Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Марина

Офіс-менеджер, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер, офіс-менеджер

з 02.2016 по 10.2020 (4 роки 8 місяців)
ПАТ "ПлазмаТек", Вінниця (Виробництво)

На посаді бухгалтера (облік надходження товарів і послуг): відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів в програмі 1С.8 Бухгалтерія, створення в програмі заявок на оплату згідно Рахунків, створення Товарно-транспортних накладних, проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками, ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості.


На посаді офіс-менеджера: забезпечення життєдіяльності офісу, прийом вхідної кореспонденції та її розподіл між відділами, надсилання вихідної документації, забезпечення взаємозв’язку між відділами, опрацювання наданих відділами документів, співпраця з контрагентами.

Економіст

з 04.2014 по 04.2015 (1 рік)
ТОВ "ВП "Маріо", Літин (Виробництво)

Дослідження, аналіз та систематизація витрат підприємства, контроль витрат підприємства, збір та оформлення документів для отримання банківського кредиту, збір та оформлення документів для участі у проекті Європейського Банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Начальник відділу автоматизації страхового обліку.

з 07.2012 по 07.2013 (1 рік)
АТ Страхова група "ТАС", Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Перевірка звітів наданих центрами продажів, введення договорів страхування в систему Insurance Company, контроль за здійсненням переоформлень договорів страхування та проведення їх через систему, виконання процедур щодо виникнення дебіторської заборгованості та анулювання договорів страхування, контроль за здійсненням страхових проплат та їх розподіл, формування реєстру договорів страхування для оформлення платіжних вимог, оформлення документів для повернення помилково сплачених коштів, проведення додаткових договорів через систему Insurance Company, контроль за встановленням відповідних розмірів комісійної винагороди посередникам, розподіл інформації щодо планових платежів та пролонгації договорів страхування між центрами продажів. Надання консультацій страховим посередникам.

Освіта

Вінницький торговельно – економічній інститут

Державні фінанси, Вінниця
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство MS PowerPoint

Додаткова інформація

Додаткова інформація:
•вільне володіння ПК: впевнений користувач
•володіння офісною технікою
•володіння українською мовою – рідна
•володіння російською мовою – вільно
•володіння англійською мовою — середній рівень
•наявність закордонного паспорту

Особисті якості:
•точність у виконанні завдань, скрупульозність
•відповідальність
•логічне мислення
•здатність в найкоротші терміни засвоювати матеріал

Мета працевлаштування: пошук роботи зі стабільною, гідною заробітною платою, можливістю самовдосконалення, прагнення реалізувати себе, кар’єрний ріст.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: