Катерина
Спеціаліст з діловодства, верифікатор персональних даних, 45 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6530873
Досвід роботи
Головний фахівець з аналітики
з 12.2022 по нині
(1 рік 4 місяці)
Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- валідація та верифікація персональних даних пацієнтів у медичній інформаційній системі соціально значущих хвороб (ІС СЗХ) згідно визначених індикаторів PEPFAR (PrEP_NEW, PrEP_CURR, PrEP_CT) в сфері лікування та профілактики ВІЛ/СНІДу.
Головний спеціаліст з актуальності даних
з 01.2022 по 12.2022
(11 місяців)
Національна служба здоров'я України, Київ (Державні організації)
- верифікація (звірка, виявлення розбіжностей) персональних даних
пацієнтів в системі електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ).
Головний спеціаліст відділу захисту персональних даних
з 12.2020 по 12.2021
(1 рік)
Національна служба здоров'я України, Київ (Державні організації)
- розгляд та надання відповіді на звернення громадян з питань, що пов'язані з обробкою персональних даних через СЕД АСКОД.
Завідувач сектору документального забезпечення та архівної роботи
з 01.2017 по 12.2020
(3 роки 11 місяців)
Дарницький РВ ЦМУ (ГУ) ДМС в м. Києві та Київській області, Київ (Державні організації)
•прийом громадян з питань оформлення паспорта громадянина України в системі ЄІАС УМП;
•проведення перевірок обставин, що перешкоджають видачі паспорта громадянина України (запити та листування з Відділами реєстрації перебування фізичних осіб, Консульствами України за кордоном, РСЦ МВС України, структурними підрозділами ДМС тощо);
•підготовка документів необхідних для забезпечення прийняття рішень про видачу паспорта громадянина України (робота в системі regdracs.minjust, перевірка по ІП ДІС, ІП «Недійсні документи», АС Аркан);
•ведення статистичної звітності територіального підрозділу PR_3, ST_1, АТО/АРК;
•особистий прийом та реєстрація звернень громадян в СЕД Мегаполіс з питань втрати паспорту, переміни паспортних даних, видачі довідок з ЄДДР, зміни місця реєстрації в безконтактному носії ID-карти, розгляд заяв про відмову в отриманні ID-карти з релігійних та інших переконань, опрацювання скарг тощо;
•проведення процедури встановлення особи;
•робота з висновками про службове розслідування законності оформлення паспорта громадянина України.
Освіта
Київський економічний інститут менеджменту
Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 8 місяців)
2008 – 2009Менеджер-економіст
2005 – 2008Бакалавр з менеджменту
Київський коледж нерухомості
Біржова діяльність, Київ
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)
Експерт-оцінювач цілісного майна;
Економіст
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, здібність до прогнозування, наполегливість, порядність, відповідальність.
Схожі кандидати
Фахівець з документообігу, менеджер
Київ
Діловод, фахівець з документообігу, архіваріус
Київ
Юрист, спеціаліст з договірної роботи, менеджер з документообігу
Дистанційно
Менеджер з документообігу, діловод
20000 грн, Київ, Івано-Франківськ
,
ще 6 міст
Фахівець з документообігу, діловод
20000 грн, Київ