Резюме від 9 травня 2024 PRO

Яна

Керівник, заступник керівника фінансового відділу, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 04.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Белам Україна", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-планування грошових потоків і фінансових результатів; контроль за витратами в рамках діючого проекту; збір і консолідація даних щодо руху коштів і операційної діяльності; аналіз фінансових показників; формування управлінської звітності.
- складання та контроль за дотриманням облікової політики підприємства; контроль за коректністю відображення господарських операцій в бух.обліку.
- податкове планування.
- калькулювання вартості послуг.
- підготовка різної щоденної/щотижневої/щомісячної звітності для кінцевого бенефіціара нерезидента.
- формування плану платежів на період і коригування плану в рамках бюджету; контроль обґрунтованості платежів.
-контроль взаєморозрахунків з контрагентами.
- проходження банківського валютного контролю.
- комунікація з програмістами, написання ТЗ.

Головний економіст

з 03.2023 по 08.2023 (5 місяців)
ТОВ "УКРРЕМТЕХ", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Складання управлінської звітності (P&L, Cash Flow, баланс та інші), бюджетів, складання та ведення платіжного календаря, планових та фактичних калькуліцій, формування пакету документів на вимогу державних органів з метою отримання державного фінансування (субвенцій), ведення складського обліку, оптимізація форми оплати праці.

Провідний економіст

з 07.2021 по 03.2023 (1 рік 8 місяців)
ТОВ «Аско-Експедиція", Київ (Транспорт, логістика)

складання фінансової звітності підприємства (P&L, Cash Flow, баланс та інші), аналіз виробничо-фінансової діяльності, складання бюджету підприємства, розрахунок вартості послуг, аналіз фактичної собівартості, автоматизація управлінських звітів в 1С, написання ТЗ, розрахунок та аналіз окупності інвестицій компанії, робота з дебіторською заборгованістю, розрахунок КРІ за результатами роботи, планування ФЗП, написання методичних рекомендацій робочих інструкцій

Начальник управління операційної діяльності

з 12.2020 по 06.2021 (6 місяців)
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», Київ (Транспорт, логістика)

(в підпорядкуванні комерційний відділ, відділ перевезень, відділ тарифів)
організація роботи в частині комерційної (дохідної) діяльності на 27 філіях Товариства; ведення переговорів, укладання договорів, контроль за раціональним використанням власного рухомого складу; розрахунок тарифів, плат, інших зборів; організація та проведення комплексних перевірок діяльності філій Товариства.

Заступник начальника управління комерційної діяльності

з 09.2020 по 12.2020 (3 місяці)
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», Київ (Транспорт, логістика)

організація комерційної діяльністю Товариства (участь в провадженні нових проектів, розрахунок вартості послуг, заключення договорі тощо), організація роботи по продажу металобрухту (проведення аукціонів з продажу), оренда нерухомого майна, представник в судових засіданнях АМКУ України.

Начальник відділу тарифів

з 06.2018 по 09.2020 (2 роки 3 місяці)
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», Київ (Транспорт, логістика)

організація та контроль впровадження ефективної цінової політики Товариства (27 регіональних філій).

Заступник начальника відділу тарифів

з 03.2018 по 06.2018 (3 місяці)
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», Київ (Транспорт, логістика)

розрахунок тарифів на послуги Товариства (робота з філіями Товариства – 27 філій), перевірка правильності розрахунку тарифів відповідно до діючою методики та законодавства, аналіз ефективності цінової політики.

Економіст І категорії планово-економічного відділу

з 03.2014 по 03.2018 (4 роки)
Київ-Дніпровський виробничий підрозділ ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», Київ (Транспорт, логістика)

складання річних фінансових планів підприємства, аналіз та контроль виконання планових фінансових показників, розроблення пропозицій щодо удосконалення організації праці, форм та систем заробітної плати, робота з колективним договором, підготовка річних планів з праці і заробітної плати, складання встановленої згідно законодавства статистичної звітності, ведення штатного розпису, схем тарифних ставок, окладів, розрахунок тарифів на послуги, робота в 1С:8 Підприємство (ЗУП), ведення комплексу робіт та заходів по добровільному медичному страхуванню працівників.
поряд з обов`язками економіста додатково виконувала в одну особу роботу кадрового відділу (70 осіб).

Інженер виробничо-технічного відділу

з 11.2012 по 03.2014 (1 рік 4 місяці)
Київ-Дніпровський виробничий підрозділ ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», Київ (Транспорт, логістика)

впровадження технологічних розробок стандартів та ін. нормативних документів, економічні розрахунки квартальних, річних лінійних норм по використанню ПММ, контроль за їх виконанням, ведення обліку по структурним підрозділам, розрахунок та складання планів потреби ПММ, складання оперативних звітів (4 МТП, 11 МТП, 2 СПТ),розрахунок норм по використанню ПММ на авто та залізничний транспорт, аналіз ефективності використання рухомого складу підприємства, проведення щорічної інвентаризації на підприємстві, ведення складського обліку: оприбуткування, списання.

Старший касир-операціоніст

з 01.2011 по 09.2011 (8 місяців)
ПрАТ ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

рух ( внесення/видача) готівкових грошових коштів від фізичних/юридичних осіб, обслуговування платіжних карт, здійснення грошових переводів, здійснення касових операцій з іноземною валютою, дорогоцінними металами, проведення фінансового моніторингу касових операцій клієнтів, оформлення касових документів згідно вимог Облікової політики та діючих інструкцій по проведенню касових операцій згідно постанов НБУ.

Інженер відділу експлуатації

з 06.2007 по 11.2010 (3 роки 5 місяців)
ВАТ АІТ, Київ (автомобільний транспорт (грузові вантажні перевезення))

організація роботи власного вантажного парку (рефрижератори та тентовані авто), співпраця з АсМАП України, робота з постійними та пошук нових клієнтів по України та РФ (Метро Кеш Енд Кері, ФОЗЗИ, КВИЗА- ТРЕЙД, АШАН), заключення договорів, складання первинної документації (рахунки, акти виконаних робіт, податкові, акти-звіряння), контроль та ведення обліку ПММ, розрахунок норм витрат ПММ згідно чинного законодавства та специфіки роботи вантажного автотранспорту, складання місячних звітів по закупівлі та витратам ПММ, розрахунок планового прибутку та витрат, оформлення ТТН, контроль дебіторської заборгованості,.

Інженер-економіст відділу продаж

з 03.2006 по 06.2007 (1 рік 3 місяці)
ВАТ Укрпластик, Київ (виробництво та реалізація поліетиленової та поліпропіленової продукції)

контроль надходження та відвантаження готової продукції зі складу, оформлення необхідної супровідної документації для відвантаження товару, ведення та контроль дебіторської заборгованості (оформлення рахунків, актів, податкових на оплату), робота з Клієнт-банк, (проведення оплати згідно рахунків, актів, специфікацій в бухгалтерській програмі «Дебет +»,), складання місячних, річних фінансових звітів , робота в програмі 1С : Підприємство 7.7, складання місячних, річних планів щодо обсягів майбутніх продаж, оформлення пакету документів (специфікації, інвойси) для відправлення товарів на експорт

Освіта

Інститут менеджменту та бізнесу ім. Б. Хмельницького при Міжрегіональній Академії управління Персоналом

Економіка та управління персоналом, управління персоналом та економіка праці, магістр., Київ
Вища, з 2014 по 2015 (1 рік)

Міжнародний інститут економіки та фінансів ім. Княгині Ольги при Міжрегіональній Академії Управління Персоналом

Економіка підприємства, фінансовий менеджер(економіст), Київ
Вища, з 2005 по 2008 (3 роки)

Економіко-Правовий технікум при Міжрегіональній Академії Управління Персоналом

Економіка підприємства, спеціальність – фінансовий менеджмент (економіст), Київ
Незакінчена вища, з 2002 по 2005 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc Банківські програми Ведення звітності Сертифікат - Microsoft Excel 2007-2019/65 professional 1

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

•Водійські права категорії В.

уважність, цілеспрямованість, наполегливість, бажання розвиватись, застосовуючи набутий досвід, наполегливо та старанно отримувати нові знання та навики.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: