Резюме від 6 вересня 2023

Наталия

Бухгалтер, офис-менеджер, администратор, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Клієнт-Банк Email Робота з оргтехнікою Пользователь Internet Веб-браузери Работа с оргтехникой Банківська справа Бухгалтерский учет

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Резюме

П.І.Б. Шевель Наталія Василівна

Дата народження: 25.08.1979р.
Місце проживання: 14021 м.Чернігів,
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан заміжня

Мета: бухгалтер, офіс-менеджер, адміністратор.
Освіта: 1999-2003р. «Інститут муніципального менеджменту та бізнесу» м.Чернігів
спеціальність:Економіка підприємства.

Досвід роботи:
03.02.03 – 01.12.2005р.ТОВ «ВХК «Нивки» старший бухгалтер-касир :первинні документи, Клієнт-Банк, касовий апарат, банківські та касові операції.

01.12.05 -12.02.07р.ТОВ «Канон» бухгалтер на виробництві : ведення складського обліку, нарахування з\п (без податків)

05.03.07 - 15.07.07р.бухгалтер в Чернігівській філії ЗАТ «Галмолторг» : реалізація готової продукції,(звірка з клієнтами, дебіторська заборгованість та ін.), складській облік, касовий апарат, банківські та касові операції.

31.07.07- 25.05.08р.АБ «Укркомунбанк» економіст- видача кредитів, приймання вкладів.

26.05.08 р. по 25.05.09р. стояла на обліку у Чернігівський міський центр зайнятості.

з 25.05.09р.-22.05.13 р. ТОВ «Сигма» бухгалтер оперативного обліку( первинна документація,звірка з клієнтами, укладання договорів),секретар.
Причина звільнення ліквідація фірми.

23.05.13р. до грудня 2015 р. ТОВ "Логброк Консалт" економіст .
За суміцництвом виконувала обов"язки офіс-менеджера забезпечення життєдіяльності офіса. Вела первинні бухгалтерські докумети, складський облік, авансові звіти, облік ТМЦ, банк, каса.
Вела кадровий облік, договора цивільно-правового характеру та щомісячні акти до нього.Інвентаризацію ТМЦ проводила кожного місяця.
з 03.04.17р i по теперишній час. Логіст міжнародних та внутрішніх вантажоперевезень.
з 01.12.21-24.02.22 офіс менеджер ТОВ Вертикаль центр. Підготовка, подача документів для участі у тендерних торгах.


Додаткова інформація: володіння програмами Word, Excel, Клієнт-банк,1С 7, 1 С8, Інтернет, поштові програми.

Особисті якості: Відповідальність та оперативність у виконанні завдань, постійне збагачення професійними знаннями, бажання працювати та розвиватися.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: