Резюме от 13 октября 2017

Береза Ольга Александровна

Бухгалтер

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
11 февраля 1981 (36 лет)
Город:
Черкассы

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Профессиональные и другие навыки

  • 1С: Підприємство 7.7, 8.2, 8.2; Клієнт-банк, М.Е.doc; (10 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Дополнительная информация

Береза Ольга Олександрівна
__________

Рік народження: 11.02.1981г.


Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан: Заміжня
Посада: Бухгалтер
Освіта:
Харківський автодорожній університет
незакінчена вища
Специальність: Економіка підприємства
Кваліфикація: Економіст

Черкаський політехнічній технікум.
середня – спеціальна
Специальність: Економіка підприємства.
Кваліфикація: Економіст

Досвід работи:
12.2016р-08.2017р.
ТОВ, ФОП, загальна система оподаткування, единий податок.
Виробництво, оптова та роздрібна торгівля
Головний бухгалтер,
Ведення бухгалтерського, податковаго та управлінського обліку.
Аналіз діяльності підприємства.


04.2014р.-11.2016р.
ФОП (Загальна система з ПДВ) оптова та роздрібна торгівля
Головний бухгалтер (єдиний)
ведення бухгалтерського и податкового обліку,
Облік руху грошових коштів по розрахункових рахунках, робота з клієнтом-банком
Облік готівкових розрахунків ( РРО, каса )
Облік основних фондів ( нарахування амортизації ), МБП (УО)
Взаєморозрахунки з покупцями і постачальниками : контроль дебіторської (кредиторською) заборгованості, проведення звірок з контрагентами
Нарахування заробітної плати ( відпускних, лікарняних )(УО)
Авансові звіти, накази на відрядження,
Складський облік продуктів харчування (декілька складів), ГСМ, запчастини та інше,
Контроль за отриманням товарів та перевірка кількості і якості,

Формування звітів по заробітній платі : 1ДФ, звіти по ЕСВ .
Реєстрація податкових накладних.
Податковий облік : декларація по ПДВ ( податковий кредит і зобов'язання) ; декларація по прибутку ( валові доходи і витрати) .
Виконування обов'язків інспектора по кадрах на підприємстві,
Управлінська звітність .

10.2012р.-по теперішній час.
ТОВ надання послуг
Гл. бухгалтер
Функціональні обов’язки:
Ведення бухгалтерського и податкового обліку
Формування податкової звітності

05.2011р-09.2012р
ПП виробництво воробів з деревини
Гл. бухгалтер (єдиний)
Функціональні обов’язки:
Ведення бухгалтерського и податкового обліку на виробництві.
Калькуляції, складський облік,нарахування заробітної плати, обіг грошових коштів,взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями.
Формування податкової, статистичної звітності та звітності в фонди.


05.2011р-09.2012р
ТОВ оптова торгівля ПММ
Головний бухгалтер
ведення бухгалтерського и податкового обліку в оптовій торгівлі ,
Облік руху грошових коштів по розрахункових рахунках, робота з клієнтом-банком
Облік готівкових розрахунків ( РРО, каса )
Облік основних фондів ( нарахування амортизації ), МБП
Взаєморозрахунки з покупцями і постачальниками : контроль дебіторської (кредиторською) заборгованості, проведення звірок з контрагентами
Нарахування заробітної плати ( відпускних, лікарняних )
Авансові звіти, накази ,
Складський облік, ГСМ, З/П та ін.
Формування звітів по заробітній платі : 1ДФ, звіти по ЕСВ ; фонд соціального страхування по тимчасовій непрацездатності (з потреби),
Податковий облік : декларація по ПДВ ( податковий кредит і зобов'язання) ; декларація по прибутку ( валові доходи і витрати) .
Подача звітів в статистику
Виконування обов'язків інспектора по кадрах на підприємстві,
Управлінські звіти .


10.2010р-04.2011р
Приватне спеціалізоване ремонтне підприємство
Замісник головного бухгалтера
Функціональні обов’язки:
о Повне ведення бухгалтерського, податкового обліку підприємства
Складання податкової, статистичної звітності, ЄСВ.


04.2010р.- 05.2011р
Приватне підприємство
Надання послуг, оптова та роздрібна торгівля.
Бухгалтер (єдиний)
Функціональні обов’язки:

о Ведення бухгалтерського, податкового обліку підприємства
Касова дисціпліна, банк ,карткові рахунки
Ведення матеріальних складів придбання та
списання: пального (подорожні листи), запчастин, матереалів.
виписка та оформлення пакету документів на реалізацію та виконання послуг.
ав. звіти, МБП, ОФ,
нарахування заробітної плати.
звірка з постачальниками і покупцями.

о Складання декларацій з податку на прибуток та з ПДВ, комунального податку,збору на забруднення навколишнього
середовища.
Складання статистичної звітності (Баланс, Форма №1;№51;№31;);

о Складання звітності в фонди: місячна персоніфікація,звіт про страхові внески
до фондів: зогальнообов'язкового державного соціального страхування на
випадок безробіття, від нещасних випадків на виробництві та професійних
захворювань,соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: