• PRO

Андріана

Офіс-менеджер, 25 000 грн

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Фахівець soft-collection, Менеджер з продажу, Менеджер із закупівель, Менеджер роботи з клієнтами, Direct-менеджер, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Пустомити
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 04.2025 по нині (4 місяці)
Крайзель, Піски (Будівельна промисловість, деревообробка)

Офіс-менеджер

з 09.2023 по 04.2025 (1 рік 7 місяців)
Газорозподільні мережі України, ТОВ (Львівська філія), Пустомити (Послуги для населення та бізнесу)

Група по обслуговуванню клієнтів (продажі)

з 06.2022 по 09.2023 (1 рік 3 місяці)
АТ Львів Газ, Пустомити (Державні організації)

Програми СРМ, документообіг, газоліна.

Фахівець з обслуговування клієнтів

з 08.2021 по 05.2022 (9 місяців)
104ua, Пустомити (Адміністрація, Фахівець з обслуговування клієнтів)

Продавець

з 03.2012 по 03.2017 (5 років)
Гуртівня продовольчих товарів., Щирець (Продукти харчування)

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Правознавство, Львів
Незакінчена вища, з 2014 по 2016 (1 рік 6 місяців)

Здобула кваліфікацію бакалавр з правознавства, ступінь вищої освіти бакалавр з спеціальністю " Комерційне та трудове право".

Університет імені Івана Франка

Правознавство, Львів
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • CRM
  • Водіння авто
  • Документообіг
  • Користувач 1С
  • Неконфліктність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Оперативність
  • Ведення CRM
  • Знання офісних програм
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Привітність
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Ініціативність
  • MS PowerPoint
  • Ведення соціальних мереж

Додаткова інформація

Відповідальність – сумлінно виконую поставлені завдання та дотримуюся термінів.
•Уважність до деталей – ретельно перевіряю інформацію, щоб уникати помилок.
•Комунікабельність – легко знаходжу спільну мову з колегами та клієнтами.
•Організованість – вмію планувати час і розставляти пріоритети.
•Аналітичне мислення – швидко аналізую інформацію та знаходжу рішення.
•Стресостійкість – зберігаю спокій і продуктивність у напружених ситуаціях.
•Готовність до навчання – швидко освоюю нові навички та

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: