- PRO
Ігор
Керівник, директор, заступник керівника (проєкти ефективності і управління операційного напрямку), 200 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Київ, Тернопіль, Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6526182/
Досвід роботи
Керівник проектів комерційного напрямку групи компанії
з 02.2023 по 05.2024
(1 рік 3 місяці)
Vitagro, Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)
- автоматизація і оптимізація процесів закупівлі;
- посилення контролю над закупівлями;
- збільшення імпорту в закупівлях;
- запровадження послідовного ланцюгу закупівлі від замовлення до оприбуткування та використання;
- вивід деяких видів продукції на експорт. Супровід від початку до кінця процесу.
- стратегія закупівель;
- контроль використання тмц і послуг;
- створення комерційної структури групи компанії;
- стратегія і контроль продаж;
- нормування виробничих процесів і розрахунків та контролю;
- розробка стратегії продаж;
- розробка системи бюджетування БДВ і БРГК.
- інші проекти оптимізації, автоматизаціі та контролю комерційного напрямку групи компанії.
Виробничий директор
з 02.2019 по 06.2020
(1 рік 4 місяці)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)
-розробка планів виробництва на плановий період;
-аналіз та контроль виробничих показників;
-повний контроль посадок поголів’я;
-контроль якісного виробництва;
-щоденний контроль складської логістики;
-повний контроль забою птиці (від завантаження на авто до реалізації м’ясопродуктів);
-управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу;
-бізнес планування;
-керування аналітичним напрямком, виробничим та напрямком закупівлі, аудиту і директорами підприємств Холдингу (більше 30 об’єктів)
-за результат відповідав безпосередньо напряму перед власником компанії.
Навики реконструкції, модернізації, запуск, автоматизації виробництва. Проведення сертифікації HACP, ISO. Автоматизація виробничої звітності. Перемовини з керівниками і власниками щодо закупівлі ТМЦ і виконання робіт. Ведення перемовин з клієнтами, в т.ч. з супермаркетами щодо реалізації продукції. Досягнення найвищих виробничих показників з періоду створення компанії.
Начальник відділу організації виробництва. (Avangardco.ua)
з 09.2016 по 02.2019
(2 роки 5 місяців)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
-розробка планів виробництва на плановий період;
-аналіз та контроль виробничих показників;
-управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу;
-бізнес планування;
-керування аналітичним напрямком і напрямком закупівлі.
Запровадив систему тендерних закупівель ТМЦ і виконання робіт.
Генеральний директор групи птахофабрик (Avangardco.ua)
з 02.2015 по 06.2020
(5 років 4 місяці)
ПНВК «Інтербізнес», Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Повний контроль і аналіз всіх напрямків господарської діяльності птахофабрик, що входило в структуру підприємства. Сертифікація виробництва. Проходження різного роду перевірок перед державними органами. Юридична відповідальність.
Заступник начальника аналітичного управління
з 07.2014 по 09.2016
(2 роки 2 місяці)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)
-повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу;
-бізнес планування;
-детальний аналіз всіх виробничих показників, виходячи з технологічної карти утримання птиці;
-приймання участі у бюджетному процесі Холдингу;
-розробка і аналіз планової карти посадок птиці на плановий період;
-формування звітності Генеральному директору Холдингу;
-керування відділом
Запроваджено ефективну систему звітності і контролю економічних і виробничих показників. Запроваджено автоматизований план розрахунку технологічної карти в новій платформі.
Підприємницька діяльність
з 01.2014 по нині
(11 років 4 місяці)
Інвестиційна приватна діяльність, Ірпінь (Нерухомість)
Інвестування в нерухомість. Оренда і продаж нерухомості. Особистий напрямок.
Навики перемовин з клієнтами щодо купівля і продаж нерухомості, здача в оренду.
Фінансовий аналітик
з 03.2011 по 07.2014
(3 роки 4 місяці)
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)
-повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу;
-контроль ведення бухгалтерського обліку;
-ведення управлінського обліку;
-бізнес планування;
-контроль та виконання бюджетного процесу;
-контроль роботи фінансово-економічних підрозділів підпорядкованих підприємств у рамках управлінського та бухгалтерського обліку(бухгалтерів та економістів підприємств);
-оптимізація використання ресурсів підприємств для зменшення собівартості і збільшення фінансового результату діяльності;
-проведення щомісячних(річних) захистів фактичних і планових бюджетів з представниками підприємств підпорядкованих Холдингу (директор і економіст);
-створення і оптимізація форм фінансової звітності;
-участь у розробці облікової бухгалтерської політики підприємств Холдингу;
-повний контроль та перевірка процесу преміювання працівників підприємств згідно із створеним механізмом преміювання (6000 працівників).
-т.д.
Розробка облікової політики в розділах: Доходи, Витрати, Запаси. Написання бізнес плану з детальним розрахунком щодо отримання кредитних коштів в банку на суму 50 міліонів доларів. Запровадження системи мотивації на підприємствах Холдингу. Побудова процесу бюджетування з нуля.
Начальник фінансового відділу
з 07.2008 по 02.2011
(2 роки 7 місяців)
ПАТ "Ритм", Чернігів (Сільське господарство, агробізнес)
-бюджетування (план-факт);
-фінансова звітність - виконання щоденного управлінського звіту руху готової продукції від закупівлі сировини, виготовлення до реалізації продукції, контроль за щоденними звітами по залишках грошових коштів на рахунках банків і касі підприємства, залишків готової продукції та ТМЦ на складах, звіт дебіторської і кредиторської заборгованості, звіт по приходу і реалізації товарів в торгових точках підприємства;
-планово-економічна діяльність - повний детальний аналіз витрат підприємства і надання керівникові пропозицій щодо їх оптимізації, аналіз точки беззбитковості на конкретний період, пропозиції по оптимізації оподаткування, план-факторний аналіз;
-розрахунок і контроль собівартості(планова і фактична калькуляція собівартості виробництва готової продукції);
-контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
-контроль ведення бухгалтерського обліку в програмі «1С Бухгалтерія 7 та 8»;
-контроль руху грошових потоків (контроль над виконанням планових показників доходів і витрат)
-ціноутворення - встановлення і контроль цін на продукцію і товари;
-контроль за поданням звітів в управління статистики, управління економіки, антимонопольний комітет, обласну адміністрацію, управління агропромислового розвитку;
-керування відділом;
-інше.
Запровадження бюджетного процесу з нуля. Запровадження аналізу діяльності по ринковим умовах окремо кожної ланки виробництва.
Освіта
Чернігівський державний інститут економіки і управління
Аграрний менеджмент, менеджер-економіст, Чернігів
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 8 місяців)
Знання і навички
- Організаторські здібності
- Планування
- Стратегічне планування
- Бізнес-планування
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, заступник директора, директор
Київ -
Директор, заступник директора, керівник проєкту
120000 грн, Київ, Дніпро , ще 2 міста -
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий, операційний директор
Київ -
Фінансовий директор, керівник, заступник керівника фінансового департаменту, управління
60000 грн, Київ -
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Київ, Дніпро , ще 8 міст