Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Вікторія

Головний економіст, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер з 11.2016 по 11.2020 (4 роки)

з 09.1985 по 09.2023 (38 років)
Міністерство фінансів України ГЦ,КМДА,бюджет(неприбуткові),агропромисловий,Академія наук,освіта,ТОВ,завод,держслужба, Київ (Образование, наука)

7 років на посаді єдиного Головного бухгалтера (наука,освіта), продаж готової продукції, надання послуг.

Освіта

Харківський інститут інженерів залізничного транспорту ім. С.М. Кірова (УкрДУЗТ)

Економічний факультет, спеціальність "Бухгалтерський облік та аналіз господарчої діяльності"., Київ
Вища, з 1987 по 1992 (5 років)

Харківський інститут інженерів залізничного транспорту ім. С.М. Кірова (УкрДУЗТ), Укономічний факультет, спеціальність "Бухгалтерський облік та аналіз господарчої діяльності".
курси підвищення кваліфікації серпень-вересень 2016 р. (сертифікат МАУП), Навички роботи з комп'ютером, ПО:
вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Microsoft Office, Outlook),1С: Бухгалтерія (всі нові версії 7, 8).
Ліга Закон, АРМ звіт, Бухгалтерія & Облік, БУМ, Е-дата, Е-звітність, Local Balans, Соната, «Парус», «Афіна», «Продукт», "Українська бухгалтерська система","Payments", «Мережа», "Казна", "СДО" (система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»), «АIC-ГРК», ЄІСУБ - Єдина система управління бюджетом міста Києва,IS-pro, АСКОД, МIA, бухгалтерські програми для складання балансу, авторські програмні продукти для ведення б/о.Робота у відділі організації праці та заробітної плати (розробка структури управління підприємством, штатного розпису, схеми посадових окладів, внесення до них змін, розробка положень про преміювання працівників, підготовка графіків відпусток, розробка положень про підрозділи, посадових інструкцій, надання звітності, участь у підготовці проекту колективного договору, здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, правильністю встановлення найменувань професій та посад, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства).

Додаткова освіта та сертифікати

МАУП курси підвищення кваліфікації ( програма 1 С версія 8.2, УТП)

2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Лідерство Высокая работоспособность Постановка бухгалтерского учета Постановка налогового учета Учет расчетов с подотчетными лицами Оптимизация учета Учет операций внешнеэкономической деятельности Пунктуальность Экономический анализ производства Экономический анализ продаж План-факторный анализ 1С:Предприятие Пользователь 1С M.E.Doc Клиент-Банк Продуктивность 1С:Бухгалтерия Неконфликтность Инициативность Экономический анализ банка Составление бухгалтерского баланса Учет ТМЦ Стрессоустойчивость Внимательность Доброжелательность Организованность Самостоятельность Кадровое делопроизводство PayPal Контроль Cash flow My Transfer IS-Card

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Італійська — середній

Додаткова інформація

Опанасенко Вікторія Адреса: Київ,
Телефон моб.:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МЕТА: ОТРИМАННЯ ПОСАДИ ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА, ГОЛОВНОГО ЕКОНОМІСТА, ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА
ДОСВІД РОБОТИ
Працювала в галузі освіти та науки, виробництва та надання послуг, з продажу готової продукції. Робота в бюджетних, громадських організаціях, неприбуткових, прибуткових, ТОВ, на заводах з власним виробництвом, загальний час безперервного трудового стажу за фахом, в тому числі керівником структурного підрозділу понад 31 рік.
Заступник головного бухгалетра ДУК "ПРОГРЕС"- 1 рік.
Головний бухгалтер ТОВ "ТЕХБАТ" - виробництво оборонної продукції.
Головний бухгалтер ДП "НДІ "ОРІОН": - виробництво та продаж оборонної продукції - 1 рік.
Головний економіст завод СЕМ ПАТОНА - виробництво запчастин.
Головний бухгалтер ГЦ Міністерства фінансів України ( 4 роки)- наука, освіта, навчання (продаж послуг, виробництво та продаж готової продукції).
Головний бухгалтер БВ Міністерства фінансів України (1 рік)-продаж послуг.
Головний бухгалтер МЦД (КМДА) - 2 роки.
Головний бухгалтер ІЄД ( в одній особі 11 років)- наука, освіта.
Економіст відділу зовнішньоекономічної валютної політики Української філії НДІПіН при Держплані СРСР - 12 років.

Виконувані обов'язки за період роботи за спеціальністю:

Організація, ведення та контроль за податковим і бухгалтерським обліком на підприємстві. Керувала структурними підрозілами із складом бухгалтерії 7осіб. Складання: податкової, фінансової, статистичної звітності , виконання контролів до міністірства, звітність до казначейства, до фондів ЕСВ. Фінансовий аналіз і планування господарської діяльності підприємства. Гарні аналітичні здібності.
Досконале знання наступної роботи: основних засобів, товарно-матеріальних цінностей. Нарахування заробітної плати, утримання та оподаткування, перевірка відрахувань податків і зборів. Облік банківських операцій, валютний облік, касові операції, авансові звіти, довіренності. Облік ЗЕД підприємства, експорт та імпорт, валютні операції, курсова різниця, розробка довгострокових контрактів, витрат грошових коштів організацій, підприємства. Контроль постановки на облік запасів, готової продукції. Калькулювання виробничої собівартості продукції. Складання кошторисної докуменетаціі, складання та подання бухгалтерської, фінансової, податкової, статистичної звітності. Складання фінансової звітності в МВФ, юридично правомірних, довгострокових договорів з організаціями-постачальниками, підрядниками. Складання квартальних, річних балансів фінансово-господарської діяльності підприємства. Розрахунки з підзвітними особами. Контроль за обліком дебіторської та кредиторської заборгованностей. Реєстрація та відкриття організації з нуля. Розробка положень про облікову політику підприємства. Організація проведення інвентарізацій. Знання стандартів, бухгалтерських проводок. Складання пропозицій керівнику щодо поліпшення роботи установи, мінімізації витрат, збільшення прибутку, автоматізація бухгалтерського обліку, встановлення нових авторських та ліцензійних програмних продуктів, постановка завдань програмісту з розширення функцій.
ОСВІТА :
З 09.1987г. по 06.1992 р вища Харківський інститут інженерів залізничного транспорту імені С. М. Кірова (УкрДУЗТ). Економічний факультет, спеціальність "бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності".
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Навички роботи з комп'ютером :
Вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Microsoft Office, Outlook) .1С: Бухгалтерія (всі нові версії 8.2, 8.3 - закінчила курси підвищення кваліфікації МАУП), "М.Е. DOC", Ліга Закон, АРМ звіт, Бухгалтерія & Облік, БУМ, "Е-дата", Local Balans, Соната, «Парус», АС «Афіна», «Продукт»,"Payments", «Мережа»,«АIC-ГРК»,"СДО"(система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»),"Е-звітність",АСКОД,"Is-pro", МIA, авторські бухгалтерські програми для ведення обліку. Складаю кошториси та розрахунки до них (економічні обгрунтування),є досвід роботи у складанні бюджетних запитів, штатних розкладів, паспортів бюджетних програм, звітів виконання паспорту, звітів оцінки ефективності, повний кадровий облік та діловодство, формування декларації НДС, реєстрація ПН та подання звітності ("М .Е.DОC"), таблиці Ехсеl (формули),фінансовий план, великий досвід успішного проходження перевірок та ревізій різного рівня, підготовка оперативної інформації для керівника, планування, складання управлінської звітності і т.д.
МОВИ: українська - рідна, російська-вільно,англійська(перекладаю, листи).
ІНШЕ : готовність до постійного підвищення кваліфікації, легко навчаюсь різним програмним продуктам!, швидко схоплюю інформацію, постійно розширюю обсяг знань, здатність визначати цілі і структурувати способи їх досягнення, строгість, твердий характер, неординарний підхід до справи, здатність до ефективної роботи в команді, комунікабельна, не конфліктна, стресо-стійка, без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: