Резюме від 8 травня 2024 PRO

Альона

Офіс-менеджер, секретар керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Іллінці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор торгового залу

з 10.2021 по 02.2023 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "РУШ", Іллінці (Роздрібна торгівля)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявність товарів у продажу, їх якості та цін.
Своєчасне поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання.
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням.
Вживання заходів, щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
Контролює додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
Готує пропозиції щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників.
Інформує керівництво підприємства (відділу, товарної секції) про наявні недоліки.
Здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування населення.

Касир торгівельного залу

з 05.2021 по 10.2021 (5 місяців)
ТОВ "ВИГІДНА ПОКУПКА", Іллінці (46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення)

Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями. Дотримання правил розрахунку покупців, збереження грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів. Дотримання правил обслуговування покупців. Проведення інкасації робочого дня.

Секретар

з 05.2017 по 08.2020 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "Білоцерківські будматеріали", Біла Церква (Виробництво цегли, черепиці та інших будівельних виробів. http://ua.cegla.biz.ua/)

Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції підприємства (ведення діловодства); підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства; організація проведення телефонних переговорів керівника підприємства, приймання і передача інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв;
складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Секретар

з 08.2014 по 01.2017 (2 роки 5 місяців)
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, Біла Церква (Професійно-технічна освіта, діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів. www.n-centr.com.ua)

Реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву (ведення діловодства);
підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства; організація проведення телефонних переговорів керівника підприємства, приймання і передача інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв;
сканувати та копіювати документи;
виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Старший інспектор з кадрів

з 03.2014 по 08.2014 (5 місяців)
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, Біла Церква (Професійно-технічна освіта, діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів.)

Ведення обліку особового складу підприємства.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників.
Формування і ведення особових справ працівників.
Заповнення і ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню й минулу трудову діяльність працівників.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіків чергових відпусток.
Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

Освіта

Вище професійне училище № 4

Секретар, оператор ПК, Вінниця
Середня спеціальна, з 2005 по 2006 (9 місяців)

Рекомендації

Коваленко Раїса Олександрівна

Коваленко Раїса Олександрівна

Директор, ТОВ "Білоцерківські будматеріали"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Володію розвиненими комунікативними навичками, здатністю логічно і граматично правильно висловлювати свої думки (письмово та усно);
відповідальна, доброзичлива, енергійна, врівноважена, цілеспрямована;
впевнений користувач MS Office (Word, Excel);
маю посвідчення водія категорії В.

Схожі кандидати

Секретар керівника, асистент
10000 грн, Іллінці, Липовець

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: