- PRO
Олена
Бухгалтер по первичной документации, помощник главного бухгалтера, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Бухгалтер по первичной документации, помощник главного бухгалтера, Бухгалтер, Оператор 1c
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6487493/
Досвід роботи
Бухгалтер з первинної документації
з 01.2023 по 03.2024
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "БАМП", Черкаси (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Робота з первинною документацією;
•Контроль за повним відображенням документів в базі 1С та перевірка правильності оформлення документів
•Акти звірки розрахунків;
•Рахунки на оплату постачальників;
•Рахунки на оплату покупцям;
•Повернення;
•Рознесення банківської виписки;
•Проведення банківських операцій в системі Клієнт-Банк;
•Виписка доручень;
•Укладання договорів;
•Діловодство підприємства (накази, листування);
•Переміщення товарів;
•Списання товарів;
•Участь у проведенні інвентаризацій;
•Кадрова документація;
•ТТН;
•Облік ПММ.
Бухгалтер з первинної документації, Касир.
з 01.2021 по 11.2021
(10 місяців)
ФОП Ілляшенко А.М СТО Профі Автосервіс, Черкассы (Автобізнес та автосервіс)
2021р. ФОП Ілляшенко А.М. СТО «Профі Автосервіс»- бухгалтер з первинної документації, касир.
Посадові обов'язки:
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Контроль документообігу;
•Акти звірки;
•Оприбуткування товарів;
•Переміщення ТМЦ;
•Прийом , видача,облік та зберігання грошових коштів;
Бухгалтер з первинної документації
з 02.2020 по 09.2020
(7 місяців)
УкрМед Маркет Ритейл Груп, Черкассы (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
03.02.2020-11.09.2020р. УкрМедМаркет Рітейл Груп « Медтехніка» - бухгалтер з первинної документації, касир. (Стоматологічні матеріали та обладнання)
Посадові обов'язки:
•Формування первинних документів по реалізації;
•Прихід і переміщення ТМЦ в програмі 1С 8.3;
•Формування та друк документів для клієнта (рахунок на оплату покупця, РН, ТТН, специфікація, декларація, договір);
•Облік ПММ;
•Банківська виписка;
•Прийом товару по кількості та якості;
•Забезпечення зберігання товару, додержання режимів зберігання;
•Проведення інвентаризації;
•Підготуваня повного пакета документів для участі в тендерах (ProZorro);
•супровід процедури від подачі пропозиції до виконання договору;
•моніторинг тендерних закупівель;
•Робота з КА + заповнення КОРО.
Освіта
Восточноевропейски Университет економики и менеджмента
Менеджер - економист, Черкассы
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад) 2008 р.
3 месяца
Шейна аудит " Бухгалтерія "
24.05.2022- 04.08.2022
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Первинна документація
- M.E.Doc.
- Вчасно.
- Клієнт-Банк
- 1С:Бухгалтерія
- BAS Бухгалтерія
Додаткова інформація
Фурсенко Олена Олександрівна
Дата народження: 28.06.1982
Телефон: моб [
e-mail: [
Освіта:
2000 -2005 рр., Східноєвропейський Університет економіки та менеджмента, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація «менеджмент в галузі охорони здоров'я» диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
2000 р. — Курс навчання Оператор персонального комп'ютера
2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад)
2008 р. — Курс навчання « Спеціаліст відділу кадрів»
24.05.2022 р-04.08.2022. — Шейна аудит курс навчання « Бухгалтерія , М.е.док»
Впевнений користувач ПК ( Word, Excel, 1C 8 ,BAS 8, M.E.Doc., Вчасно.)
Досвід роботи:
03.01.2023-12.04.2024р. ТОВ «БАМП»,(будівельна компанія)- бухгалтер з первинної документації:
•Робота з первинною документацією;
•Контроль за повним відображенням документів в базі 1С та перевірка правильності оформлення документів
•Акти звірки розрахунків;
•Рахунки на оплату постачальників;
•Рахунки на оплату покупцям;
•Повернення;
•Рознесення банківської виписки;
•Проведення банківських операцій в системі Клієнт-Банк;
•Виписка доручень;
•Укладання договорів;
•Діловодство підприємства (накази, листування);
•Переміщення товарів;
•Списання товарів;
•Участь у проведенні інвентаризацій;
•Кадрова документація;
•ТТН;
•Облік ПММ.
2021р. ФОП Ілляшенко А.М. СТО «Профі Автосервіс»- бухгалтер з первинної документації, касир.
Посадові обов'язки:
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Контроль документообігу;
•Акти звірки;
•Оприбуткування товарів;
•Переміщення ТМЦ;
•Прийом , видача,облік та зберігання грошових коштів;
03.02.2020-11.09.2020р. УкрМедМаркет Рітейл Груп « Медтехніка» - бухгалтер з первинної документації, касир. (Стоматологічні матеріали та обладнання)
Посадові обов'язки:
•Формування первинних документів по реалізації;
•Прихід і переміщення ТМЦ в програмі 1С 8.3;
•Формування та друк документів для клієнта (рахунок на оплату покупця, РН, ТТН, специфікація, декларація, договір);
•Облік ПММ;
•Банківська виписка;
•Прийом товару по кількості та якості;
•Забезпечення зберігання товару, додержання режимів зберігання;
•Проведення інвентаризації;
•Підготування повного пакета документів для участі в тендерах (ProZorro);
•супровід процедури від подачі пропозиції до виконання договору;
•моніторинг тендерних закупівель;
•Робота з КА+ заповненя КОРО.
2010-2019 р.Салон «Дім Оптики» – Касир.
Посадові обов'язки:
•Внутрішня звітність;
•Касова дисципліна;
•Підтримка порядку в торговому залі.
2008-2010 р. ПП «Глобус – Альфа» – Секретар керівника
Посадові обов'язки:
•Робота з документами (діловодство);
•Прийом та розподіл дзвінків;
•Обробка та сортування електронної кореспонденції;
•Ведення ділового листування;
•Оформлення відряджень співробітників.
2008-2010 р. ПП «ЧСТК» (за сумісництвом) – інспектор відділу кадрів
Посадові обов'язки:
•Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
•Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
•Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю;
•Заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
•Облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•Контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
2007-2008 рр. ТОВ «Національна горілчана компанія» – Секретар, особистий помічник керівника.
Посадові обов'язки:
•Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
•Ведення електронного документообігу;
•Робота з кур’єрською службою;
• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
•Прийом, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Оформлення договорів;
•Замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.
2007 р. Страхова Група «ТАС» - Спеціаліст зі страхування
2005-2007рр. Страхова компанія «АСКА» - Спеціаліст зі страхування
Посадові обов'язки:
•Оформлення договорів продаж страхових продуктів;
•Активний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів та партнерів.
Особисті якості:
Цілеспрямована, уважна, старанна, здатна швидко адаптуватись, відповідальна, чесна, комунікабельна, пунктуальна, структурована.
Я відповідально відношуся до роботи та до поставлених завдань.
Готова завжди вчитися новому.
Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня, шкідливих звичок не маю.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер з первинної документації
25000 грн, Київ -
Бухгалтер з первинної документації
Київ -
Бухгалтер з первинної документації
Київ, Васильків , ще 3 міста -
Головний бухгалтер, гол. спеціаліст, помічник головного бухгалтера
40000 грн, Київ, Васильків , ще 2 міста -
Бухгалтер з первинної документації
45000 грн, Київ -
Бухгалтер з первинної документації
Київ, Дистанційно