Резюме від 14 червня 2022 PRO

Олена

Менеджер з оплати праці та орг. розвитку (C&B)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний менеджер з організаційного розвитку та компенсацій

з 10.2021 по 03.2022 (5 місяців)
ТОВ "А.С.Т.", Киев (Сільське господарство, агробізнес)

- супровід змін/оптимізації орг. структур усіх підрозділів холдингу;
- супровід підготовки описів посад та положень про підрозділи холдингу, супровід підготовки матриць відповідальності по бізнес-процесах;
- реалізація поточних змін в орг. структурі підрозділів, у т.ч. в 1С;
- підготовка HR звітності; розробка HR положень / процедур.

Менеджер з оплати праці та компенсацій

з 10.2020 по 10.2021 (1 рік)
ТОВ "Теле Про", Киев (медіа/телевиробництво)

- забезпечення здійснення нарахувань та своєчасних виплат працівникам;
- контроль дотримання бюджетів з оплати праці у розрізі медіа проектів;
- організація та контроль роботи фахівців з документального супроводу фрілансерів (у прямому підпорядкуванні 3 фахівця);
- контроль оформлення договорів ЦПХ у розрізі проектів та оформлення оплати наданих послуг;
Успішний досвід вдосконалення автоматизації процесів в межах зони відповідальності відділу.

Менеджер з організаційного розвитку

з 06.2019 по 09.2020 (1 рік 3 місяці)
ТОВ фірма «Астарта-Київ», Киев (Сільське господарство, агробізнес)

- робота з оптимізації та уніфікації орг. структур усіх підприємств холдингу у розрізі функцій та сегментів бізнесу;
- контроль та узгодження поточних змін в орг. структурі підрозділів компанії (робота з службами персоналу регіональних підприємств та керівниками функціональних напрямків);
- аналіз бізнес-процесів холдингу, підготовка схем бізнес-процесів (спільна робота з керівниками функціональних напрямків);
- супровід підготовки, погодження та затвердження матриць відповідальності по бізнес-процесах холдингу;
- підготовка аналітичної звітності/презентацій по орг. структурі компанії.
Успішний досвід розробки та впровадження уніфікованих орг. структур у розрізі функцій та підприємств різних сегментів бізнесу; успішний досвід підготовки та погодження цільових матриць відповідальності по бізнес-процесах холдингу.

Провідний фахівець з компенсацій та винагород

з 04.2018 по 05.2019 (1 рік 1 місяць)
ТОВ фірма «Астарта-Київ», Киев (Сільське господарство, агробізнес)

- супровід процесу формування річного бюджету витрат на персонал у розрізі підприємств холдингу, (робота з службами персоналу та планово-економічними відділами регіональних підприємств);
- щомісячний аналіз та контроль фактичних витрат на персонал, аналіз та контроль чисельності у розрізі підприємств холдингу;
- підготовка консолідованої аналітичної звітності/презентацій з оплати праці та чисельності персоналу;
- розробка та супровід програм нематеріальної мотивації персоналу компанії, інформаційна підтримка затверджених мотиваційних програм (координація роботи служб персоналу регіональних підприємств);
- супровід процесу підготовки/актуалізації Колективних договорів по усіх підприємствах холдингу (у т.ч. координація роботи служб персоналу регіональних підприємств);
- проведення аудитів на регіональних підприємствах холдингу з дотримання законодавства та внутрішніх Політик та Процедур у сфері умов та оплати праці;
- участь в HR проектах; розробка положень /процедур; участь в автоматизації звітності.
Успішний досвід розробки та впровадження консолідованої звітності з витрат на персонал у розрізі підприємств холдингу (у т.ч. постановки задач для автоматизації звітності); реалізація проекту по проведенню HR-аудитів на регіональних підприємствах холдингу.

Провідний фахівець з компенсацій та пільг

з 02.2014 по 04.2018 (4 роки 2 місяці)
ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», Киев (Енергетика)

- супровід програм матеріальної та нематеріальної мотивації для персоналу компанії, інформаційна підтримка затверджених мотиваційних програм;
- супровід процесу постановки цілей (KPI) працівників підприємства, підготовка розрахунків для преміювання за підсумками виконання затверджених показників;
- супровід договорів добровільного медичного страхування (ДМС) (загальний координатор для більш 9 тис. застрахованих);
- оформлення ТД з керівниками 2-4 лінійки управління підприємства; адміністрування компенсацій і пільг, консультування співробітників з питань організації та оплати праці;
- формування бюджету за статтею ФОП; бюджету ДМС;
- аналіз і контроль фактичних витрат на персонал;
- участь в оглядах заробітних плат співробітників, підготовка аналітичних звітів по заробітним платам;
- підготовка внутрішньої звітності по статті адмінвитрати;
- участь в HR проектах; розробка положень / процедур.
Успішний досвід впровадження добровільного мед. страхування (куратор с початку реалізації проекту в компанії), впровадження грейдингової оплати праці (учасник робочої групи з підготовки описів посад і консультант при реалізації нової системи оплати праці).

Економіст

з 03.2003 по 06.2013 (10 років 3 місяці)
ПАТ «Харківське АТП 16363», Харьков (Транспорт, логістика)

- розробка положень з оплати праці та преміювання, постійне вдосконалення системи оплати праці працівників; контроль нарахування виплат за затвердженими положеннями;
- планування виробничо-фінансових показників підприємства за всіма видами діяльності;
- бюджетування (розробка бюджету доходів і витрат підприємства (в т.ч. ФОП), бюджету руху грошових коштів; облік і аналіз виконання бюджету);
- забезпечення розрахунку фактичної собівартості перевезень, комплексний економічний аналіз виробничо-економічних показників діяльності підприємства;
- розробка і впровадження внутрішньої управлінської звітності;
- забезпечення розрахунку договірних цін по замовниках транспорту.
Успішний досвід впровадження управлінського обліку на підприємстві, постановки завдань, розробки алгоритмів при написанні програмного забезпечення під дане автопідприємство.

Освіта

Харківський національний авто-дорожній університет

Факультет: Управління та бізнесу; Спеціальність: Менеджмент організацій; Кваліфікація: менеджер-економіст, Харьков
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Планування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Навички роботи з великими базами даних, робота зі зведеними таблицями; аналітичний склад розуму; відмінні організаторські можливості; комунікабельна, відповідальна, легко перемикаюся на нові проекти та освоюю нове

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: