Резюме від 22 березня 2024 PRO

Євген

Support manager, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Community manager

з 09.2023 по нині (8 місяців)
De.Fi, Інші країни (IT)

-Розвивати канал проекту з точки зору підписників, охоплення та залучення, використовуючи різні методи.
-Забезпечувати позитивну взаємодію з аудиторією, відповідати на коментарі та повідомлення, брати участь у дискусіях та підтримувати дружню атмосферу, модерувати контент від спільноти.
-Брати участь у АМА заходах, розвиток проекту через Twitter Spaces
-Підбір і публікація новин проекту в різних соціальних мережах.
-Написання технічної документації (гайдів) для користувачів продуктами компанії.
-Управління спільнотами на таких платформах, як Telegram, Discord, X

Трейдер

з 06.2022 по 08.2023 (1 рік 2 місяці)
Paytini, Київ (IT)

- Аналіз графіків руху ціни криптовалют.
- Укладання угод з ціллю прибутку для компанії
- Робота з таск трекерами
- Ведення звітності в GoogleТаблицях
- Розширення торгового капіталу
- Ризик менеджмент
- Аккаунт менеджмент (поповнення, виводи коштів, контакт з підтримкою, верифікація)

Support manager

з 08.2021 по 02.2022 (6 місяців)
Tidex, Київ (IT)

- Відповідь на запити клієнтів з питань верифікації та платежів, допомога у вирішенні цих питань
- Робота з криптотранзакціями та SEPA
- Робота в live chat + ticket system
- Робота з таск трекерами
- Робота з CRM
- Робота з антифрод системою
- Робота з документами для верифікацію клієнтів
- Перевірка даних на точність
- Пошук розбіжностей або невідповідностей в даних клієнтів
- Робота над вирішенням будь-яких питань, пов'язаних з верифікацією, робота з іншими відділами задля вирішення цих питань;
- Формування місячних звітностей за результатами роботи.
- Написання гайдів (технічних документацій для клієнтів)
- Написання навчальних матеріалів для нових співробітників компанії
- Модерація комьюніті різних платформ (Telegram,Discord)
- Наповнення комьюніті контентом

Support менеджер

з 04.2019 по 10.2020 (1 рік 6 місяців)
Softarium, Харьков (IT)

Серед обов'язків було:
- Ведення чату з партнерами з метою вирішення спірних ситуацій, технічних питань, допомога при користуванні продуктами компанії
-Консультувати клієнтів щодо продукту компанії в онлайн-чаті (переважно англійською мовою)
-Допомагати клієнтам у роботі з сайтом(тех-підтримка)
-Робота з клієнтами через Ticket System /Email
-Робота з GoogleDocs/Excel
-Робота з Anydesk/TeamViewer
-Робота з віддаленими робочими столами Windows(сервери)
-Взаємодія з іншими відділами
-Ведення звітності
Згодом також :
-Навчання нового персоналу
-Контроль та оцінка якості спілкування з клієнтами

Менеджер з продажу

з 08.2016 по 02.2019 (2 роки 6 місяців)
OneCallCenter, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

Освіта

Харківський національний економічний університет ім. С.Кузнеця

Мієнародні економічні відносини/бізнес процессинг, Харків
Вища, з 2016 по 2021 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 година
Сертифікат

Знання і навички

MS Office Стресостійкість Здійснення вихідних дзвінків Комунікабельність Гарна дикція Здатність до навчання Ведення CRM Теплий продаж Обробка гарячих заявок Робота із запереченнями Прийом вхідних дзвінків Ведення онлайн-чатів Уміння працювати в режимі багатозадачності Швидкий набір тексту Доброзичливість Slack Trello Jira

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Різностороння обізнаність в багатьох сферах
Комунікативність
Аналітичне мислення
Вміння працювати в режимі багатозадачності
Уважність
Клієнтоорієнтованність
Вміння на працювати з Excel та GoogleDocs/Sheets
Досвід роботи з продуктами Atlassian (Jira, Trello)
Працював з Notion, Discord, Freshdesk, Intercom, Slack
Робота з транзакціями для аккаунтів (SEPA, USDT(всі мережі), BTC, SOL)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: