПК

з 06.2017 по 10.2021 (4 роки 4 місяці)
КП "ЦПМСД № 1ПМР", Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- щомісячна звітність по медикаментах, вакцині,
- ведення табелю роботи працівників,
- работа з таблицями в Exel,
- ведення інтернет сайту Helsi.me та Helsi.pro,
- редагування графіку роботи лікарів онлайн,
- службове листування,
- допомога персоналу в работі на комп`ютері, користування службовими програмами.

Освіта

ПУЕТ

Управління персоналом та економіки, Полтава
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 9 місяців)

ПНГРТ

Економіка Підприємства, Діловодство, Полтава
Середня спеціальна, з 2008 по 2011 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ПНГРТ "Курси оператора ПК"

2008

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Робота з оргтехнікою
  • MS Paint
  • Здатність до навчання
  • Креативне мислення
  • Швидке навчання
  • Figma
  • 1С:Бухгалтерія
  • Комунікабельність
  • Користувач 1С
  • M.E.Doc
  • Ведення первинної бухгалтерської документації

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

•Завжди закінчую те, за що беруся.
•Поважаю чужу думку, іду на компроміси, але вмію відстоювати власне бачення.
•Прагну постійно розвиватися і навчатися чомусь новому.
•До роботи ставлюся сумлінно, з максимальною віддачею.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: