Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Олена

Начальник відділу кадрів, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець відділу кадрового обліку (Військовий облік)

з 11.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
ДУ "Український інститут розвитку освіти", Київ (Освіта, наука)

Ведення кадрового обліку в повному обсязі, військовий облік, охорона праці. Складання первинних розпорядчих документів.
Складання договорів ЦПХ. Складання колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку. Складання штатного розкладу, розробка положень по відділам та посадових інструкцій.

Головний спеціаліст відділу кадрової роботи юридичного управління

з 02.2019 по 11.2019 (9 місяців)
Координаційний центр надання правової допомоги, Київ (Юриспруденція)

оформлення приймання, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особистих справ співробітників
- оформлення кадрових та адміністративно-господарських наказів, ведення книг реєстрації наказів;
- розрахунок трудового та страхового стажу, заповнення лікарняних листів, складання протоколів з
соціального страхування;
- підготовка довідок з місця роботи;
- складання штатного розкладу;
- ведення, облік і зберігання трудових книжок працівників, книга обліку руху трудових книжок;
- складання графіка відпусток;
- підготовка документів для оформлення зарплатних карт;
- ведення табельного обліку;
- робота зі звітністю (державної і внутрішньої), проходження перевірок зовнішніх державних служб
і внутрішнього аудиту;
- військовий облік;
- взаємодія з іншими відділами компанії (бюджет, приймання і звільнення, вирішення проблемних
ситуацій).

Директор

з 09.2008 по 02.2019 (10 років 5 місяців)
ТОВ "Інформ-технолоджі групп", Київ (надання консультаційних послуг, управлінської та організаційної підтримки компаніям та іншим організаціям з питань керування, кадрової політики)

- кадровий облік і діловодство;
- адміністрування ФОП;
- адміністрування охорони праці та пожежної безпеки;
- забезпечення повного циклу кадрового адміністрування;
- складання колективного договору, трудових договорів, цивільно-правових договорів, посадових
інструкцій, штатного розкладу;
- організація ведення кадрового діловодства: приймання, переведення, звільнення, надання відпусток,
оформлення лікарняних листів, ведення особистих справ співробітників, оформлення та облік
трудових книжок;
- передача даних про приймання на роботу ДПІ через «Медок»;
- моніторинг, підготовка і подача кадрової звітності в державні органи;
- військовий облік;
- проходження перевірок;
- аудит і відновлення документів по кадрам підприємства за минулий період
- консультування працівників компанії з кадрових питань;
- пошук і підбір персоналу;
- закриття вакансій в компанії кваліфікованими фахівцями;
- формування і підтримка активного кадрового резерву;
- організація і проведення корпоративних заходів;

Освіта

Університет економіки та права "КРОК"

Правознавство, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років 1 місяць)

Київський державний економічний університет

Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності, Київ
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)

Знання і навички

M.E.Doc Користувач ПК ЛІГА:ЗАКОН Ведення звітності Программа BAS

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Професійні якості:
Відповідальність, пунктуальність, старанність, лідерські якості, цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: